Kuinka usein vaihdatte vessaharjan?
Kommentit (20)
Vaihtuu samalla kun uusi tuore vaimo, eli 6-10 vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtuu samalla kun uusi tuore vaimo, eli 6-10 vuoden välein.
Toiset vaimot kyllä rupsahtelee jo 1-2 vuoden päästä.
Muuton yhteydessä vaihdoin. Olisi iljettänyt sen pakkaaminen muuttotavaroihin.
En kyllä juurikaan ikinä. En käytä sitä.
2-3krt/v. Käytän usein kloriittipitoisia ( Domestos ym) puhdistusaineita niin harjakin siinä desinfioituu samalla.
Vierailija kirjoitti:
Kivannäköinen ja hajuinen pönttö. Voisitko laittaa kuvan? Vai käytätkö sitäkään?
Minulla ei ole. Kaadan kloriittia säännöllisesti pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
2-3krt/v. Käytän usein kloriittipitoisia ( Domestos ym) puhdistusaineita niin harjakin siinä desinfioituu samalla.
Miksi sitten vaihdat noin usein?
Täysin turhaa kulutusta vaihtaa käyttökelpoista tuotetta.
Martoilla voisi olla asiaa näemmä parille tyypille ainakin. Onko nykyteinit oikeasti noin uusavuttomia?
Muutin tänne 6 v sitten ja siitä asti ollut sama.
Ei kai sitä tarvitse vaihtaa koskaan? Vanhemmilla on käytössä varmaankin 70-80 luvulla hommattu. Oman olen muuttojen yhteydessä vaihtanut, vaikkei olisi kyllä ollut välttämätöntä.
Ilmeisesti senverran harvoin, ettei kaupasta koskaan enää saa minun harjamalliini niitä vaihdettavia harjaspäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivannäköinen ja hajuinen pönttö. Voisitko laittaa kuvan? Vai käytätkö sitäkään?
Käytän eri välineitä kun vessaharjaa. Pöntössä ei ole muuta vikaa kuin ruostejäljet, niitä on muuallakin pinnoilla missä vesi on tekemisissä. Juuri tuon ruosteen takia en käytä sitä harjaa, koska se on liian pyöreä ottaakseen hyvin joka kulmasta. Ai niin, tyttären vessanpesuvuoro. Aamulla juuri muistutin ja sain osakseni kitinää ja jotain mutinaa hyvästä huomenesta. Hän saattaa muuten sitä harjaa käyttääkin. Vessat pestään kerran viikossa ja tarpeen tullen muutenkin.
13 vuotta asuttu ja kerran vaihdettu
Muutaman vuoden välein. Viimeksi ostin sellaisen, johon saa vaihdettua harjaspään.
Pesen hammasharjalla hampaat ja pytyn 2krt/pvä . Vaihdan 2kk välein harjan.
10-20 vuoden välein. Jos silloinkaan.