Erovanhemmat: Kuinka paljon
lapsesi toisen vanhemman eli eksäsi nykyinen kumppani puuttuu lapsen kasvatukseen ja kuinka paljon ja miten olet tekemisissä lapsesi vanhemman nykyisen kumppanin kanssa ja miksi?
Kommentit (4)
Meillä on hyvät välit ex-mieheni vaimon kanssa. Olemme yhdessä jutelleet paljon siitä, millaisia asioita pidämme tärkeinä lapsemme kasvatuksessa. Hän on koko ajan ottanut vastuuta lapsen kasvatuksesta ja on lapsellemme hyvin rakas ja tärkeä aikuinen.
On onni, että on puolisoni löyti tuollaisen ihmisen, jonka kanssa kaikki on ollut näin mutkatonta, joka on halunnut olla tosiaan bonusvanhempi lapsellemme.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hyvät välit ex-mieheni vaimon kanssa. Olemme yhdessä jutelleet paljon siitä, millaisia asioita pidämme tärkeinä lapsemme kasvatuksessa. Hän on koko ajan ottanut vastuuta lapsen kasvatuksesta ja on lapsellemme hyvin rakas ja tärkeä aikuinen.
On onni, että on puolisoni löyti tuollaisen ihmisen, jonka kanssa kaikki on ollut näin mutkatonta, joka on halunnut olla tosiaan bonusvanhempi lapsellemme.
Kiva kuulla, että teillä sujuu noin!
Tuohon olisi ideaali päästä.
Onko teillä vuoroviikkovanhemmuus ja hoitaako exäsi ja hänen puolisonsa lapseen liittyvät asiat itsenäisesti kun lapsi siellä vai mietittekö silloinkin asiat yhdessä?
Ei kai yhtään, en ainakaan tiedä, että puuttuisi.
En ole missään yhteydessä. Miksi olisin?
Olen myös itse uurperheellinen seitsemättä vuotta. En puutu yhtään miehen lasten kasvatukseen. Enkä olekoskaan edes nähnyt lastensa äitiä. Miksi olisin?
Itselläni tilanne se, että lapseni toisen vanhemman nykyinen puoliso ottaa aika suurta roolia lapsen kasvatuksessa ja on yhteydessä minuun vaikka olen pyytänyt että haluaisin mieluiten käydä lapsenkasvatuslinjaukset läpilapsen vanhemman kesken ja eksäni nykyinen suuttuu tästä. Teenkö jotain väärin?
Ap