Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko pakkia kun kiinnostuksenkohde onkin varattu?

Vierailija
01.02.2020 |

Tämä selviää sinulle niin unohdatko kiinnostuksen tai siis lakkaatko lähestymästä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, luovutan aloitteiden tekemisen ja menetän toivoni. Tunteille ei kuitenkaan mitään. Katselen edelleen salaa jne.

Vierailija
2/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu varatuista. Asian voi varmistaa ennenkuin menee asiassa yhtään pitemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai! Joku mies voi näyttää kivalta, ja olla mukava, mutta syvempiin kuin kaverillisiin tuntoihini vaikuttaa ihan ensi sijassa se, kuinka kiinnostunut mies on minusta. Eli en edes kehitä mitään tunteita sellaista miestä kohtaan jonka tiedän varatuksi, tai jota en tunne niin hyvin etten tiedä onko hän varattu vai ei. Kaikista vähiten minua kiinnostaa mies joka on kiinnostunut minusta niin vähän, että on jonkun toisen kanssa yhdessä. Myöskään sellainen joka siirtyisi mieluusti päivän varoajalla entisen luota minun luokseni ei viehätä tippaakaan. Jos mies ei halua heilansa kanssa olla, vaan olisi valmis hänet jättämään minun vuokseni, niin se on sitten eri asia. Sillä välillä kun hän hoitaa eroasiaa, ei minuun tarvitse olla ,missään yhteydessä. Katsotaan sitten uudestaan kun hän on eron jälkeen ollut n.1v  sinkkuna, jos nyt minä enää sinkku olen, ja jos hän nyt sitten enää onkaan minusta kiinnostunut ;)

Jos taas selviää jo ihastumisen jälkeen että mies onkin varattu, niin valehtelu siitä on niin iso turn off, että orastavat tunteet kyllä karisevat sekunneissa, ja mies alkaa vaikuttaa silmissäni luotaantyöntävältä. Tällä luonnollani en ole kovin montaa kertaa joutunut seurusteluhommissa pettymään :)

Vierailija
4/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai! Joku mies voi näyttää kivalta, ja olla mukava, mutta syvempiin kuin kaverillisiin tuntoihini vaikuttaa ihan ensi sijassa se, kuinka kiinnostunut mies on minusta. Eli en edes kehitä mitään tunteita sellaista miestä kohtaan jonka tiedän varatuksi, tai jota en tunne niin hyvin etten tiedä onko hän varattu vai ei. Kaikista vähiten minua kiinnostaa mies joka on kiinnostunut minusta niin vähän, että on jonkun toisen kanssa yhdessä. Myöskään sellainen joka siirtyisi mieluusti päivän varoajalla entisen luota minun luokseni ei viehätä tippaakaan. Jos mies ei halua heilansa kanssa olla, vaan olisi valmis hänet jättämään minun vuokseni, niin se on sitten eri asia. Sillä välillä kun hän hoitaa eroasiaa, ei minuun tarvitse olla ,missään yhteydessä. Katsotaan sitten uudestaan kun hän on eron jälkeen ollut n.1v  sinkkuna, jos nyt minä enää sinkku olen, ja jos hän nyt sitten enää onkaan minusta kiinnostunut ;)

Jos taas selviää jo ihastumisen jälkeen että mies onkin varattu, niin valehtelu siitä on niin iso turn off, että orastavat tunteet kyllä karisevat sekunneissa, ja mies alkaa vaikuttaa silmissäni luotaantyöntävältä. Tällä luonnollani en ole kovin montaa kertaa joutunut seurusteluhommissa pettymään :)

Tämä oli niin tyhjentävästi sanottu, että ei mitään lisättävää. Just näin.

Vierailija
5/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en osaa rakkausasioissa olla noin kyyninen. Rakkaus ei tosiaan katso olosuhteita sen voin itse omakohtaisesti todeta vaan iskee kuin myrsky kirkkaalta taivaalta. Olen voimakkaasti tunteva ihminen jonka suhteet ovat voimakkaita ja niin, myrskyisiäkin. Varmasti on jäänyt taakse myös särkyneitäkin sydämiä

Vierailija
7/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pari kertaa jatkaa tutustumista (nettitreffien kautta) kun tällainen on paljastunut, koska on ollut muutoin hyvin yhteensopivia kiinnostuksen kohteita, mutta kyllä se on enemmin tai myöhemmin alkanut tökkiä niin paljon että olen lopettanut tutustumisen.

Johtunee siitä että olin aikoinaan kolmen kuviossa se tietämätön joka sai lopulta sen mustapekka-kortin käteen.

-m

Vierailija
8/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. En ihastu varattuihin, kiinnostus kuolee jos saan tietää miehen olevan varattu.

Vierailija
9/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en osaa rakkausasioissa olla noin kyyninen. Rakkaus ei tosiaan katso olosuhteita sen voin itse omakohtaisesti todeta vaan iskee kuin myrsky kirkkaalta taivaalta. Olen voimakkaasti tunteva ihminen jonka suhteet ovat voimakkaita ja niin, myrskyisiäkin. Varmasti on jäänyt taakse myös särkyneitäkin sydämiä

Ei se ole kyynisyyttä, vaan lempeyttä ja rehellisyyttä.

Minäkin olen voimakkaasti tunteva ihminen, mutten itsekäs ja paha.

Vierailija
10/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, luovutan aloitteiden tekemisen ja menetän toivoni. Tunteille ei kuitenkaan mitään. Katselen edelleen salaa jne.

Luovun yhteydenpidosta ja kaikenlaisesta kanssakäymisestä, jos siis mahdollista.

Viimeisin tapaus tosin tulikin sitten muutaman kuukauden jälkeen itse kertomaan, ettei ole enää varattu. Treffeillä käytiin toki.

Tekeekö muutkin naiset noin, vai onko tämä ainutlaatuinen tapaus?

Vierailija
11/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut pakkia, vaikka en edes ollut ihan varma onko varattu. Oli vaan niin kivan tuntuinen mies, että olin aivan varma, että on varattu.

Vierailija
12/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Ruikutat edelleen rannalla?

Vierailija
13/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähestyisi vaikka olisi vapaakin. Haaveilen vain salaa ja katson vierestä kun joku muu vie.

M37

Vierailija
14/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, varatut ovat itse asiassa parempia kun eivät jää roikkumaan ja soittele jatkuvasti turhaa perään.

Vierailija
15/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyminen loppuu siihen paikkaan. Musta olis niin epäkunnioittavaa yrittää varattua, että tollasessa tapauksessa on helppo päästää irti, vaikka kuinka olis ehtinyt tykästyä ihmiseen.

Vierailija
16/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän asian siihen, jos tiedän, että on varattu.

Vierailija
17/18 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokaisen kiinnosavalta vaikuttaneen ole kai tarkoituskaan olla aina mahdollinen tuleva kumppanini. - Toki lähestymisessäni varmasti tapahtuu muutos, jos tai kun saan tietää, että toinen on ns. varattu. Mutta jos koen ja tunnen, että hänen kanssaan on luontevaa ja mutkatonta tästä huolimatta olla, niin en  luultavasti olisi pahoillani, jos saattaisimme tulevaisuudessa olla kavereita. - Olisi vahinko, jos jokaista lähesymistäni toista kohtaan pidettäisiin aina enemmän ja vähemmän potentiaalisena iskuyriyksenä.  

Sinkkumies

Vierailija
18/18 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GOALS! Ottakaa naiset tästä mallia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme