Olin miekkosen luona viime yön XD
Väsyttää niin maan prkleesti. Vttu että oli ihmeellinen kämppä, opiskelija-asunto, vaikka miekkonen ei ole opiskelija. Hän on alivuokralaisena siellä ja hänellä on kämppiksenä outo h0mppelimiekkonen, joka ei puhu sanaakaan. Joo ihan kivaa olla miekkosen kanssa yö, mutta en ihan innostu noista kaiken maailman kämppiksistä. En itse voisi edes kuvitella asuvani niin. Tuli vähän mietittyä omaa kotia yön ja aamun aikana ja kuvittelin olevani siellä XDDD Ei huolta, kerroin kyllä ihan suoraan miekkoselle, etten ole erityisen innoissani hänen kummallisesta kämppiksestään. Onneksi miekkonen on muuttamassa lähiaikoina jonnekin, ei tiedä vielä minne. Toivottavasti tällä kertaa YKSIN... En käsitä noita kämppisratkaisuja, minä en voisi ikinä asua kaverin tai randomin kanssa.
Joo-o, jatkan matkaa tästä parkkihallista kohti kotia. Vtuttaa kun emme voi koskaan viettää normaalisti aikaa miekkosen kanssa hänen luonaan. Toivottavasti hän voisi tulla jatkossa luokseni yöksi töistä huolimatta... Koska siellä ei olisi outoja h0m0ja nurkissa pyörimässä ja minäkin voisin relata vähän paremmin.
Kommentit (28)
Tänään väsyneenä vaistomaisesti huitaisin miekkosta, että mene muualle siitä, kun hän tuli taas pussailemaan XDD. Kun vtuttaa väsyneenä, en jaksaisi puhua enkä hempeillä. Haluaisin vain herätä rauhassa. Sanoin ihan suoraan miekkoselle, että olisi tosi kiva jos hän voisi kysellä ja puhua vähän vähemmän silloin, kun olen juuri herännyt XD. En vain voi sille mitään, etten jaksa. Pari tuntia vähän vähemmän puhetta ja lääppimistä, sitten olen jo paremmalla tuulella.
Välillä tunnen huonoa omatuntoa, kun en jaksaisi koko ajan pussata. Ja kun miekkosella on pakkomielle tunkea kieltä mukaan ja kieltäydyttyäni alkaa jankkaus, että miksi ei, kyllähän aiemminkin. Aaargh, joo joskus se on ihan ok mutta joskus kuvottaa, ei johdu sinusta vaan yleisesti siitä, että kielarit ovat aika kuvottavia. Tuollaiset pienet seikat vtuttavat miekkosessa. Kiva että hän pussailee, mutta joskus voisi vähän rauhoittua.
Naispuolinen miekkonen on naikkonen. Mulla tulee tosin naikkosesta mieleen naiskentelu. Jonka sukunimi voisi olla Kaikkonen. Kaikkonen-naikkonen.
Sitten hän kyselee että onko hänen kielensä ällöttävä, maistuuko se ällöttävältä (ei, en vain jaksa kielareita. Pelkkä sanakin kuvottaa.) Kun saavuimme perille hän kokkasi pastaa, joka oli oikeasti hyvää. Sitäkin epäili ja hoki, että olisi pitänyt tehdä parempaa XD. Vaikka sanoin että se on hyvää. Käski olla rehellinen, no minähän olin XD. Sitten aamulla kysyi, että käykö pahvimuki kahville (hänellä ja kummallisella kämppiksellä ei ole astianpesukonetta.) No eiköhän se ole ihan se ja sama mistä kaffini juon XD. Oikeastaan mieluummin kertakäyttömukista, kämppiksen tietäen...
Sitten kun väsyneenä yritän sanoa, että pliis kysele vähän vähemmän ja toivon, että miekkonen olisi hetken hiljaa XD. Miksi minua haittaisi joku pahvimuki, halloo XD.
Miekkonen on kielimiehiä? Useammallakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miekkonen on kielimiehiä? Useammallakin tavalla.
XDD Vtuttaa joskus ne kielarit niin paljon. Ei ole aina sellainen nuoleskelufiilis, oikeastaan hyvin harvoin. Ällöä.
No joooo mutta on se kuitenkin eri asia olla kotona XD. Nuo kämppistouhut ovat ihan ihmeellisiä. Kauhean kiusallista, kun h0m0 vain luikkii huoneestaan kylppäriin ja kiireenvilkkaa takaisin sanomatta sanaakaan. Mieluummin sitä muutenkin valvoo kotona kuin vieraassa paikassa.
Joku kysyi miekkosen äidinkieltä. Englanti.