Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syytä mulla on pysyä elossa

Vierailija
02.02.2020 |

Viime elokuusta alkaen on ollut itsetuhoisia ajatuksia. Tässä nyt kuitenkin edelleen ollaan. Mutta tänään en ole jaksanut nousta edes sängystä. Ei ole mitään syytä lähteä pyörittämään päivää, kun ei siinä tapahdu mitään. Kaikki päivät samanlaisia. Eikä ketään kiinnosta. Kukaan ei edes pidä minusta, saati sitten rakasta. Mitä syitä tässä nyt enää on.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko mistään itse mielihyvää, jos ei nyt ajatella muita ihmisiä?

Olen vielä viime aikoina saanut jos vaan olen vain jakanut tehdä jotain mukavaa. Välillä olen jaksanut. En edes saa hyvää mieltä muiden auttamisesta varsinaisesti. Tarkoitin vain sitä että jotenkin pitäisi lunastaa oikeus olemassaoloon tässä maailmassa. Olen pettynyt itseeni esimerkiksi siinä, että minuun on kulutettu veroeuroja enemmän kuin mitä olen pystynyt tuottamaan takaisin. Enkä ole enää pitkään aikaan pystynyt tuottamaan. Ei kukaan halua minua mihinkään, kaikkein vähiten töihin.

Olet arvokas itsesi vuoksi, siksi että olet sinä ja olet olemassa. Tärkeintä ei ole se mitä teet vaan kuka olet. Vaikuttaa siltä että tarvitsisit ympärillesi rakastavia ja välittäviä ihmisiä. Löytyisikö jotain vertaistuki- tai harrasteryhmää jonka kokisit omaksesi?

Myös seurakunnasta voisi löytyä toimintaa jossa ei kysellä tuloja eikä titteleitä. Eikä myöskään vaadita uskossaoloa tai muuten lyödä Raamatulla päähän. Tsemppaan sua koska olen kulkenut itse syvissä vesissä ja etsinyt arvoani ja tarkoitusta elämälle tässä pinnallisten ja kovien arvojen valtaamassa maailmassa. Muista että olet tärkeä!

Vierailija
22/23 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up