Kuka hullu maksaa lasketteluopetuksesta 30 euroa tunnilta kun jokainen täysiälyinen vanhempi pystyy opettamaan lastaan itse?
Laitoin itse narun lapsen vyötärölle ja jarruttelin rinteessä itse perässä. Eikä maksanut yhtään mitään.
Kommentit (9)
Voinko minäkin opettaa, vaikka itse en osaa lasketella?
Mä en ole ikinä lasketellut joten kyllä se vaan olis pakko maksaa, jos mulla olisi lapsi ja hän haluais ruveta lasketteleen :D
Meidän muksu ei antanut edes vanhempien opettaa. Yritettiin näyttää sille mitä pitää tehdä ja se sano että enkö mä vaan vois laskea ja lähti painamaan pystysuoraa rinnettä suoraan alas.
En ole eläissäni lasketellut. Ajatuskin pelottaa.
Senkus opetat sitä lastasi. Opettele samalla Suomen maan työntekijäkustannukset, ida.
Laitetaan hiihtolomareissuilla lapset aina hiihtokouluun ja mennään hotellille nusustelee 😀. Kyllä se sen rahan arvoista on.
Just... se opettaja pystyy opettamaan oikean tekniikan. Suomen rinteissä näkee valitettavan paljon näitä "vanhemmat opetti" -laskijoita. Tulevat kyllä alas paikasta kuin paikasta, mutta tekniikka ihan onnetonta. Harva itseoppinut osaa oikeasti leikkaavan käännöksen.
Omat lapseni ovat käyneet hiihtokoulut sekä Suomessa että Alpeilla ja aina täällä Suomessa useampi tulee sanomaan, että vitsi lasket hienosti. Nuo lapset sius ovat jo nuoria aikuisia.
Vinkki: kannattaa laittaa lapsi paikallisen seuran treeniryhmään muutamaksi vuodeksi, on edullista ja oppii lisäksi oikean laatutekniikan.