Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätin mieheni suihinotolla.

Vierailija
27.07.2008 |

Mies oli työhuoneessa istui tuolilla ja menin polvilleni ja avasin miehen housujen vetoketjun. Otin kyrvän suuhun ja imin kun olisin tekemässä sitä viimeistä kertaa.

Välillä mies sai pilluakin. Mutta laukesi suuhuni, imin joka tipan.

Mies oli erittäin onnellinen ja tärisi tunnin tuon jälkeen.

Tänään olen luvannut saman käsittelyn ja lisänä peppuseksiä, pillussa samaan aikaan dildo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit varma että miehellä oli puhjas vehje?

Vierailija
2/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolaisia naisia ole kuin mielikuvituksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen luvannut saman käsittelyn ja lisänä peppuseksiä, pillussa samaan aikaan dildo JA MIEHEN PEPUSSA TOINEN DILDO

Vierailija
4/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vaan saanut itsellesi, meitä on aika paljonkin, kuin myös sitten niitä lahnoja. Uskomattaoman rajoittuneita vielä jotkut ovat seksin suhteen- luulisi että kun toista rakastaa ja haluaa vain mielikuvitus on rajana kuinka voi toiselle nautintoa tuottaa.

Vierailija
5/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin !!??

Mä ainakin pidän juuri tuollaisilla pikkuylläreillä mieheni tyytyväisenä !

Keksin milloin mitäkin, en siis mene vanhan kaavan mukaisesti. Tietysti meillä on myös ihan ns. normiseksiä, mutta piristyksenä teen juuri vastaavanlaisia ylläreitä hänelle...milloin saunassa, milloin missäkin !

On meitä kuule, seksistä nauttivia naisia !

Vierailija
6/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko tämä joku uusi oivallus ap:ltä, että näinkin voi tehdä.. jotain uutta ja hurjaa, jonka halusi jakaa meidän muiden kanssa?

Meillä on kyllä ihan tavallista yllättää toinen. Viimeksi eilen mies repäs multa housut alas ja oli heppi tanassa takanani, kun pyllistelin tiskatessani keittiössä. Johti nopeaan pikapanoon tiskipöytää vasten ;o)

Ja viimeviikolla tultiin kesälomareissulta, lapset nukkuivat takapenkillä ja tiesin, että miehellä panetti. Niinpä hoitelin hänet suulla siinä ajon aikana.

Kyllä meillä ainakin seksistä nauttii molemmat, päivittäin, ja vain taivas on rajana kokeiluillamme :D

N 28

Vierailija
7/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

Ja viimeviikolla tultiin kesälomareissulta, lapset nukkuivat takapenkillä ja tiesin, että miehellä panetti. Niinpä hoitelin hänet suulla siinä ajon aikana.

N 28

Eikös se ole riskialtista ajoa, jos kuski saa suihinoton samaan aikaan? En minä ainakaan pystyisi ajamiseen keskittymään, jos mies nuolis/hyväilis mua samalla.

Vierailija
8/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin viesteihin kannattaa suhtautua pilke silmäkulmassa, eikä uskoa ihan kaikkea, kirjoittaahan voi mitä vaan ja kirjoittaa vaikka ne omat haaveensa totena

:)

Vierailija
9/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin viesteihin kannattaa suhtautua pilke silmäkulmassa, eikä uskoa ihan kaikkea, kirjoittaahan voi mitä vaan ja kirjoittaa vaikka ne omat haaveensa totena

:)