Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö tällaisen miehen?

Vierailija
01.02.2020 |

Ei suojele minua. Ei ole tukenani. Minä saan aina olla vahvin ihminen meidän perheessä ja kantaa vastuun. Pelkääkin minun suuttumistani. Jämäkkyydestä ei tietoakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla ihmisen kanssa, joka ei tue mua eikä ota vastuuta yhteisistä asioista. Lisäksi olisi ahdistavaa jos toinen ei voisi sanoa asioista suoraan, koska pelkäisi mun suuttumista.

Vierailija
2/3 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis vätys ja se on sinulle ongelma. Sinun puolisosi ei siis uskalla olla tukenasi, koska sinulla on tapana rääkyä kuin heikkopäinen. Ei ihme että hän vetäytyy ja alistuu, koska sinä tukahdutat hänet etkä kuuntele. Oletat että hän on stereotyyppisesti vahva mies, vaikka hän on suhteenne nainen. Hän ei ole vahva  ja sinä et hyväksy sitä. Sinä tarvitset itsellesi miehen joka iskee nyrkkiä ja huutaa takaisin, repii vaikka hiuksista tarvittaessa jos akka ei tokene, polvelle ja kunnon selkäsauna kun oikein kiukuttelet? Sellaisiakin on jos ne kiinnostaa enempi. Lopeta miehesi säikyttely ja erotkaa ihmeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen suojelua sinä tarvitset? Pitääkö miehen olla joku suojelusenkeli joka pörrää yläpuolellasi ilmassa vahtimassa?