Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tuntemasi ihminen tai julkkis ensin ollut ihailusi kohde ja sitten pitkän ajan päästä romahduttanut mielipiteesi, kun jotain törkeää on selvinnyt?

Vierailija
02.02.2020 |

Yksi ihailemani mies paljastui en voi sanoa miksi, mutta olen tosi järkyttynyt. :(

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli?

Joo teininä minäkin ihailun rokkitähtiä, iässä 12 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa Samun viihdekäyttö

Vierailija
4/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jude Law oli mielestäni erittäin kaunis mies, kunnes selvisi, että hän petti vaimoaan.

Hugh Grant oli nuorena viehättävä, kunnes jäi kiinni prostituoidun luona.

Vastenmielisiä niljakkeita kumpikin.

Vierailija
5/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jude Law oli mielestäni erittäin kaunis mies, kunnes selvisi, että hän petti vaimoaan.

Hugh Grant oli nuorena viehättävä, kunnes jäi kiinni prostituoidun luona.

Vastenmielisiä niljakkeita kumpikin.

Kyl, olen samaa mieltä. Oma esimerkkini oli tosi menestynyt mies, jolla on kiva perhe ja kaikkea, mutta sitten pamahtikin seksuaalipaskaa... Harmittaa tosi paljon, koska pidin hänestä ennen tätä.

-ap

Vierailija
6/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kyllä harmitti, kun selvisi millainen Kevin Spacey on/oli ihmisenä. Näyttelijänä edelleen yksi ehdottomia suosikkejani, mutta väkisinkin tulee mieleen ne sen töiläilyt.

Vierailija
7/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään pitänyt Leonardo DiCapriota suloisena ja sympaattisena, välillä ihailuni on ollut jopa teinimäisen innokasta. Tiedän, että vaikutelma ei varmaan ole oikea, sillä aina on niitä juttuja Leon pyörimisestä Playboy-kartanoissa ym. Eikä sekään, että Leo seurustelee aina vain maksimissaan 25-vuotiaiden mallityttöjen kanssa ja vaihtaa tyttöä vuoden välein, paranna miehen imagoa. Pahimman fanituksen vaiheessa olin vähän myrtynyt tästä, nykyisin en ajattele asiaa niin paljon.

Vierailija
8/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vilpittömästi järkyttynyt kun selvisi että mm.artistit Beck ja Juliette Lewis ovat skientologeja. Onhan riveissään paljonkin isoja hollywood-julkimoita, mutta nuo kolahti koska tykkäsin musiikistaan. Sittemmin ei ole pystynyt kuuntelemaan, aina tuo tieto hakkaa takaraivoa jos soivat.

Vierailija
9/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se kyllä harmitti, kun selvisi millainen Kevin Spacey on/oli ihmisenä. Näyttelijänä edelleen yksi ehdottomia suosikkejani, mutta väkisinkin tulee mieleen ne sen töiläilyt.

Sama mulla. 

Vierailija
10/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Anna Puusta muutama vuosi sitten. Nyt kun pettäjäluonne ilmeni, ja törkeä läheisten yksityisasioiden retostelu lööpeissä ja kirjassa sekä oman lapsen syyttely avioerostaan, en ole enää häntä kuunnellut enkä arvostanut.

Vierailija
11/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli pettymys kun Lance Armstrongin systemaattinen dopingin käyttö ja kaikki se vuosien huijaus tuli ilmi. En minä nyt mikään fanityttö ollut, mutta pidin häntä hyvänä urheilijana. Tyhmä minä. 

Vierailija
12/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli pettymys kun Lance Armstrongin systemaattinen dopingin käyttö ja kaikki se vuosien huijaus tuli ilmi. En minä nyt mikään fanityttö ollut, mutta pidin häntä hyvänä urheilijana. Tyhmä minä. 

Pakko sanoa, että sama. Olen sillai naiivi että uskon aina parhaiden kuitenkin olevan doping-vapaita. Erittäin läheinen tuttuni kommentoi tähän että mitäs väliä sillä aineiden käytöllä on kun kaikki tekee näin, mutta mielestäni se vain on pelin pohjimmaisen hengen vastaista. Olen tosi pettynyt sekä tähän sukulaiseen että urheiluun yleensä. :(

Vierailija
13/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki erilaisista syistä nämä, mutta Jari Sillanpää, Kevin Spacey, Anna Puu (samoista syistä kuin yllä), Ewan McGregor tulevat ensimmäisinä ja päällimmäisinä mieleen.

Kauhea pettymys, ällötys jne. 

Vierailija
14/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin julkkis... nyt oletan automaattisesti että jotain törkyä on taustalla enkä edes ala ihailemaan ketään.

Vierailija
15/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Spacey edes tehnyt mitään kovin pahaa, mutta Hollywoodissa on nyt niin raju lynkkausmieliala päällä, että ei mitään rajaa. Sama juttu Louis CK, pientä kännistä runkkausta ja ura katkolle. Kyllä niin korpeaa tämä nykyajan herkkismeininki. Onneksi kumpikin tulevat tekemään paluun.

Cosbyn tuomion ymmärrän, koska hän oikeasti huu masi ja rais ka si naisia. Aivan eri kaliiperin kaveri, kuin kaksi edellämainittua. Samoin Weinstein vaikuttaa oikeasti inhalta sialta. Spacey ja CK on lähinnä tuhmia ja tyhmiä poikia, jotka kännissä/aineissa vähän pöljäilivät, ei ne mitään rais kareita ole.

Vierailija
16/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Smithistä tykkäsin silloin kun ei vielä tullut esille tätä salakuvausta. Oli hyvä ja rento juontaja ja mukava katsella.

Vierailija
17/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki erilaisista syistä nämä, mutta Jari Sillanpää, Kevin Spacey, Anna Puu (samoista syistä kuin yllä), Ewan McGregor tulevat ensimmäisinä ja päällimmäisinä mieleen.

Heei mitä Ewan on tehnyt? Jakoon kiitos.

Vierailija
18/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä Spacey edes tehnyt mitään kovin pahaa, mutta Hollywoodissa on nyt niin raju lynkkausmieliala päällä, että ei mitään rajaa. Sama juttu Louis CK, pientä kännistä runkkausta ja ura katkolle. Kyllä niin korpeaa tämä nykyajan herkkismeininki. Onneksi kumpikin tulevat tekemään paluun.

Cosbyn tuomion ymmärrän, koska hän oikeasti huu masi ja rais ka si naisia. Aivan eri kaliiperin kaveri, kuin kaksi edellämainittua. Samoin Weinstein vaikuttaa oikeasti inhalta sialta. Spacey ja CK on lähinnä tuhmia ja tyhmiä poikia, jotka kännissä/aineissa vähän pöljäilivät, ei ne mitään rais kareita ole.

Ok. Jos minua olisi joku kourinut ja lähennellyt, en haluaisi jonkun julkisesti kommentoivat että "edes mitään kovin pahaa". Olen siis sikäli samaa mieltä että tykkäsin Spaceysta ja näyttelijäsuorituksista, mutta että pitää elokuvan kuvaukset panna muutamaksi päiväksi ihan tauolle (The Usual Suspects) koska kundin vain pitää örkkiä jotain nuorta miestä.. not good.

Vierailija
19/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että sama. Olen sillai naiivi että uskon aina parhaiden kuitenkin olevan doping-vapaita. Erittäin läheinen tuttuni kommentoi tähän että mitäs väliä sillä aineiden käytöllä on kun kaikki tekee näin, mutta mielestäni se vain on pelin pohjimmaisen hengen vastaista. Olen tosi pettynyt sekä tähän sukulaiseen että urheiluun yleensä. :(

Täällä kolmas. Välillä tuntuu että tulokset määräytyy sen mukaan keillä on parhaat ja ovelimmat lääkärit. Menee tosiaan jotenkin pohja pelin hengeltä. Harmittavaa.

Kun joku, jota olet kannustanut ja suorituksiaan ihastellut, käryää, olo on petetty. Kaikki ne tunneryöpyt ja ilahdus hienoista suorituksista-paskaa.

Vierailija
20/48 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heei mitä Ewan on tehnyt? Jakoon kiitos.

Ewan jäi pettämisestä kiinni vaimolleen ja koko ero meni aika rumasti. Pidin ennen aina niin ihanana ja symppiksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän