Voiko olla sub vaikka ei pidä kaikesta mitä mies tekee.?
Siis esim piiskaleikit tuntui tyhmiltä ja alkoi vaan ärsyttämään.
Kommentit (19)
Kyllä subi aina maistuu. Italian BMT kaikilla vihanneksilla ja majoneesilla.
mitä jos lopettaisitte tuollaiset sairaat perversiot ja menisitte vaikka töihin
Yhteisistä rajoista sovitaan yleensä ennen tällaisia leikkejä.
Ehkä oletkin dom.
Ota piiska omaan käteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis esim piiskaleikit tuntui tyhmiltä ja alkoi vaan ärsyttämään.
Sun mielipiteet ei pidä kiinnosta ketään, eikä myöskään kiinnosta. Sä et ole mitään, joten ole hiljaa. Hiljaaaa!
Kun mies oli sellainen joka ei ehdottanut mitään rajojen sopimisesta. Halusi vain rajatonta touhua. Ap
Voi hyvin olla. Jokaisella on oikeus omiin rajoihinsa, vaikka nauttisikin valtaleikeistä. Lähtökohtaisesti kannattaa turvallisuussyistä kiertää kaukaa ne kumppaniehdokkaat, jotka penäävät "rajatonta" seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies oli sellainen joka ei ehdottanut mitään rajojen sopimisesta. Halusi vain rajatonta touhua. Ap
Et sä mikään sub ole, käskin olla hiljaa ja taas oot täällä höpöttämässä.
Voiko olla sub? Vastaus: et osaa olla.
Kyllähän kunnon sub on parasta mitä mies voi saada. Joskus hyvinä aikoina leikittiin ja oli sovittu parit rajat.
Tärkeämpää tässä on nyt tietää miksi haluaisit olla täytetty patonki?
Tottakai voi!
Mä oon tosi voimakkaasti sub, mut en oo masokisti, eli alistusjutut on mulle jotain ihan muuta kuin fyysistä kipua.
BDSM-seksiä ei pidä koskaan harrastaa sopimatta ensin yhteisistä rajoista, enkä oo ikinä kuullut kenenkään asian harrastajan sellaista ehdottavankaan. Sellasten amatöörien kanssa ei kannata tehdä mitään, jotka eivät sitoudu tähän. Eivät sillon luultavasti hallitse myöskään turvallista sitomista tai piiskaamista jne., jos koko BDSM - kulttuuri on noin vierasta.
Kyllä tämä ns dommies sanoi olevansa tehnyt tuota jo yli 15v. Kuristi yhden kerran tajun pois kun ei huomannut menevänsä liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan siihen ei ole suostua.
Hanki oikea asiansa osaava Dom. Tässä leikissä todellinen valta kuuluu subille, jonka rajoja hyvä alistaja ei koskaan ylitä. Leikki perustuu kommunikointiin ja luottamukseen.
Narttu
Vierailija kirjoitti:
Hanki oikea asiansa osaava Dom. Tässä leikissä todellinen valta kuuluu subille, jonka rajoja hyvä alistaja ei koskaan ylitä. Leikki perustuu kommunikointiin ja luottamukseen.
Narttu
Muuten samaa mieltä, mutta todellisesta vallasta en olisi niin varma.
Ihan samalla tavalla niitä topin rajoja tulee kunnioittaa. Samaten after care topille yhtä tärkeää, kuin subille.
Mikä on todellista valtaa? Se että voi keskeyttää tilanteen koska tahansa? Tämä pätee kaikkiin osapuoliin, ei vain subiin. Yhtä lailla top voi tuumata, että nyt ollaan sellaisilla vesillä että haluaa pitää paussia tai lopettaa kokonaan. Saa asettaa rajoja tekemiselle? Täsmää taas kaikkiin osapuoliin ja kaikkien rajat ovat yhtä tärkeitä. Palvelee toista osapuolta? Tämäkin pätee taas kaikkiin osapuoliin. Ehkä eniten kuitenkin toppiin. Riippuu niin paljon miltä kantilta tuota tarkastelee.
Mielestäni todellisinta valtaa on olla mahdollisimman hyvä ”työssäsi”. Mitä enemmän ja paremmin pystyt tuottamaan toiselle aistimuksia, kokemuksia ja mielihyvää, niin sitä vahvempi olet myös suhteessa. Ei tarvitse vinkua subilta seksiä, vaan sitä saa aina kun mieli tekee (ja hyväksi näkee).
Pitkältihän nuo ovat henkilökemioista kiinni mielestäni, eikä niinkään siitä mitä tehdään. Tärkeintä on kuka, kenelle ja miten. Ja piiskaaminen voi tuntua tylsältä, mutta sopivassa kiimassa taivaalliselta. Ks. kemiat.
Ehkä olet hieman brat ja haluat hangoitella vastaan, etkä alistua suoraan. Haluat, että toinen ”pakottaa” sinut alistumaan määrätietoisesti, jolloin voit kunnioittaa tätä ja alistuminen tulee luonnostaan. Tai sitten se piiskaaminen ei vain ole sinun juttusi. Tai ainakaan saamallasi tavalla silloisessa tilassasi.
Mutta ei, ei tarvitse tykätä kaikesta. Jutelkaa ja määritellää rajat. Rajoja voi sitten yhdessä muokata osin tiukemmiksi, osin löysemmiksi kokemuksen karttuessa.
Mulla on toi sama. Pidän itseäni subina, mutta en pidä kaikesta mitä mieheni tekee. Esim viime viikolla hän vaihtoi corollaamme ralliratin. Minusta se on lapsellista rahan haaskausta. Sitten hän tilasi meille uuden sohvan, joka oli vihreä. Sisustukseen olisi sopinut paljon paremmin beige, siitä hänelle sanoin useasti. Alkaa kyllästyttää tämä touhu. Kerran mökillä hän joi kuusi kaljaa, vaikka olin sanonut ettei mökillä sitten ryypätä.
Ah kunpa mua piiskattaisi