Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä mene naimisiin köyhän ihmisen kanssa

Vierailija
01.02.2020 |

Vanha kansanviisaus: älä mene naimisiin köyhän ihmisen kanssa. Köyhä voit olla ihan yksinkin, on aivan turha olla köyhä yhdessä jonkun muun kanssa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla menee taas totuudet tunteisiin. Kun ette osaa kumota faktoja, poistatatte totuudet.

Niin säälittävää

Vierailija
22/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon, kansan tyhmyyden, olet keksinyt ihan itse!

Pidä siitä kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten rakkaus = minä itse, raha, raha, raha, raha, materia ja status

Olet sekaisin jos näin kuvittelet.

Oikeutat varmaan oman inhottavan käytöksesi näillä saduilla ja kuvitelmilla.

"Miehen pitää maksaa ensitreffeillä".

Lopettakaa maksullisten naisten käyttö. Menet yksin pöytään ja etsit töissäkäyvän naisen.

Vierailija
24/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut köyhään. Mutta nainen ihastuu miehessä tutkitusti myös potentiaaliin, ei vain nykyiseen tilanteeseen.

Kerran aikaisemmin ihastuin huomattavasti ylipainoiseen. Hänestä tuli todella komea, kun laihtui muutaman kymmenen kiloa.

Kiva. Minäkin rakastuin kerran potentiaaliin. Mut olikin uhriutuvaa sorttia ja ongelman joista köyhyytensä johtui, syvemmällä kuin luulin. Ei siitä mitään tullut. Tarvitsi itselleen jonkun joka hoitaa hänenkin asiansa. En todellakaan pystynyt enkä halunnut. Ymmärsin myös miksi hän on köyhä. Ja sen että tulee todennäköisesti aina olemaankin, omi semmoinen asennevamma hänellä. Ei ne rakastamalla rikastu.

Muiden täytyy olla jotain mitä sinä haluat heidän olevan? Eikä sitä mitä he ovat.

Sairasta.

Vierailija
25/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan kylläkin aina omani.

99.99999% palstan naisista ei. Ja miinus 1000000000000000% on ikinä maksanut miehenkin osuuden

Ei ole pakko mennä naimisiin thaikun tai venakon kanssa. Jostain syystä tilastojen valossa tätä tapahtuu siltikin

Vierailija
26/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan kylläkin aina omani.

99.99999% palstan naisista ei. Ja miinus 1000000000000000% on ikinä maksanut miehenkin osuuden

En tunne yhtäkään sellaista naista.

Valitse seurasi, vaan noilla mielipiteillä et taida parempaan pystyä.

Vierailija
27/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut köyhään. Mutta nainen ihastuu miehessä tutkitusti myös potentiaaliin, ei vain nykyiseen tilanteeseen.

Kerran aikaisemmin ihastuin huomattavasti ylipainoiseen. Hänestä tuli todella komea, kun laihtui muutaman kymmenen kiloa.

Kiva. Minäkin rakastuin kerran potentiaaliin. Mut olikin uhriutuvaa sorttia ja ongelman joista köyhyytensä johtui, syvemmällä kuin luulin. Ei siitä mitään tullut. Tarvitsi itselleen jonkun joka hoitaa hänenkin asiansa. En todellakaan pystynyt enkä halunnut. Ymmärsin myös miksi hän on köyhä. Ja sen että tulee todennäköisesti aina olemaankin, omi semmoinen asennevamma hänellä. Ei ne rakastamalla rikastu.

Muiden täytyy olla jotain mitä sinä haluat heidän olevan? Eikä sitä mitä he ovat.

Sairasta.

Siis rakastuin ihmiseen jolla meni tosi huonosti taloudellisesti. Ja oli hänellä muitakin ongelmia. Uskoin ja tsemppasin häntä, hän halusi päästä jaloilleen. Mut ei päässyt, keskittyi syyttämään minua ongelmistaan. Mulla ei ollut varaa häntä elättää. Enkä jaksanut riidellä joka asiasta hänen kanssaan. Mikä siinä on sairasta?

Vierailija
28/31 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menekään. Jouduin aina maksumieheksi suhteissani. Tulevan naisystäväni on oltava hyvin toimeentuleva.

Vierailija
29/31 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhillä on usein tapana vängätä jotain kummallisia selityksiä miksi olisivat muka huippuluokan kumppaneita. Selittävät että ovat omasta mielestään aivan mielettömän kauniita tai sitten jotain erinomaisia kodin hengettäriä. Sitten syyttävät pinnallisiksi jos ketään ei kiinnosta heidän kuviteltu erinomaisuutensa.

Köyhillä on aina se kuvitelma että rikkailla ei voi olla muita hyviä ominaisuuksia kuin varallisuus. Eivät kyllä koskaan pysty perustelemaan sitä.

Vierailija
30/31 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitys miksi 39v matalasti koulutettu suorittavassa työssä oleva heikossa sosioekonomisessa asemassa oleva mies ei kelpaa kenellekään...?

Miksi kukaan olisi keski-ikäisenä vapaaehtoisesti tuollaisessa tilanteessa? Ja kyllä, tuollainen mies ei kelpaa. Hieman parempaa tasoa vaaditaan aikuiselta ihmiseltä sori vaan.

Vierailija
31/31 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja69 kirjoitti:

En menekään. Jouduin aina maksumieheksi suhteissani. Tulevan naisystäväni on oltava hyvin toimeentuleva.

Jouduin itsekin naisena, sitten huomasin että tahdoin olla fiksu.  Tykkäsin silti kaverista joku vaan sanoi noin.

Nykyaikana pitäisi kaikkien osata sopia säännöt jos haluaa suhteen säilyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi