Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko tuo mestaritekijä joku parodia?

Vierailija
02.02.2020 |

Vai onko oikeasti tosi-tv? Mainosten perusteella vaikuttaa vitsiltä. 🤔

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot masterchef puitteet, päälleliimattua ksylofonimusiikkia, valtavassa tehdastilassa pari kolme hymisevällä äänellä vaivautuneesti hymyilevää juontajaa, joiden luontaiseen "hauskuuteen" on luotettu.

Ohjelman nimeksi olisi pitänyt riittää joku vähemmän odotuksia herättävä, vaikka harrastajat kilpasilla. Pinterestistäkin löytää parempia kötöstyksiä.

Antti on herttainen, muttei sovi ohjelmaan juontajaksi, pitäisi olla joku aidosti itse osaava ja tunnustettu tekijä, joka myös vaatii ja neuvoo.

Ei tarvitse olla mikään Gordon Ramsay ilkiö, mutta kuten Australian masterchefissä, vai mitä.

Pitääkö joka kökälettä yrittää kehua ihanaksi ja hakea siitä väkisin jotain arvoja ja kaikkien leikkiä tätä pöljää leikkiä, vaikkeivät osaa mitään.

Noita tekemisiä voitaisiin näyttää paremmin ja jättää ne ajankulumiseksi tarkoitetut kiikkustuolihihitykset pois.

No olin varmaan liian tiukkis ja varmaan loppua kohden saadaan tahtia parannettua.

Vierailija
22/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, en ole katsonut, mutta käsityöharrastajana ihan odotin tätä, kun ajattelin että siinä on nimeomaan käsitöiden taitajia. Mutta tän keskustelun perusteella kyse on lähinnä askartelusta. Niissä on mielestäni aika olennainen ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, en ole katsonut, mutta käsityöharrastajana ihan odotin tätä, kun ajattelin että siinä on nimeomaan käsitöiden taitajia. Mutta tän keskustelun perusteella kyse on lähinnä askartelusta. Niissä on mielestäni aika olennainen ero.

On siinä joitakin aidosti osaavia, mutta kyllähän se on vaikea yhtäkkiä vetäistä hatusta jotain, kun ne ideat yleensä syntyvät edellistä tehdessä.

Käsityön todellista mestaria arvostetaan viimeistelystä, tyylistä hyvästä mausta syntyvästä lopputuloksesta, jonka kuka vaan voisi laittaa kotinsa seinälle t.m.s.

Tehtävänanto esimerkiksi niissä kehyksissä oli kökkö.

Milloin missään kehyksessä on tekijän nimi y.m.s. pitänyt olla näkyvillä. Taso oli ala-asteen kässäriluokkaa ja kehuja sateli.

Ruotsin remonttipiiskaajaa kaipaisin tuomaristoon.

Vierailija
24/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut harvinaista tosi-tv, joka ei perustu nolaamiseen. Tosin itse ajattelin että pudotuskin on turha, voisivat kerätä merkkejä ja eniten saanut voittaisi. Luulen, että menee vaan tylsemmäksi kun kilpailijat vähenee.

Vierailija
25/36 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ekat jaksot on olleet pelkkää askartelua. Toivottavasti laatu paranee loppua kohden.

Vierailija
26/36 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotukset oli suuret, mutta ohjelma on kieltämättä aika tylsä, jotenkin kökköä askartelua tähän mennessä. Ja miksi juontajan pitää yrittää olla hauska koko ajan.

Toivottavasti ohjelma paranee jatkossa, koska osa kilpailijoista vaikuttaa todella taitavilta.

Vierailija
27/36 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika leppoisa ohjelma, kaikkeen reality huutoon ja v*ttuiluun oikein mukavaa vaihtelua! Nyt just kolmosjakso menossa. Vähän ehkä hidas, mutta jaksan luottaa siihen että kun rivit vähän harvenee niin tehtävät vaikeutuu ja niiden tekemiseen ehditään ohjelmassa keskittyäkin enemmän.

Vierailija
28/36 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helppoa viihdettä ja tausta katsottavaa. "Kilpailijat" ihanan lähestyttäviä ja tavallisia tyyppejä, ei julkisuuden hakuisia taulapäitä. harmi että on pudotuksia, eniten merkkejä lopuks ansainnut esim. ns voittaja.

tekemistä voisi näyttää vielä vähän enemmän.

tällainen "sohvaperunat käsityö remix" on oikein mukava lisä meidän tv tarjontaan. mutta ai että kuinka kateellista, synkkää, mielensäpahoittaja kansaa tämä ärsyttää....näkee kommenteista.

Holma on hassu :)

Vierailija
29/36 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tiina on niin ärsyttävä lässyttävä nakinpyörittäjä ja mikä tuo nariseva pilkusievä rillipää on?!

Vierailija
30/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätuomarin päätökset ovat kyseenalaisia eivätkä vierailevien tuomareitten voittajan valinnat tunnu aina  oikein osuvan kohdalleen. Miksi ei ohjelman lopussa oteta lähikuvaan sitä voittajaksi valittua askaretta?

Vierailija
31/36 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt on, että Antti tunkee takaisin tänne pahan henkisen ilmapiirin Impivaaraan?

Vastahan hän pääsi suureen ja ihanaan maailmaan.

Vierailija
32/36 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että Holma on itse tuonut ohjelman Suomeen.

Vierailija
33/36 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä??

Vierailija
34/36 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisessa versiossa "kierrätetään" uutta tavaraa eli rikotaan uusia käyttämättömiä esineitä, otetaan niistä pieni osa räpellykseen ja loput roskiin.

Suomalainen versio on paljon parempi.

Strösselinaisen pärjäämistä tuolla kyllä ihmettelen. Kaikki pasellivärein ja strösseliä päälle..🤣

Vierailija
35/36 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi itseään mestari tekijäksi kutsua jos osaa askarrella ....herätys ny. Tehkää jotain hankalaa ja sellasta mitä kakkosluokan kuvis opettajat ei oppilailleen keksis... huono ohjelma.

Vierailija
36/36 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt kanssa että ei voi olla totta, tuohan on ku päiväkodin askartelukerho 😅

Jos noi on mestareita, nii minä oon guru.

Ihan käsittämätöntä sontaa, oon pari jaksoa katsonut noita ja tekeleet näyttää samalta ku ala-asteen puukäsityötunneilla 😅