Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö kukaan mitä Love Island Suomi pariskunnille nyt kuuluu?

Vierailija
31.01.2020 |

Tommi on ainakin eronnut Nikitasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu ja Sofia sekä Vanessa ja Reetu edelleen yhdessä, Vanessa ja Reetu asuvatkin yhdessä Uudessakaupungissa.

Vierailija
2/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelin, että Vanessa asuu yhä Espoossa, kun Instagramissaan se lukee jo biossa. Toisaalta olen käsittänyt, että hän tekisi jotain vaatemyyjän hommia tms?

Ensimmäiseltä kaudelta Anku ja Patrick ovat käsittääkseni vielä yhdessä. Yhteen väliin näytti vähän siltä, että Pauliina ja Sami seurustelisivat, tiedä sitten miten on asian laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kauden Ville seukkaa Salkkareiden Ainon kanssa.

Mut en halua tietää edes mitä Veetulle ja Seetulle kuuluu. Olivat niin rasittavia.

Vierailija
4/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu ja Sofia sekä Vanessa ja Reetu edelleen yhdessä, Vanessa ja Reetu asuvatkin yhdessä Uudessakaupungissa.

Ihana uutinen!

Tietääkö kukaan muista?

Vierailija
5/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuvittelin, että Vanessa asuu yhä Espoossa, kun Instagramissaan se lukee jo biossa. Toisaalta olen käsittänyt, että hän tekisi jotain vaatemyyjän hommia tms?

Ensimmäiseltä kaudelta Anku ja Patrick ovat käsittääkseni vielä yhdessä. Yhteen väliin näytti vähän siltä, että Pauliina ja Sami seurustelisivat, tiedä sitten miten on asian laita.

Vanessa kertoi parisen viikkoa sitten instan stoorissaan että asuvat yhdessä Reetun luona ja että etsii tällä hetkellä töitä :)

Viime kauden Veera ja Janne erosivat tuossa ehkä muutama kuukausi sitten tosiaan, Samista ja Pauliinasta välillä ollut jotain huhua.

Vierailija
6/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa kertoi parisen viikkoa sitten instan stoorissaan että asuvat yhdessä Reetun luona ja että etsii tällä hetkellä töitä :)

Viime kauden Veera ja Janne erosivat tuossa ehkä muutama kuukausi sitten tosiaan, Samista ja Pauliinasta välillä ollut jotain huhua.

Ai! Ei ole tullut niin tiivisti seurattua stories-osiota. Kiva homma heille :)