Miten tukahduttaa rakkaus eron jälkeen?
Vieläkin rakastan exää ja tuntuu pahalta kun hän viettää villiä sinkkuelämää. Millä nämä tunteet saisi sammumaan?
Kommentit (16)
Älä tapaa, älä yritä olla kaveri, älä seuraa somessa tai muualla, mitä mies tekee. Hanki elämääsi uutta sisältöä, kohtaa negatiiviset tunteet peloitta ja anna ajan parantaa.
Miksi hän on ex jos kerta rakastat häntä vieläkin?
Vierailija kirjoitti:
Älä tapaa, älä yritä olla kaveri, älä seuraa somessa tai muualla, mitä mies tekee. Hanki elämääsi uutta sisältöä, kohtaa negatiiviset tunteet peloitta ja anna ajan parantaa.
Tulee kyllä stalkattua somessa, siitä eroon siis, mutta aina tulee heikkoja hetkiä ja...
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on ex jos kerta rakastat häntä vieläkin?
Yhden tunteet harvemmin riittävät hyvään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko erostanne on?
Alle vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä stalkattua somessa, siitä eroon siis, mutta aina tulee heikkoja hetkiä ja...
Poista kavereista ja estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko erostanne on?
Alle vuosi.
Itselläni vähän yli kahdeksan kuukautta. Viime päivinä on tuntunut siltä, että enimmät tunteet ovat jo hiipumaan päin, mutta exäni on silti ajatuksissani vielä joka päivä.
Minä joskus mietin, mitä oikeastaan rakastan, jos rakastan ihmistä, joka ei halua olla kanssani. Tulin johtopäätökseen, etten rakasta sitä ihmistä vaan rakastamista rakastamisen vuoksi. Siitä alkoi toipuminen, tilanteen hyväksyminen ja lopulta löytyi uusi kumppani ja molemminpuolinen rakkaus.
Jos todella rakastat häntä, olen onnellinen hänen puolestaan, kun hänellä on elämää. Muuten kyse on jostain muusta kuin rakkaudesta.
1. Yritä olla ruokkimatta niitä tunteita enää
2. Odota
3. Jatka kohdasta 1 kunnes tavoite saavutettu
Miksi haikailla ihmistä, joka ei rakasta takaisin? En ole koskaan ymmärtänyt. Elämä on niin lyhyt ja rajallinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos todella rakastat häntä, olen onnellinen hänen puolestaan, kun hänellä on elämää. Muuten kyse on jostain muusta kuin rakkaudesta.
Ei romanttinen rakkaus kyllä aivan noin mene.
Et millään. Tai ehkä aika...klisee, joo.