Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dekkaristi Mary Higgins Clark on kuollut

Vierailija
01.02.2020 |

Tosi hyvä kirjailija oli. Olen itse lukenut hänen kaikki kirjansa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mäkin tykkäsin ja olen teinistä asti lukenut hänen tuotantoaan. Olihan hän toki jo iäkäs. Onkohan perikunnalla jotain käsikirjoituksia vielä?

Vierailija
2/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hänen kirjojaan vuosia sitten, mutta kirjat olivat kammottavia. Annoin ne pois.

Aina täysin samanlainen hyytävä juoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentäs!?! Minäkin olen lukenut kaikki hänen kirjansa. Aikamoinen menetys oli myös pari vuotta sitten Sidney Sheldonin kuolema.

Vierailija
4/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin hänen kirjojaan vuosia sitten, mutta kirjat olivat kammottavia. Annoin ne pois.

Aina täysin samanlainen hyytävä juoni.

Ai musta nämä olivat suht kevyestä päästä dekkareiksi.

Vierailija
5/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä ei taida sitten enää montaa kymmentä kirjaa ilmestyä? Pöytälaatikot eivät ole ehtymättömiä.

Vierailija
6/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Tykkäsin kirjoista. Jäi aikoinaan leskeksi neljän tai viiden lapsen yh-äidiksi ja päätti ryhtyä kirjoittamaaan. Mary ei unohdu!

Vierailija
7/7 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häneltä ei taida sitten enää montaa kymmentä kirjaa ilmestyä? Pöytälaatikot eivät ole ehtymättömiä.

Hänhän on pitkään tehnyt yhteistyötä, esim. viimeksi nyt Alistair Burken kanssa. Samoin tyttärensä Carolin. Eiköhän siellä vielä materiaalia ole yllin kyllin tai jatkaa julkaisua perikunnan piikkiin niin kuin Agatha Christien nimelläkin nykyään tehdään.