Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joidenkin ihmisten kanssa työtön ei voi koskaan puhua oikein

Vierailija
02.02.2020 |

Tuttu luuli, että meillä ei ole rahaa ruokaan. Sanoi, että kun mieheni on monesti sanonut, että ei ole paljoa rahaa.

Tietenkään rahaa ei ole paljon, kun olemme työttömiä, mutta olemme fiksuja rahankäyttäjiä ja tietenkin rahamme riittävät kaikkeen olennaiseen.

Hassua on se, että mieheni on puhunut rahasta tuolle ihmiselle ihan minun pyynnöstäni. Kyseinen pariskunta avoimesti halveksii työttömiä, eikä hyväksy, että työttömät "saavat ilmaista rahaa".

Olen ajatellut, että se, kun elämme säästävästi ja meillä on siksi rahaa välillä johonkin ylimääräiseenkin, voi haitata tuollaisten ihmisten mielenrauhaa. Siksi olen kehottanut miestäni aina silloin tällöin oikein mainitsemaan rahanpuutteen syyksi, että emme esim. mene johonkin tapahtumaan.

No, turha vuodatushan tämä on, mutta en kyllä tiedä, kuinka joidenkin ihmisten kanssa olisi ja puhuisi, että heidän katkeruutensa "makoilevia työttömiä loisia" kohtaan ei kasvaisi. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miksi et tee kuten minä? Tiputin tuollaiset tyypit tuttavapiiristäni aikoja sitten.

Vierailija
2/3 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käyn töissä ja sanon suoraan jos ei ole rahaa johonkin. Tuntuu, että joka viikko pitäisi kerätä töissä jollekkin hää, syntymäpäivä, eläkepäivä sun muita keräyksiä. Ei oo, eikä tuu. Nyt on kyllä vähän ylimääräistä, mutta käytän ne itseeni ja perheeseeni. Vihdoinkin sain ajan varattua silmälääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, miksi et tee kuten minä? Tiputin tuollaiset tyypit tuttavapiiristäni aikoja sitten.

Olen periaatteessa tiputtanut, mutta mies jaksaa aina kaveerata noidenkin kanssa, niin tulee nähtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme