Ostatko mieluummin 0.99 eurolla tonnikalasäilykettä vai 3.98 eurolla suomalaista järvikalasäilykettä?
Kumpaa ostaisit? Ratkaiseeko hinta vai kotimaisuus?
Kommentit (109)
Kotimaisuus ratkaisee minulla, mutta minulla on rahaa. Ymmärrän ettei kaikilla ole.
Maku ratkaisee, ostan tonnikalaa.
Ei edes hinta, vaan ihan laatu. Tonnikalasäilykkeet maistuvat poikkeuksetta kamalilta, mutta esim. Järkisärki on todella herkullista.
Kotimaisen järvikalan syöminen on ekoteko, koska kalat vähentävät rehevöitymistä. Tonnikalan pyytäminen on turhaa.
Noi järkisärkisäilykkeet on aivan törkeän hyviä, hienoa että menee ns. roskakalat hyötyyn ja vielä noin herkullisesti. Harmi että on niin perkeleen kalliita, muuten ostaisin useamminkin..
Kotimaisuus ratkaisee.
Mutta kalliin säilykkeen sijasta ostan tiskistä vaikka silakkaa.
Ostaisin tuota tonnikalaa. Siitä voi tehdä sapuskaa monipuolisesti.
Ostaisin kotimaista lohta tuolla hinnalla mieluummin.
Maku ratkaisee. Molemmat ovat hyviä, käyttötarkoitukset eri.
Hinta ratkaisee, valitettavasti. Mutta tonnikalaa ostan vain harvoin. Silakoita ostan aika usein.
Kotimaista kalasäilykettä. Esim muikkusäilykepurkki maksaa noin 6€, on mun herkkua eikä tonnikala voi sitä korvata. Joskus ostan sitäkin mutta en mitään hiutaleita tai halpoja merkkejä.
Ostaisin tonnikalaa koska se on hyvää, mutta en 0.99€ kuraa vaan laadukasta 2.50€ tonnikalapalaa.
Miksei noita saisi pienemmässä purkissa pienempään hintaan :/
Vierailija kirjoitti:
Kotimaisuus ratkaisee.
Mutta kalliin säilykkeen sijasta ostan tiskistä vaikka silakkaa.
Samoin minäkin ostan kyllä tonnikalasäilykettä,mutta tuoreet kalat saamme suoraan fileroituna ystävältämme.
Vierailija kirjoitti:
Kotimaisuus ratkaisee minulla, mutta minulla on rahaa. Ymmärrän ettei kaikilla ole.
Aina ilahduttaa lukea palstalla tällainen kommentti, josta tajuaa, että täällä on ihmisiä, jotka osaavat ajatella asioita oman kuplan ulkopuolelta.
Ostan pirkan tonnikalaa ja hyväää on.
Hinta