Kamala flunssa - onko kohtalotovereita?
Alkoi muutama päivä sitten kovalla yskällä, eilisestä nokka ihan tukossa. Kaikella olen tropannut itseäni, tuloksetta.
Kommentit (3)
Alkava, sain tartunnan liikuntaryhmästä kun yksi pärskäytti koko tilan täyteen viruksia, nyt on niillä rajoilla. Olen ottanut tupla-annoksen D-vitamiinia aamuisin.
Kaksi viikkoa jo kipeänä. Näyttää siltä, että tämäkin vkloppu menee kotona sairastaessa, onkin siis jo kolmas putkeen.
Silmätulehduksella ja kurkkukivulla alkoi, kurkkukipu oli alkuvaiheessa niin karmea, että taisin sairastaa nielutulehdusta (angiina). Sitten tuli lämpöä, nuha ja yskä, jälkitautina ainakin poskiontelontulehdus kuumeen kanssa, ehkä keuhkoputkikin tulehtui.
En ole käynyt terveyskeskuksessa, sillä tuskin olisin edes päässyt lääkärille. Sitä paitsi näin lievät tulehdukset eivät vaadi antibioottia. Työterveys ei hoida flunssia. Olen levännyt ja lääkinnyt itseäni tukehduskipulääkkeillä ja kortisonisuihkeella.
Töistä pystyin olemaan pois vain pari pahinta päivää, ja nekin aiheuttivat jäätävän määrä ylimääräistä työtä ja huolta ennen ja jälkeen. Ensi viikolla en voi olla pois. Niinpä makaan taas viikonlopun kotona...
Ei siihen koronavirukseen tropit auta.