Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastamattomuus vai hoikkana pysyminen?

Vierailija
31.01.2020 |

Jos saisit jommankumman ominaisuuden alla olevista, kumman valitsisit? Vai edustatko jompaakumpaa tyyppiä?

Sairastamattomuus vai hoikkana pysyminen?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kumpaa tässä nyt pitäisi äänestää: sitä millainen on vai sitä joka haluaisi olla? Hölmö äänestys jokatapauksessa.

Vierailija
2/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olisin pullea ja terve. En viitsi stressata painon kanssa kun elämässä on pahempiakin asioita. Sitä paitsi, kun on vähän pyöreähkö niin ei ole ryppyjä ja mun miesystävä tykkää musta just tälläisenä. T. Nainen 55v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sata yrjöä ja tuhat flunssaa kuin tänä päivittäinen uupumus ja rajoitteisuus. Nimim. reilusti lihava syömishäiriöinen

Vierailija
4/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää siis sitä, kumpi haluaisit olla.

Vierailija
5/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tuo jälkimmäinen. Tartuntataudeista yleensä parantuu itsestään, mutta syömisen tarkkailua pitää jatkaa koko iän, ja laihdutus myös vaatii paljon.

6/7 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuo kummatkin. Pysyn hoikkana ilman kummempia ponnistuksia. Minulla on kyllä pitkäaikaissairaus, mutta tartuntatauteja ei juuri koskaan.

Jos saisin valita vain jomman kumman, ottaisin sen, etten liho. Haluan olla hoikka, ja saan niin paljon hyvää mieltä ruoasta ja herkuista, että se painaa vaakakupissa enemmän kuin se, etten juuri koskaan ole flunssassa.

Vierailija
7/7 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan kunnolla sairas. Jos saisin kokeilla, eläisin vaikkapa vuoden niin, että sairastelisin, mutta voisin syödä mitä haluan lihomatta. Muiden on muuten vaikea ymmärtää sitä, etten osaa nauttia tästä terveenä olemisesta.  Yritän vääntää rautalangasta: terveyttä arvostaa vasta sen jälkeen, kun sen menettää.