Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväpariskunnan mies kutsui kylään vain mieheni, olemme yli 40v ihmisiä, vieläkö näitä "poikien iltoja" tässä iässä vietetään?

Vierailija
02.02.2020 |

Olen luullut, että nyt kun kaikki ovat perheellisiä ja pariskuntia, teini-illanvietot (poikien illat ja tyttöjen illat) ovat naurettavia teini-ikään kuuluvia asioita ja kaikki elää jo kuin aikuiset, koska ikää 40+. Onkohan tuo mies jäänyt sinne 90-luvulle? Vai johtuuko koulutustasosta? Onko enemmän amis -ihmisten juttu, että vielä aikuisiässä vietetään tyttöjen- ja poikien iltoja?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

19/20 |

klo 10:07 | 2.2.2020

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista eivät kykene keskustelemaan järkevästi, jos miehiä on paikalla, ovat sitten hiljaa. Niin monesti olen todennut, että naiset eivät ymmärrä politiikasta, eikä yhteiskunnallisista asioista, mistä miehet puhuvat. Naisten tyttöjen illoissa sitten vatvotaan omien lasten asioita, mitä temptation islannissa tapahtui, mitä ruokareseptejä on kokeiltu, koska äly ei riitä keskusteluun muista aiheista. Tästä syystä en osallistu aikuisena naisena enää noihin kanojen iltoihin. Aivottomien naisten aivottomia juttuja en kuuntele.

Koulutettu nainen

Aika outoa. Olen pitkälle koulutettu, vaativaa työtä tekevä nainen ja ystäväpiiriini kuuluu naisia bussikuskista yliopiston dosenttiin. Kaikkien kanssa löydämme yhteistä tekemistä ja puhumista ja tapaan heitä kaikkia mielelläni. Erilaisuus on rikkautta!

Vierailija
22/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 60 ja tapailen naisystäviäni ilman miestäni ja hän omia miesystäviään myös. Olemme myös käyneet lomilla näitten ystäviemme kanssa erikseen. Mikähän siinä on niin outoa? On kiva, kunnon omakin elämä etenkin kun harrastuksemme puolison kanssa eivät kohtaa.

Mahtaa teillä olla hieno avioliitto, kun ette tee mitään yhdessä. Harrastukset eivät kohtaa, ette lomaile yhdessä ja illanvietot erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 60 ja tapailen naisystäviäni ilman miestäni ja hän omia miesystäviään myös. Olemme myös käyneet lomilla näitten ystäviemme kanssa erikseen. Mikähän siinä on niin outoa? On kiva, kunnon omakin elämä etenkin kun harrastuksemme puolison kanssa eivät kohtaa.

Mahtaa teillä olla hieno avioliitto, kun ette tee mitään yhdessä. Harrastukset eivät kohtaa, ette lomaile yhdessä ja illanvietot erikseen.

Elämä on arkea, jos siinä ollaan onnellisia niin avioliitto on hyvä, vaikka joka ikistä lomamatkaa ja illanviettoa ei olisikaan yhdessä.

Vierailija
24/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Kohta olet kuin omistushaluinen anoppini. Menevät kaikkialle yhdessä. Kohta vessaankin.

Viimeksi kun olimme ruokailemassa piipahti anoppi vessaan. Kun hän tuli sieltä piti appiukon kertoa tarkasti mitä vessakäynnin aikana oli pöydässä puhuttu...

Vierailija
25/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin ollaan puolison kanssa itsenäisiä ihmisiä tässä liitossa. Mies käy poikiemme kanssa futismatkoilla 3-4 kertaa vuodessa. En änge mukaan kun se on poikien reissu.

Mies käy myös mökillä yksin...

Luottamus on se tärkein ja, että antaa toiselle tilaa.

Vierailija
26/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on arkea, jos siinä ollaan onnellisia niin avioliitto on hyvä, vaikka joka ikistä lomamatkaa ja illanviettoa ei olisikaan yhdessä.

Avioliiton pitää olla myös juhlaa. Pelkkä arki ei riitä. Suomalaiset pariskunnat ovat juntteja. Etelä-Euroopassa asuessani pariskunnat kutsuttiin juhliin aina yhdessä, ei erikseen. Siellä olisi pidetty outona, jos mieheni olisi kutsunut vain pariskuntien miehet juhliin.

Vierailija
27/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienolta kuulostaa!

Vierailija
28/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliiton pitää olla myös juhlaa. Pelkkä arki ei riitä. Suomalaiset pariskunnat ovat juntteja. Etelä-Euroopassa asuessani pariskunnat kutsuttiin juhliin aina yhdessä, ei erikseen. Siellä olisi pidetty outona, jos mieheni olisi kutsunut vain pariskuntien miehet juhliin.

Muuta sitten sinne.

Vierailija
29/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Siellä on kuumia 20-vuotiaita blondeja. Siksi sua ei kutsuttu!

Vierailija
30/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt sinkku ja muistelen puistatuksella pariskuntanaittamista. Miehellä on esim. kaveri josta en niin perusta ja hänellä tyttökaveri jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Minkä ihmeen takia pitää hengata pariskunnittain tai jos on lapsia, koko perheen voimin toisen perheen kanssa saatika lähteä jonnekin reissuun. Ymmärrän se että kohteliaisuudesta tutustutaan toisen ystäviin ja kyläillään joskus mutta kyllä ihmisillä on oikeus omiin ystäviin ja omaan aikaan. En myöskään valkkaa ja poistele kavereitani iän ja siviilisäädyn mukaan.

Vierailija
31/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies tapaa miespuolisia ystäviään joskus vain miesten kesken. Ja mitä Amis pohja millään tähän liittyy? Mies on johtaja, kaverit on kaikki korkeasti koulutettuja (lääkäri, ekonomi, juristi jne). Mies on aina hyvällä tuulella kun pääsee tuulettumaan kavereiden seuraan. Sama porukka käy metsästämässä ja kalastamassa. Itsekin haluan tavata kavereitani ilman puolisoa, en edes halua tutustua kaikkiin miehen kavereiden puolisoihin.

Vierailija
32/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista eivät kykene keskustelemaan järkevästi, jos miehiä on paikalla, ovat sitten hiljaa. Niin monesti olen todennut, että naiset eivät ymmärrä politiikasta, eikä yhteiskunnallisista asioista, mistä miehet puhuvat. Naisten tyttöjen illoissa sitten vatvotaan omien lasten asioita, mitä temptation islannissa tapahtui, mitä ruokareseptejä on kokeiltu, koska äly ei riitä keskusteluun muista aiheista. Tästä syystä en osallistu aikuisena naisena enää noihin kanojen iltoihin. Aivottomien naisten aivottomia juttuja en kuuntele.

Koulutettu nainen

Näytä minulle ystäväsi niin kerron, millainen olet ;)

Vierailija
33/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herranjumala, pitääkö ukko ottaa nyt myös mukaan kansalaisopiston korjausompeluun ja reisi-peppujumppaan?!

Yhteisiäkin juttuja pitää olla mutta jos ei saa kaveriaan tavata ilman puolisoa niin jokin on pielessä.

Vierailija
34/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

politiikasta, eikä yhteiskunnallisista asioista, mistä miehet puhuvat

Repskops HAHAHAHAHAHA. Terveisin nainen, insinööri, lähes koko ikänsä käynyt kouluja ja tehnyt töitä miesvaltaisissa porukoissa. Poliitikan puhuminen: lähinnä haukutaan nykypolitiikkoja. Muuten suurin osa on muiden haukkumista erinäisillä tavoilla, alasta riippuen. Itse asiassa kaikista matalimman koulutustason miehet juoruavat vähiten. He puhuvat duuneistaan ja juomisesta. 

Vierailija
35/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihan onnetonta jos ei olisi voinut välillä viettää tyttöjen/ poikien iltoja. Välillä taas pariskunnittain tai perheittäin. Älä herran tähden ala vangita miestäsi. Ja mene itsekin tyttökavereittesi kanssa. Minä ainakin olisin juossut lujaa jos ei saisi tavata kavereita välillä ilman miestä.

Vierailija
36/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan molemmat miehen kanssa noin 40-vuotiaita. Mies viettää poikien iltoja aika harvoin ehkä 2 kertaa vuodessa, mutta bänditreenit sillä on noin kerran kuussa. J

Kai sitäkin voi sanoa poikien illaksi, ei siellä naisia näy. Useita kertoja viikossa käy esim juoksemassa yksin. Kerran viikossa yhdessä. Minä tapaan ystäviäni myös noin kerran kuussa ja käyn salilla usein silloin kun mieheni juoksee. Siltikin tuntuu, että vietämme paljon aikaa yhdessä joka päivä eikä kumpikaan rajoita toisen menoja. Lomat ollaan kyllä vietetty yhdessä, mutta päästäisin menemään yksinkin.

Vierailija
37/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM 54 vee, ihan hetero olen ja perheellinen, mutta työporukalla vietetään poikien iltoja.

Vierailija
38/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

politiikasta, eikä yhteiskunnallisista asioista, mistä miehet puhuvat

Repskops HAHAHAHAHAHA. Terveisin nainen, insinööri, lähes koko ikänsä käynyt kouluja ja tehnyt töitä miesvaltaisissa porukoissa. Poliitikan puhuminen: lähinnä haukutaan nykypolitiikkoja. Muuten suurin osa on muiden haukkumista erinäisillä tavoilla, alasta riippuen. Itse asiassa kaikista matalimman koulutustason miehet juoruavat vähiten. He puhuvat duuneistaan ja juomisesta. 

Tämä ja sen lisäksi, jos haluaisit puhua politiikasta, filosofiasta, kirjallisuudesta ilmastonmuutoksesta tai vaikka ajankohtaisista asioista niin aina on joku (yleensä persu mies), joka haluaa julistaa omaa totuuttaan eikä kuuntele ketään muuta. Uskonto on vielä arempi aihe. Yleensä miehet tosiaan puhuvat autoista, juomisesta ja siitä kuinka taas on kaltoin kohdeltu, kun akka ei anna.

Vierailija
39/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät! Me ollaan kohta 60-vuotiaita ja todellakin käymme yksin kylässä omien ystäviemme luona. Miestäni tosin joudun joskus patistelemaan, että kutsu nyt se Risto meille, kun olen itse matkoilla, tai mene nyt välillä jonkun kaverin kanssa vaikka kaljalle. Hän on korkeasti koulutettu ja uraorientoitunut ja illat tuppaavat menemään kotonakin töitä tehdessä.

Meillä on myös yhteinen, aikaa vievä harrastus. Mutta sen lisäksi meillä on omia harrastuksia; en esim. osaa kuvitella miestäni joogatunnilla.... Ja tykkään matkustella välillä yksin, välillä ystäväni ja välillä mieheni kanssa.

Tulisin luultavasti hulluksi, jos olisimme yhdessä 24/7, niin paljon kuin miestäni rakastankin!

Vierailija
40/61 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä ihmeen pussissa olet elänyt, mutta tuo on ihan normaalia toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan