Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuudesta ja lihavuudesta

Vierailija
01.02.2020 |

Miksi toiset ovat laihoja kuin luurangot vaikka syövät kuin hevonen ja toiset ovat lihavia kuin virtahevon vaikka syövät kuin muurahainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit syövät salaa herkkuja. Eihän sitä lasketa jos kukaan ei näe ja söi vähän ruokaa.

Vierailija
2/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos oikeasti kirjattaisiin täsmälleen ylös paperille mitä kukakin syö ja miten kuluttaa liikkumalla paljastuu tuon olevan väärä olettamus. Ihmisen elimistö ottaa ravinnosta jotakuinkin täsmälleen saman energiamäärän riippumatta kuka sen ruoan syö. Samaten ihmiset lihoo yhtäläiseen liian suurella määrällä kaloreita. Ihmiset on vaan pirun huonoja arvioimaan näppituntumalla omaa syömistänsä. Miten paljon missäkin on energiaa ja miten usein oikeasti syövät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laihat suurentelee syömisiään ja lihavat vähättelee. Joillain hyvin harvoilla voi olla jokin tauti tai lääkitys tai jojoilua taustalla, mikä tekee lihomisesta helpompaa. Mutta yleensä kyseessä on valehtelu ja/tai itsepetos.

Vierailija
4/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea aineenvaihdunta ja geenit vaikuttaa myös.

Vierailija
5/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit syö silloin kun kukaan ei näe ja valehtelevat syömisistään. Tämä ei ole mikään mutu tuntu vaan tiukka fakta.

Vierailija
6/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit syövät salaa herkkuja. Eihän sitä lasketa jos kukaan ei näe ja söi vähän ruokaa.

No onko kotona syöminen salaa syömistä? Syön kyllä herkkuja töissäkin tauolla, muiden nähden.

Vierailija
7/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit syö silloin kun kukaan ei näe ja valehtelevat syömisistään. Tämä ei ole mikään mutu tuntu vaan tiukka fakta.

Syön sekä yksin että muiden nähden, enkä valehtele syömisistäni, miksi ihmeessä niin tekisin?

Vierailija
8/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska laihat suurentelee syömisiään ja lihavat vähättelee. Joillain hyvin harvoilla voi olla jokin tauti tai lääkitys tai jojoilua taustalla, mikä tekee lihomisesta helpompaa. Mutta yleensä kyseessä on valehtelu ja/tai itsepetos.

Monella on lääkitys joka lisää ruokahalua, kuten Ketipinor. Enhän minäkään sellaiseen vaikutukseen uskonut ennen kuin sen itse koin.

Vierailija
9/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos oikeasti kirjattaisiin täsmälleen ylös paperille mitä kukakin syö ja miten kuluttaa liikkumalla paljastuu tuon olevan väärä olettamus. Ihmisen elimistö ottaa ravinnosta jotakuinkin täsmälleen saman energiamäärän riippumatta kuka sen ruoan syö. Samaten ihmiset lihoo yhtäläiseen liian suurella määrällä kaloreita. Ihmiset on vaan pirun huonoja arvioimaan näppituntumalla omaa syömistänsä. Miten paljon missäkin on energiaa ja miten usein oikeasti syövät.

Kuka on ja kuka ei. Itse arvioin laihtuvani kun jätän ne useat tuhannet ylimääräiset kalorit syömättä, mitä saan karkeista, suklaasta ja pullasta. Näin kävikin. Helppoa katsoa paketista kun on merkitty tiedot mitä sisältävät.

Vierailija
10/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tiedän tarkkaan mitä syön ja kuinka paljon. Aamupalaksi juon 1 kupullisen kahvia. Lounas on 1 porkkana ja kaksi palaa leipää. Työpäivän jälkeen syön tasan 320 grammaa lämmintä kanakeittoa tai muuta vastaavaa keittoa jonka teen itse. Iltapalaksi juon pannullisen teetä. Herkuiksi riittää se 80g pikkupussi sipsejä kerran kuussa. Joka päivä juon neljästä viiteen litraan vettä. Lisäksi kävelen kotiin 7 kilsan työmatkan että ehdin työpäivän lisäksi liikkua. Lääkäri kauhisteli sitä miten syö ja piti tätä määrää liian pienenä. Pitäisi syödä enemmän, mutta näin olen syönyt niin pitkään kuin muistan. Lisäksi säästän rahaa kun syön pieniä annoksia. Silti olen ylipäinoinen ja läski, vyötärö ja reidet oikein höllyy kun kävelen enkä oikein voi sille mitään. Muiden kehotukset vähentää syömistä tuntuu itselle lähinnä vattuilulta. Pitäisikö sitten olla joitain päiviä kokonaan syömättä vain ja paastota ruuatta se kun olisi seuraava askel jos alan vähentämään syömisiä?

Vierailija
11/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on lääkitys joka lisää ruokahalua, kuten Ketipinor. Enhän minäkään sellaiseen vaikutukseen uskonut ennen kuin sen itse koin.

Minä olen 2 v syönyt Ketipinoria 200 Mg joka päivä, enkä ole lihonnut . Liikun 4-5 krt viikossa.

Syön mutta terveellisesti. Paljon kasviksia ja salaattia. Proteiinia.

Lihavat syövät vääränlaista ruokaa. Pitää syödä terveellisesti. Kukaan ei liho vaikka söisi ämpärillisen porkkanoita päivässä mutta jo pari munkkia päivässä riittää lihottamaan ihmisen.9

Vierailija
12/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea aineenvaihdunta ja geenit vaikuttaa myös.

Ainoastaan se vaikuttaa paljonko syöt. Jos olet läski niin sitten syöt liikaa. Geeneillä ja aineenvaihdunnalla ei ole mitään tekemistä painon kanssa.

Vierailija
13/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön sekä yksin että muiden nähden, enkä valehtele syömisistäni, miksi ihmeessä niin tekisin?

Läskit on tyhmiä, rasva alentaa älykkyysosamäärää.

Vierailija
14/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on hyvää ja herkut on hyviä. Laihana pysyäkseen pitää syödä tosi maltillisesti. Niin se on.

Vierailija
15/15 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on hyvää ja herkut on hyviä. Laihana pysyäkseen pitää syödä tosi maltillisesti. Niin se on.

Mutta jos ei ole tottunut syömään herkkuja niin ei niitä tee mielikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän