Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni vanhuskasvatukseen pitäisi satsata resursseja paljon nykyistä enemmän. Heissä on tulevaisuus.

Vierailija
31.01.2020 |

Kivaa päästä lihapatojen ääreen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion varhaiskasvatus on täysin turhaa ja vahingollista. Pitäisi sen sijaat taata vanhemmille mahdollisuus laadukkaasti varhaiskasvattaa itse omat lapsensa. Esim. maksamalla kunnon palkkaa lapsen hoidosta ensimmäiset viisi vuotta. Sitten vois ehkä mennä eskariin.

Vierailija
2/5 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion varhaiskasvatus on täysin turhaa ja vahingollista. Pitäisi sen sijaat taata vanhemmille mahdollisuus laadukkaasti varhaiskasvattaa itse omat lapsensa. Esim. maksamalla kunnon palkkaa lapsen hoidosta ensimmäiset viisi vuotta. Sitten vois ehkä mennä eskariin.

Siitä olen samaa mieltä, että kotihoidosta tulisi maksaa enemmän ja esimerkiksi kerhoihin voisi panostaa. Ylipäätään olisi tärkeää, ettei kotona vietettyjä vuosia nähtäisi hukkaan menetettyinä.

Olen täysin sitä mieltä, että päivähoito on äärimmäisen huono hoitomuoto vielä alle 4-vuotiaille. Alle 3-vuotiaiden ryhmässä sentään on joku järki ryhmäkoossa, mutta esimerkiksi 3-vuotiaat joutuvat väistämättä isompien ryhmässä sen tosiasian eteen, että heiltä odotetaan sellaista itsenäisyyttä ja kypsyyttä mitä heillä ei vielä kognitiivisesti ole. Tämä johtaa monilla uhman pahenemiseen ja häiriökäyttäytymiseen, mikä ei ole kenenkään etu. 3-4-vuotiaiden pitäisi olla oma ryhmänsä päiväkodissa ja 5-6-vuotiaiden omansa ja näissä oikeasti fiksut mitoitukset.

Jos itse hankin lapsia, niin haluan kotihoitoa mahdollisimman pitkälle ja mieluiten 3-4-vuotiaana vain puolipäiväisenä päiväkodissa.

-lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on unelmoida, mut mitäs kun rahat loppuu ja on mentävä töihin?

Vierailija
4/5 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasssa on tulevaisuus. Vaitettavasti vain se raha on vain jo ehtiiinyt kertyä jo tietyillle tahoille kun ovat tehneeet oikeita valintoja oikeaaan aikaan. Suomesssa sä pääset rikastumaan kun kehität tuotteeen jonka nämä rikkaat ostavat sinulta. Tuotteeessa tulee olla potentiaaalia ja kehittämisen varaa.

Vierailija
5/5 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 päivähoitopaikka maksaa noin 1000 e. Maksamalla lapsen kotihoidosta edes 500 e/kk, moni lapsi voitaisiin hoitaa kotona.

Hallitus on päättänyt toisin, tulevaisuudessa hoitoon mennään 7 kk iässä, koska viimeistään silloin päättyy äidin osuus vanhempainvapaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän