Teoreettinen ensitreffit alttarillla : Sinulle olisi valittu aasialainen tai musta kumppani.
Kommentit (49)
Menisin. Olisihan se jo haastatteluvaiheessa tullut esiin, jos olisin tuolla saralla "rajoittunut" puolison suhteen.
Vain, jos tuossa ohjelmassa olosta saa suuren palkkion. Erota voi heti ohjelman jälkeen... ja ehtona myös se, että jos sattuu osumaan n. 20 äo afrikkalainen kohdalle, joka yrittää edetä suhteessa nyrkin avulla, niin minun kohdalla ohjelman kuvaukset loppuvat siihen heti. Palkkion pidän "kivusta ja särystä".
Täytyy olla melkoinen tahvoaivo, jos tuosta ohjelmasta yrittää etsiä todellista kumppania.
Varmasti suurin os menisi pelkän hääyön vuoksi soul brotherin kanssa naimisiin. Se 24/6cm sisällä kirnuava bibula olisi liian vastustamaton ajatus.
Riippuu toisen ihon tummuudesta. Jos olisi sellainen maitokahvinruskea jolla negridiperimää jonkin verran niin okei. Mutta afrikkalainen täysin negridi olisi kyllä no-no.
Jos ei olisi aidosti yhteistä kieltä en menisi. Muuten katsoisin miten se koekuukausi sujuu. Luultavasti ohjelmassa yleistä, että ihminen toteaa heti alussa ettei toinen viehetä.
Aasialainen nainen voisi mahdollisesti mennä kunhan olisi mahdollisimman vähän aasialaisen näköinen (sori siitä, mutta tiedätte kyllä mitä tarkoitan). Musta taas ei millään.
Ei minulla mitään räzismia ole tuossa, vaan seksuaaliset mieltymykset nyt vain ovat tuollaiset.
Kinkistä kieltäytyisin, raiskurista oksentaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti en, koska en usko aasialaisen tai mustan olevan kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Siis tarkoitan esimerkiksi kirjallisuutta.
Siis mitä kirjallisuutta valkoinen mies ymmärtää paremmin kuin musta tai aasialainen ?
Voi elämän kevät.
Kerro mikä kirjallisuus on aasialaiselle tai mustalle liian vaikeaa jos ovat asuneet suomessa koko elämänsä ?
Kuten itsekin tajuat, siitä ei ole kyse. 99,99% maailman mustista ja aasialaisista eivät ole asuneet Suomessa koko ikäänsä.
Todennäköisesti sellainen olisi, joka sinulle valitaan puolisoksi.
Siis silmää miellyttäneet.