Olen nelikymppinen perheenäiti jolla itsetunto ja seksuaalisuus aivan hukassa
Uskon tämän johtuvan siitä etten harrastanut seksiä normaalisti nuorena vaan aloitin sen vasta yli 20-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa, jolloin koko asiasta oli jo ehtinyt muodostua elämää suurempi asia, johon en enää osannut enkä osaa suhtautua normaalisti.
Kommentit (31)
Kuulostaa että ap on tosi turhautunut ja tarvisi jotain sutinaa äkkiä! Eikä jaksa tilannetta enää yhtään. Tsemppiä ap!!
En ymmärrä, onkohan tämä Provo.
Oli miten oli itselläni on ollut seksiä 14 vuotiaasta ja nykyisen mieheni 55 v kanssa parasta ikinä.
Monipuolista, tyydyttävää, yllättävää ja kiihkeää 6-7 kertaa viikossa joskus kahdesti päivässä.
En ole ollut elämässäni viikkoa ilman orgasmia muulloin kuin synnytyssairaalassa.
Kyllä Ap:n koko stoori on aika uskomaton, jos totta.
N. 39
Kuulostaa siltä, että ap:n suhde miehennkanssa on huono ja tuo huononitsetunto on seuraus siitä. Luultavasti kannattaisi hankkia muitakin kokemuksia muiden miesten kanssa.
N44
Jos miehenä voisin elää entisen avioliittoni uudelleen, olisin alkanut harrastaa seksisuhteita naisten kanssa. Vuosia kärsin liian vähästä seksistä, se ajoi itsetuntoni alas ja olin tosi tyytymätön elämääni. Salasuhteilla olisin voinut nuo halut tyydyttää ja olla parempi perheenisä ja aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli itselläni on ollut seksiä 14 vuotiaasta ja nykyisen mieheni 55 v kanssa parasta ikinä.
Monipuolista, tyydyttävää, yllättävää ja kiihkeää 6-7 kertaa viikossa joskus kahdesti päivässä.En ole ollut elämässäni viikkoa ilman orgasmia muulloin kuin synnytyssairaalassa.
N. 39
Kauanko olette olleet yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monipuolista, tyydyttävää, yllättävää ja kiihkeää 6-7 kertaa viikossa joskus kahdesti päivässä.En ole ollut elämässäni viikkoa ilman orgasmia muulloin kuin synnytyssairaalassa.
N. 39
Kauanko olette olleet yhdessä?
Yli 3 vuotta.
N39
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen aloittanut seksielämän vasta yli 20v, joten perustelusi kuulostaa hieman oudolta.
Millä tavalla koet, että seksuaalisuutesi on hukassa? Miten se konkreettisesti tulee esiin? Oletko tyytäväinen seksielämäänne ja millaista seksiä teillä ylipäätään miehesi kanssa on?
Toinenkin yli 20v :(
Sairasta!
No, eikai kenelläkään naimisissa olevalla ole seksuaalisuus kunnossa. Älä turhia huolestu.
Vierailija kirjoitti:
Itse panin nuorena tosi montaa ja seksielämästä aikuisena kehittyi tosi hyvä, kun tiesin mitä tahdon ja mitä en. Eikä tullut 40 v. Sellaista kautta, että pitäisi enemmän kokea.
Kiva sun puolesta. Voisiko 40+ kokea vielä saman uuden oppimisen?
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, että tutkimusten mukaan nuorena aloittaneet ovat usein huonon itsetunnon omaavia (hakevat hyväksyntää antamalla seksiä ja yrittämällä miellyttää miehiä) ja onnettomista kotioloista?
Hyväitsetuntoiset tytöt saavat elämässä tyydytystä monella saralla, itsetunto ei ole kiinni seksikokemuksista. Jälkimmäisillä on usein parempi seksielämäkin, koska eivät tule hyväksikäytetyksi niin isolla riskillä.
Miksei koskaan sanota tai korosteta, että nuorena aloitettu seksi voi olla ok ja liian vanhana aloitettu seksi ei. Miksi tästä asiasta ei puhuta?
Itse panin nuorena tosi montaa ja seksielämästä aikuisena kehittyi tosi hyvä, kun tiesin mitä tahdon ja mitä en. Eikä tullut 40 v. Sellaista kautta, että pitäisi enemmän kokea.