Nainen tykkäätkö, kun sormi laitetaan
Kommentit (55)
Voinko pyytää että saisin suuseksin aikana sormen myös peppuun. En kestä enää. Mies vaan härnää siinä reiän suulla, mutta ei työnnä sisään.
Tykkään jos mies vaan tekee sen kyselemättä. On niin tuhmaa, etten kehtaa sellaista itse pyytää. Aika kivasti orkku tulee kun sopivalla hetkellä ’estelystäni’ huolimatta se sormi vaan työntyy sinne
Suuseksin aikana liukkaaksi voideltu paksu sormi peppureiän suulla saa silmät pyörähtämään päässä.
Fica kirjoitti:
En tykkää
Nykyisin kyllä tykkäänkin :)
Ihan ok ja paljussa tutun kaverimiehen tekemänä ja lupia kyselemättä ihanan tuhmaa ja kiihottavaa (ei edetty tuosta)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään jos mies vaan tekee sen kyselemättä. On niin tuhmaa, etten kehtaa sellaista itse pyytää. Aika kivasti orkku tulee kun sopivalla hetkellä ’estelystäni’ huolimatta se sormi vaan työntyy sinne
Vaimonikaan ei koskaan pyydä, eikä sinne saa työntää. Mutta kun sen sopivaan aikaan työntää on orgasmi aina raju. Joten on kielletty, mutta sopivalla mielentilalla sopivaan aikaan sallittu kuitenkin. Minusta miehen pitää välillä olla tuhma ja venyttää naisen rajoja vahvistaakseen naisen orgasmeja.
Riippuu niin kiihotuksen asteesta, joskus kun oikein pyörii päässä ja se seksi saa jonkun ihme ulottuvuuden niin sormi pyllyyn saa orkun liikkeelle melko nopeasti, kun saan takaa. SE tunne kun vaivihkaa vaikka miehen peukalo ensin pyörii siinä ympärillä ja hiljalleen hivuttautuu sen päälle, kunnes painuu sisälle samalla kun kulli tuntuu pimpassa hyvältä. Ei aina toimi.
Peräaukon sormeilu ulkoapäin tuntuu kivalta sopivalla hetkellå, mutta en ole oppinut nauttimaan sormesta, tapista tai peniksestä sisällä. Harmi kyllä. Mies taasen tykkää tapista itsellään, jos paikat on kunnossa.
Exä tykkäsi kun oli tarpeeksi kiihoittunut. Kiimassa sitä oikein vaati ja sai rajuja orgasmeja. Miehen pitää olla hellä ja lukea tilannetta oikein. Ja naiset pyytäkää sitä jos tykkäätte, se kiihottaa miestä.
Tykkään fyysistä tuntemuksista, mutta puhtausfriikkinä minulla pitää olla ennakkovaroitus että tiedossa on pepun näpräystä. Jotta voin peseytyä huolellisesti.
En tykkää että yllätyksenä eilen pestyä perääni aletaan kaivella tai edes hivellä päältä.
Muistan kun joskus alkuaikoina nykyisen vaimon kanssa pantiin niin että hän oli päällä ja pikkuhiljaa hivutin keskisormen hänen peräreikäänsä. Kun hän vihdoin tuli (todella kovaa) hän sanoi ettei edes tajunnut että se on kokonaan siellä. Mutta hyvältä kuulemma oli tuntunut tämä orgasmibuusteri. :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään jos mies vaan tekee sen kyselemättä. On niin tuhmaa, etten kehtaa sellaista itse pyytää. Aika kivasti orkku tulee kun sopivalla hetkellä estelystäni huolimatta se sormi vaan työntyy sinne
Nämä on kyllä näin miehenä aika mahdottomia asioita arvata, tai jos erehtyy niin ollaan helposti käräjillä. Yrittäkää rohkeasti kertoa mitä haluatte etukäteen, vaikka sopia siitäkin että seksin aikana voi näin tehdä näennäisestä vastustelusta huolimatta ja joku turvasana sitten erikseen.
Mites muuten tuo tämänpäivänen suuseksiä naiselle -ketju? Oliko siinäkin ap mies ja piilohomo? Eikä ajatellut naisen nautintoa ollenkaan, pelkkää pervoilua vain?