Eroryhmä
Laitettaisko pystyyn eroryhmä? Eli vertaistukea juuri eronneille. Käytäis läpi tuntemuksia ja tsempattais toinen toisiamme. Tuettais vaikeina hetkinä ja ilottais etenemisestä. Sillä kyllä tämä tuska vielä jonain päivänä väistyy ja rakkaus häviää. Nyt pitää vain surra ja käydä asiaa läpi. Se helpottaa, jos on muita joille purkaa. Jotka ymmärtää mitä toinen käy läpi.
Minä erosin eilen ja olen vielä jossain shokissa, jossa on vaikea ymmärtää ja hahmottaa, että suhde oli nyt siinä. Vaikka minä halusin itse erota, sillä suhde ei edennyt eteenpäin, vaan kylmettyi koko ajan enemmän. Tyypillä ei ollut riittävästi tunteita eikä niitä ollut syttymässä. Tajusin tämän vihdoin ja kokosin viimeiset itsetuntoni rippeet ja sanoin, etten voi jatkaa enää. Suhde oli ollut epämääräistä haahuilua, missä toinen ei voinut sanoa varmaksi mitään. Edes sitä haluaisiko viettää viikonloppua kanssani.
Haluan suhteen, jossa minua rakastetaan samalla tavalla mitä itse rakastan. Haluan ihmisen, joka näkee minut ja pitää minua pitämisen arvoisena. Näkee hyvät puoleni ja rakastuu palavasti niihin. Näkee myös huonot puoleni ja on armollinen niitä kohtaan. Haluan suhteen, jossa on tulevaisuus ja yhteisiä haaveita. Lupaus siitä tulevaisuudesta.
Onko muita eronneita linjoilla?
Ap