Meinaatko viedä lapset kouluun ja päiväkotiin maanantaina?
Haluaisin pitää lapset kotona, mutta tämä yhteiskunta ei sitä oikein mitenkään mahdollista.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä aloituksen kysymystä. Eiköhän kouluun ole aika lailla pakko mennä, koska mitään kotikoulua en halua alkaa järjestää. Ja jos minä ja mieheni meinaamme töissä käydä, niin päiväkotiin on tuo nuorimmainen vietävä.
ap varmaan korona-kipuilee
Korona on olut jo monta viikkoa. Miten tuleva maanantai eroaisi muista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä aloituksen kysymystä. Eiköhän kouluun ole aika lailla pakko mennä, koska mitään kotikoulua en halua alkaa järjestää. Ja jos minä ja mieheni meinaamme töissä käydä, niin päiväkotiin on tuo nuorimmainen vietävä.
ap varmaan korona-kipuilee
Tämä alkaa olla jo psyykkisen tasapainon ongelma.
En aio viedä. Kyllä tuo ysiluokkalainen kykynee menemään kouluun itsenäisesti.
En todellakaan.
Kumpikin lapsista on alle kouluikäinen ja vanhempikaan ei vielä ole päiväkodissa.
Kerhoon toki normisti.
Voi herran jestas näitä hysteerisia naisihmisiä! Olen nimittäin aivan varma, että aloittaja on nainen.
Ap provoilee ja saa kiksit tekemällä 10 korona-aloitusta päivässä.
En vie, sillä meillä alkoi talviloma ja lähdetään tänään lämpimään! Päiväkotilaiset ja koululainen ovat ensi viikon siis poissa 'työpaikoiltaan'.
Vierailija kirjoitti:
En vie, sillä meillä alkoi talviloma ja lähdetään tänään lämpimään! Päiväkotilaiset ja koululainen ovat ensi viikon siis poissa 'työpaikoiltaan'.
Eikös tuommoset lomamatkat pitäisi tehdä koulujen loma-aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edullisempaa muulloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin tehdään lomamatkat kouluaikana, koska matkustaminen on silloin halvempaa. Lasten koulumenestys on erinomainen, molemmilla ka. alkaa 9, joten voivat olla hyvin viikon pois koulusta.
En veisi jos asuisin Kiinassa. Suomessa kyllä.
En vie. Toivottavasti kukaan vanhempi kenen lapsen koulu on kävelymatkan päässä ja lapsi kävelyyn kykenevä, ei vie lastaan kouluun.
Koulumatka kävelyt on osa tärkeä päivän liikunnasta. Myös monesti koulun parkkipaikat ruuhkautuvat tämän takia. Se aiheuttaa monia vaaratilanteita.
15 jatkaa vielä.
Unohtui sana "autolla". Eli toivottavasti kukaan ei vie autolla. Kävellen saattaminen on eri asia.