Oispa oma mies jonka kanssa vois mennä pizza huttiin
Kommentit (135)
Helsingissä on 11 Pizza Hutia, laskin aivan itse kun näin googlaustuloksen.
Espoossa on 3.
Yhteensä Suomessa on 16 Pizza Hutia.
Pizza Hut ei ole lähdössä minnekään.
Mulle kävi niin, että tapasin unelmieni miehen, ja pyysin häntä Pizza Hutiin. Valitettavasti hän ei syö vehnää eikä sokeria lainkaan, joten haaveeksi jäi Pizza Hut.
Että älä sitten kovasti pety jos mies jonka tapaat onkin terveysintoilija.
Vierailija kirjoitti:
Elät todennäköisesti epäterveellisesti ja haaskaat rahasi ulkona syöntiin, ei jatkoon.
Et säkään jatkoon kun olet tuollainen ja 20 euroa viikossa ei nyt paljoa kukkaroa huvenna :D
Haaveilen edelleen Pizza Hutista kirjoitti:
Espoossa on 3.Yhteensä Suomessa on 16 Pizza Hutia.
Mulle kävi niin, että tapasin unelmieni miehen, ja pyysin häntä Pizza Hutiin. Valitettavasti hän ei syö vehnää eikä sokeria lainkaan, joten haaveeksi jäi Pizza Hut.
En haluakaan terveysintoilijaa, miehessä pitää olla jotain josta ottaa kiinni. Toki kohtuudella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa enää Pizza-Hutteja?
No on! Keskustassa, Triplassa, Iso omenassa, Tapiolassa ainakin.
Missä on Suomen keskusta? 🤔 Tää palsta on kyllä urpouden keskittymä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl ole keskustassa mitään pizza huttia.
Pizza Hut Citykäytävä on Helsingin keskustassa.
Tuossa ei mainittu, minkä kylän keskustasta puhutaan 😅
Ei, mutta siinä mainittiin Pasilan, Matinkylän ja Tapiolan, eli Helsingin ja Espoon Pizza Hutin. Millä logiikalla joku, joka luettelee pääkaupunkiseudulla sijaitsevia Pizza Huteja, tarkoittaa keskustalla jotain muuta kuin Helsingin keskustaa?
Espoolla ei ole omaa keskustaa, on Espoon Keskus niminen paikkakunta, mutta kun espoolaiset sanovat " keskusta ", he tarkoittavat stadia. Tripla on Pasilassa, 6min junamatkan päässä Helsingin keskustasta.
Tapiola on yksi espoolaisten " keskustoista", kuten myös Matinkylässä sijaitseva Iso Omena, joka mainittiin erikseen, joten pelkkä " keskusta" ei voi olla muu kuin stadi.
Terveisin: Helsinkiläinen, entinen espoolainen, entinen vantaalainen
Tästä avauksesta tuli mieleeni miesystävä, joka rakastaa Outlet kylän PizzaHutin lounasta. Saa syödä edullisesti niin paljon kun jaksaa:).
Ei olla käyty yhdessä vielä. Täytyy pyytää et mennään♡.
Mä olin 18v yhdessä lasten isän kanssa ja ei koskaan käyty missään yhdessä. Ruokakaupassa kerran.
Nyt mul on miesystävä, jonka kans käydään paljon yhdessä syömässä plus kaikki "normaalit" jutut. Se on aika mukavaa, sit se on semmone julkipussailuja, että ollaan varmaan just niitä ällöttäviä keski-ikäisiä jotka kesken kassajonon pussailee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta siinä mainittiin Pasilan, Matinkylän ja Tapiolan, eli Helsingin ja Espoon Pizza Hutin. Millä logiikalla joku, joka luettelee pääkaupunkiseudulla sijaitsevia Pizza Huteja, tarkoittaa keskustalla jotain muuta kuin Helsingin keskustaa?
Espoolla ei ole omaa keskustaa, on Espoon Keskus niminen paikkakunta, mutta kun espoolaiset sanovat " keskusta ", he tarkoittavat stadia. Tripla on Pasilassa, 6min junamatkan päässä Helsingin keskustasta.
Tapiola on yksi espoolaisten " keskustoista", kuten myös Matinkylässä sijaitseva Iso Omena, joka mainittiin erikseen, joten pelkkä " keskusta" ei voi olla muu kuin stadi.
Tottakai jokainen tajusi, mitä kirjoittaja tarkoittaa. Kommentit tarttuivat tuohon uskomattomaan ylimielisyyteen: keskusta=Helsingin keskusta. Onneksi olen päässyt pois sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Suomen keskusta? 🤔 Tää palsta on kyllä urpouden keskittymä..
Kyse on Helsingin keskustasta, koska kirjoittaja luettelee Helsingissä ja Espoossa sijaitsevia Pizza Hut ravintoloita ja Espoolla ei ole omaa keskustaa.
Helsinki on Suomen pääkaupunki, joten ehkä Suomen Keskusta on Helsingin keskusta.
Ainakin jos turisteilta kysytään.
Mee pois.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mennä yksin 😔 menen melkein aina kaikkialle yksin.
Millaisen miehen kanssa haluaisit mennä Pizza Hutiin, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokainen tajusi, mitä kirjoittaja tarkoittaa. Kommentit tarttuivat tuohon uskomattomaan ylimielisyyteen: keskusta=Helsingin keskusta. Onneksi olen päässyt pois sieltä.
Ei se ole ylimielisyyttä vaan puhekieltä. Jos asuu Helsingissä tai Espoossa tai Vantaalla, on aika outoa ruveta aina tähdentämään että Helsingin keskusta. Keskusta on keskusta, ja sillä selvä. Ihan sama jos puhun Tampereesta, ja luettelisin vaikka Hervannassa, Multisillassa, Tesomalla ja keskustassa, niin kyllä lukijan pitäisi siitä oivaltaa, että kyse on Tampereen keskustasta.
Ei se ole ylimielisyyttä vaan inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole ylimielinen sen suhteen. Minulle pääkaupunkiseutu tai Helsinki ei ole sen ylevämpi kuin muu Suomi jos näätte kommentissa jotain sellaista niin vika on omassa tulkinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä avauksesta tuli mieleeni miesystävä, joka rakastaa Outlet kylän PizzaHutin lounasta. Saa syödä edullisesti niin paljon kun jaksaa:).
Ei olla käyty yhdessä vielä. Täytyy pyytää et mennään♡.
Mä olin 18v yhdessä lasten isän kanssa ja ei koskaan käyty missään yhdessä. Ruokakaupassa kerran.
Nyt mul on miesystävä, jonka kans käydään paljon yhdessä syömässä plus kaikki "normaalit" jutut. Se on aika mukavaa, sit se on semmone julkipussailuja, että ollaan varmaan just niitä ällöttäviä keski-ikäisiä jotka kesken kassajonon pussailee :D
❤👍
Täällä normaali luetun ymmärtäminen ja paikallistuntemus seudulta jossa on asunut koko ikänsä, tulkitaan ylimielisyydeksi.
Ja jos joku luettelee itselle täysin tuntemattomia paikkoja kuten Ratakiskolasss, Vänkälässä, Saivartelijalaaksossa ja keskustassa, oletan että kyse on jonkun itselleni tuntemattoman kaupungin keskustasta.
Enkä pidä kertojaa ylimielisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mennä yksin 😔 menen melkein aina kaikkialle yksin.
Millaisen miehen kanssa haluaisit mennä Pizza Hutiin, ap?
Lähinnä haaveilen omasta aviomiehestä, pyöreähkö, söpö mun makuun ja tykkäisi syödä ja olisi muutenkin samantyylinen kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen edelleen Pizza Hutista kirjoitti:
Espoossa on 3.Yhteensä Suomessa on 16 Pizza Hutia.
En haluakaan terveysintoilijaa, miehessä pitää olla jotain josta ottaa kiinni. Toki kohtuudella :)
Rakastuminen ei ole tahdonalaista.