Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kauniimpi meikillä vai ilman?

Fetissimeikkari
01.02.2020 |

Valtavasti puolustellaan, että ilman meikkejä olevan luonnollinen kauneus on parasta. Miksi naiset sitten käyttävät meikkejä, kampaajaa, pushuppeja ja korkokenkiä? Isolla rahalla.
Tässä vertaileva kuva:
https://1.bp.blogspot.com/-_X9FjwfnBZo/WUCIiL4VxeI/AAAAAAAACzQ/ZD5N-iBa…

Nainen kauniimpi meikillä vai ilman?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut monessa maassa, ja ainoastaan Suomessa naiset kehuskelee avoimesti sillä etteivät meikkaa. Eivät kuulemma itsensä eikä miestensä takia.

Sitten valitetaan kun miehet kyttää muun maalaisia naisia.

Lähi-itä on paras. Venäjä, Baltia, Arabit... äärettömän kauniita vahvasti meikattuna naisia.

https://i.pinimg.com/originals/58/78/95/587895ce1fc383891f6505d37b7ca0f…

Vierailija
22/28 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä (ex) paklasi ja paljon. Sanoin useampaan kertaan, että mielestäni kauniimpi ja seksikkäämpi ilman. Ja kysyin että miksi töihin pitää meikata, kun se oli kerran niin työlästä. Vastaus oli että ”mitähän ne horotkin siitä sanois, jos näkisi ilman meikkiä? Alkaisivat vielä juoruta selän takana.” Eli toisia naisia varten etupäässä. Sitten itseä. Ja lopuksi miehiä varten. Monet naisten laittautumisjutut vielä sellaisia, ettei miehet edes arvosta niitä, vaan juuri toiset naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö joillakin, että toiset saa ihan yhtälailla huomiota ilman meikkiä?:D

Tuohan on vain yksinkertaisesti täysi valhe, etteivät miehet huomaisi naisia joilla ei ole meikkiä.

Räikeä ja typerä valhe.

En huomannut kenenkään väittäneet noin. Oletko Mielensäpahoittaja? Se nimittäin on tosiasia, että se ilman meikkiä oleva nainen, joka saa huomiota, saa sitä huomiota vielä enemmän kun meikkkaa. Fakta, jopa kun katsot äänestystulosta.

”Minulle on useat miehet sanoneet että on kiva kun on luonnonkauniita naisia kuten minä ja kuitenkin hiukseni on taidokkaasti sävytetty ja naamassa ollut noissakin tapauksissa ollut ripsiväriä, kulmakynää, meikkivoidetta, puuteria ja poskipunaa eli se siitä luonnonkauneudesta toki vain korostava hillitty meikki.

Ne naiset joita te miehet ette edes huomaa on niitå luonnonkauniita”

Tuosta sai hyvin vahvasti sellaisen käsityksen, etteivät miehet edes huomaisi oikeasti meikitöntä naista, mikä ei siis pidä paikkaansa.

Itse näytän aika samalta ilman meikkiä ja meikin kanssa, enkä ole huomannut mitään eroa huomion määrässä.

Käytän toki korkokenkiä, kauniita vaatteita, koruja ym. vaikka jätänkin meikin pois, eli en mitenkään nuhjuna kulje vaikka olisinkin meikitön.

Jotkut ilmeisesti kuvittelevat, että meikitön nainen on automaattisesti joku olmi tai muutoin harmaavarpunen.

Vierailija
24/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä (ex) paklasi ja paljon. Sanoin useampaan kertaan, että mielestäni kauniimpi ja seksikkäämpi ilman. Ja kysyin että miksi töihin pitää meikata, kun se oli kerran niin työlästä. Vastaus oli että ”mitähän ne horotkin siitä sanois, jos näkisi ilman meikkiä? Alkaisivat vielä juoruta selän takana.” Eli toisia naisia varten etupäässä. Sitten itseä. Ja lopuksi miehiä varten. Monet naisten laittautumisjutut vielä sellaisia, ettei miehet edes arvosta niitä, vaan juuri toiset naiset.

No kuulostaa aika typerältä ihmiseltä muutenkin se sun ex-tyttöystäväväsi, ei kukaan sivistynyt ihminen käytä tuollaista kieltä.

Tai juoruile toisten meikittömyydestä kuten ne työkaverit hänen kuvitelmissaan olisivat tehneet..

Ei liity sukupuoleen, vaan älyn ja sivistyksen tasoon

Vierailija
25/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatut huulet riittää kun suihinottaa... ;)

Vierailija
26/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen, mutta vastaan ehdottomasti meikillä. sitä voisi olla vähemmänkin ja olisi kaunis.

Vierailija
27/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö joillakin, että toiset saa ihan yhtälailla huomiota ilman meikkiä?:D

Tuohan on vain yksinkertaisesti täysi valhe, etteivät miehet huomaisi naisia joilla ei ole meikkiä.

Räikeä ja typerä valhe.

En huomannut kenenkään väittäneet noin. Oletko Mielensäpahoittaja? Se nimittäin on tosiasia, että se ilman meikkiä oleva nainen, joka saa huomiota, saa sitä huomiota vielä enemmän kun meikkkaa. Fakta, jopa kun katsot äänestystulosta.

”Minulle on useat miehet sanoneet että on kiva kun on luonnonkauniita naisia kuten minä ja kuitenkin hiukseni on taidokkaasti sävytetty ja naamassa ollut noissakin tapauksissa ollut ripsiväriä, kulmakynää, meikkivoidetta, puuteria ja poskipunaa eli se siitä luonnonkauneudesta toki vain korostava hillitty meikki.

Ne naiset joita te miehet ette edes huomaa on niitå luonnonkauniita”

Tuosta sai hyvin vahvasti sellaisen käsityksen, etteivät miehet edes huomaisi oikeasti meikitöntä naista, mikä ei siis pidä paikkaansa.

Itse näytän aika samalta ilman meikkiä ja meikin kanssa, enkä ole huomannut mitään eroa huomion määrässä.

Käytän toki korkokenkiä, kauniita vaatteita, koruja ym. vaikka jätänkin meikin pois, eli en mitenkään nuhjuna kulje vaikka olisinkin meikitön.

Jotkut ilmeisesti kuvittelevat, että meikitön nainen on automaattisesti joku olmi tai muutoin harmaavarpunen.

Me suomalaiset ollaan juurikin harmaavarpusia ilman meikkiä ja hiusväriä. Ja ihan olematta nuhju.

Vierailija
28/28 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein laitettuna meikkiä ei voi olla liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän