Onkos blackmore´s nihgt tuttu bändi mammoille?
Siinä deep purplesta tuttu kitaranero soittaa sellaista sanotaan keskiajan musiikkia. Yllättävän hyvää. Vanha hevarikin diggaa vaikka on aika erillaista mitä yleensä kuuntelen. Kokeilkaapa kuunnella joku biisi kyseiseltä bändiltä. Siinä on muuten nainen laulajana ja vetää aika hyvin.
Kommentit (12)
On tuttu mutta juuri tuon naikkosen takia ei jotenkin uppoa. Olen aika nirso naislaulajien suhteen, harvassa on sitä jotakin joka oikeasti saa heidät erottumaan tarpeeksi toisistaan. Joten minä pidättäydyn herran muussa tuotannossa.
Vierailija kirjoitti:
On tuttu mutta juuri tuon naikkosen takia ei jotenkin uppoa. Olen aika nirso naislaulajien suhteen, harvassa on sitä jotakin joka oikeasti saa heidät erottumaan tarpeeksi toisistaan. Joten minä pidättäydyn herran muussa tuotannossa.
Omaan makuuni on siis enemmän sellaiset vahvat naisäänet, raspia saisi mielellään löytyä. Tai sitten vaan selkeästi luonnetta äänessä, tuo nainen on jotenkin liian steriili makuuni. -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIHGT
😂
Netiketti ei ole pikkutytöille tullut vielä tutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIHGT
😂
Netiketti ei ole pikkutytöille tullut vielä tutuksi.
Kerro mulle mikä on netiketti!
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän kun herran muu tuotanto on mailman parasta. Joskus olen sanonut että jos blackmore vahingossa kävelisi jyrkänteen yli soittaessaan kitaraa niin painovoimakin unohtaisi vetää alas. Muinoin c kasettien aikaan joan jett oli ainoa nainen mitä löytyi karvaisten ukkojen seasta.
Olen ihan liian tehokas kun mennään haukkumiseen. Naiselta on mennyt hermot kun avauduin vain märinästä. Tästä blackmores nightin laulajasta voi sanoa ainakin sen että laulaa ns. puhtaasti ja sanoista saa selvän. En tod sano että olisi persoonallinen ääni mutta mielestäni aika ok tuohon bändi viritykseen.
Ap.
Blackmore, vastenmielinen persoona. Gillan oli oikeasssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan makuuni on siis enemmän sellaiset vahvat naisäänet, raspia saisi mielellään löytyä. Tai sitten vaan selkeästi luonnetta äänessä, tuo nainen on jotenkin liian steriili makuuni. -sama
Taidan tietää mitä tarkoitat. Se lauluääni pitää tuntua munaskuissa että on oikeasti hyvä.
Ap.
Kuuntelin paljon nuorempana sanotaanko parikymppisenä. Nykyään ei tule laitettua soimaan, mutta hyvä se on edelleen. En vaan jotenkin kaipaa iltoihin enää ihan niin - no millä sanalla sitä nyt kuvailis- musiikkia.
NIHGT