Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ ENSIKOT torstaina 22.6.2006 ~*~

22.06.2006 |

Huomenia vaan teille kaikille enskattarille! Huomasinkin täällä töihin tullessani että kaikki varmaan vielä unten mailla eikä kukaan aloittanut tän päivän pinoa, joten tässä.

Oma napaseni: Täti lähti, kp6/28 ja tästä päivästä alkaa puputtelu, juhannus ja juhla!!

Plussia teille ja meille! <3

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä vääriä plussia pitäis ollakaan, jos siihen viiva tulee niin plussahan se on ja sun oireet on niiiin lupaavat, varovainen onnittelu juhannusvauvan alusta! toivotaan että plussa on ja pysyy, mutta vaikuttaa siltä että nyytti ois tulossa sinne:)

Vierailija
22/25 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli: saat muuten luvan testata vielä uudestaan huomenna! Ja tää oli käsky! Tiedän et roskishaamuja ei lasketa, mutta mitä JOS se tarkoittaisikin jotain...?!

Sussu: sua voi jo onnitella plussasta! Tarrasukat matkaan mukaan! :)

Naksu: ihme toimintaa sun kropassa! :o Mutta toisaalta turhuttelukin on jollain ollut hyvä merkki... *bd*

Miauuu: hyvät tulokset! :)

Ai niin, mooli, et oo ainoo boolin ystävä: mä oon täällä ikävissäni kitannut parit, kun mies lähti kaverille jalkapalloa kattomaan! :/ Ja nyt pitäisi jo olla peiton alla, kun huomenna on kuitenkin aikainen herätys töihin... Nyt rupes täälläkin harmittaa, niin kuin Sadeye' a! No ei auta kun toivottaa hyvää yötä kaikille! Ja jussia vielä niille, jotka ei enää huomenna ole koneen ääressä!

Killa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moooliseni,eiks tuo clear blue oo sieltä ei herkimmästä päästä?Ja inssistä ei ihan kahta viikkoo vielä?Uuuuh,kuulostaa kyllä Pepsin korviin aika jännältä!Tääki sai sillo kerran roskishaamun joa muistattte ja plussaahan se tarkotti......oi voi,eiks sulla oo yhtää aconin early detectionia mitä saa apteekista?!Sillä sais aika varman tuloksen jo.Joka tapauksessa,piän peukkuja täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Pepsi ja Pimpula rv28+5

Vierailija
24/25 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamista sullekin työhön, ei oo kiva pyhinä töissä olla varmaan, mutta sulla on sit varmaan kompensaatiopäiviä? kiva kun sä aina jaksat kommentoida *tykkis*

ja muuten siitä progtuloksesta, jäi vähän mietityttään että kun se gyne puhu jotain siihen tyyliin että jos jää alla 20 niin voi miettiä clomia ja eihän toi mun tulos niin kauheen korkee ole....no kyselen sitte lisää

juhannuksen kevennys:

jäi muuten tältä sanomati että kerroin miehellekin että meikä tooodella pistää ranttaliksi juhannuksen kunniaksi -ostin yhen siiderin hih hih, kyllä mä oon tylsä!!! :D

voipi olla että huomenna minipullon punaviiniä nautin..siis mini (aina vaan pahenee) koittakaa kestää tätä eläkeläistätiä :)

Vierailija
25/25 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nou nou...ei testiä, ei plussaa - nyt loppu painostus:=) Kosteeta jussia vaan;=) paitsi Naksu - milloin testaat?????

mooli