Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Mikä tekee miehestä viehättävän ja seksikkään?

Vierailija
02.02.2020 |

Kertokaas!

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Miehet ovat naisia pinnallisempia. Vastaavassa miesten ketjussa miehet kuvailevat seksikkyyden tulevan naisen ulkoisesta olemuksesta ja naiset taas miehen sisäisestä olemuksesta pääosin.

Summa summarum? Miehet on naisia pinnallisempia parinvalinnassa.

Eikö vastaavassa keskustelussa ollut koulutukseenkin liittyviä toiveita? Vai muistanko nyt väärin

Ei väliä, kyllä mies ihastuu ensisijaisesti silmillään. Siinä on koulutus sivuseikka. Lisäksi mies tykkää olla perheen pää tietyssä mielessä, joten naisen koulutuksella ei ole niin suuresti väliä. On toki poikkeuksia, en yleistä koskemaan kaikkia miehiä! 

Miten niin miehet? Kyllä naisetkin, no joillakin voi olla vielä tärkeämpää raha, mutta pääsääntöisesti kyllä naisiakin se ulkonäkö ensalkuun joko viehättää tai inhottaa ja sen perusteella tehdään päätös halutaanko tutustua tahi ei. Joka tapauksessa aivan liian ulkonäköpainoitteinen maailma. Ei ihme että syntyvyys laskee kun vaan tissien koolla tuntuu olevan merkitystä.

Ja mies ei ole koskaan perheenpää, se on aina nainen. Se jolla on langat käsissä on perheenpää eli poikkeuksetta nainen. Vastuu on miehelle liian vaikeaa ja raskasta.

Eikös se wanha witsi kuulu että mies on perheen pää ja nainen niska jota sitä päätä kääntelee.

M

Vierailija
122/170 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nätti muusikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ja karvainen persus.

Vierailija
124/170 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mies joka luottaa itseensä elikäs on sellanen kun on.

ja uskaltaa sanoa naiselle ei tarvittaessa. ei anna naisen kohdella huonosti itseään.

Vierailija
125/170 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyys. 

Vierailija
126/170 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea kun on Isot Munat ja rutkasti rahaa ja valtaa. Saunassa miehen Munat mitataan

Vierailija
127/170 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän aina uudestaan: äly.

Vierailija
128/170 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Vierailija
129/170 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus ja luotettavuus, hyväsydäminen toiset huomioon ottava lämmin persoona. Ulkonäöllisesti monenlaiset miehet viehättää, yleensä vahvan näköinen/oloinen mies on seksikäs ja minua pidempi (168cm itse) mutta olen ollut ihan rakastunut ja vuosia suhteessa oman pituisen ja kokoisen miehen kanssa. 

Tämänhetkinen kumppani ihan täydellinen itselle ja ihastuin kunnolla hyvin nopeasti. Hänellä on edellisten lisäksi tosi nätti hymy ja kasvot muutenkin omaan silmääni viehättävät, lihaksikkaat ja sopivasti suonikkaat käsivarret ja on fyysisen työnkin myötä vahva ja myös sellainen suojeleva. Se on ihanan tuntuista. 

Vierailija
130/170 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän aina uudestaan: äly.

Enää et sano sitä. Tämä oli viimeinen kerta.

Vierailija
131/170 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tavat, aitous ja lämpö (ei esim. ajattele että naiselle vinoilu on hyvä tapa iskeä), kiinnostus naista kohtaan ihmisenä eikä pelkkänä ruumiinosana.

Vierailija
132/170 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kun mun mies tappelee kapakassa, hän haastaa riitaa nössömiestemn kanssa ja mätkii niitä turpaan. Miehen pitää osata tapella, mies joka ei tappele on luuseri. Mies joka tappelee on Isot Munat. Mun mies tappelee saunassa miesten kanssa, hän tykkää kun Munat heiluu alastomana. Me käydään uimahallissa saunassa tappelemassa, otetaan aina kunnolla olutta mukaan, olut antaa voimaa tapella. Mä tykkään katsella kun miehet tappelee saunassa, isot Munat heiluu ja kirosanat raikuvat 

Vierailija
133/170 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljamaha

Beer builds better bodies 👍

Vierailija
134/170 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys. Vaikeaa ellei mahdotonta niin miehille kuin naisillekin.

Minusta myös rehellisyys ja vaatimattomuus ovat tärkeitä asioita. Isoisän lippalakki, vanha anorakki tai mantteli, kumiteräsaappaat, olkalaukku jossa muutama pienpanimon olut. Silmälasit isoilla sangoilla neliskulmaiset vahvuuksilla tai ei, pujoparta ja poninhäntä vaikka olisi pälvikalju. Paksu kierrätyskaulaliina tai palestiinalaishuivi. Mieluiten omasta tahdosta työtön kuin kapistalin juoksupoika. No, näitä tuskin on vapaana. Joka tytön haave.

Vierailija
135/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka pärjää kapakka tappelussa parhaiten, mies joka viimeisenä seisoo saa panna naisia. Jos hänellä on Isot Munat. Yleensä suurimmat Munat on suurimmilla narsisteilla. Naiset haluaa isomunainen narsisti, vaimonhakkaja linnakundi murhamiehen

Vierailija
136/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätietoinen, mutta tilannetajuinen ja huomaavainen, hyväntuoksuinen, normaalipainoinen, noin 180 cm pitkä, huumorintajuinen, avoimesti halujaan ilmaiseva ja omansa ottava, kun siihen tilanteeseen tullaan, osaa sitä ennen myös viestiä elekielellään, pilkettä silmäkulmassa, katse, hyvä ryhti, joustava askel, jämäkkä, suht harteikas, matalaääninen...

Jos käyttäytyy ketään kohtaan rumasti, puhuu alentavasti naisista tai kenestäkään tmv. niin ihan sama, miltä näyttää, kaikki kiinnostus loppuu minun osalta siihen.

Vierailija
137/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, ei liian sliipattu, hyväsydäminen, matala ääni

Vierailija
138/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrätietoinen, mutta tilannetajuinen ja huomaavainen, hyväntuoksuinen, normaalipainoinen, noin 180 cm pitkä, huumorintajuinen, avoimesti halujaan ilmaiseva ja omansa ottava, kun siihen tilanteeseen tullaan, osaa sitä ennen myös viestiä elekielellään, pilkettä silmäkulmassa, katse, hyvä ryhti, joustava askel, jämäkkä, suht harteikas, matalaääninen...

Jos käyttäytyy ketään kohtaan rumasti, puhuu alentavasti naisista tai kenestäkään tmv. niin ihan sama, miltä näyttää, kaikki kiinnostus loppuu minun osalta siihen.

Älä nyt tytsy viitsi. Ja suu auki ja jalat levälleen, täältä tulee vähän tummempaa ja isoa.

Vierailija
139/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen, siisti, tuoksuu hyvältä

Vierailija
140/170 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti, hyvä tuoksu, miellyttävä ääni, älykkyys, riittävä itsevsrmuus, itseäni miellyttävät kasvonpiirteet (usein pohjoiseurooppalaiset), mieluiten parta ja pitkät hiukset.