Ohjaaja Harlin on hyvä esimerkki 60v miehestä joka kiinnostaa kaikenikäisiä naisia, jopa parikymppiset kaunottaret ehdottelevat
Charmantisti harmaantunut ja hyvässä vireässä kunnossa
Kommentit (19)
Jos ei olis kuuluisa ohjaaja varoissaan niin ääni naisten kelloissa olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olis kuuluisa ohjaaja varoissaan niin ääni naisten kelloissa olisi toinen.
Jos olisi 150kg läski niin ääni kellossa olisi toinen. Mutta kun ei ole.
Mikli ei olisi ohjaaja, jolla on mainetta Hollywoodissa niin toi elähtänyt ukko ei kiinnostaisi ketään. Kun viitsii roikkua käsipuolessa jonkun aikaa, saa sen verran näkyvyyttä, että ovia himpan parempiin piireihin aukeaa.win-win siis gold-diggereille. Entinen saavutti mitä halusi niin äijän voi dumpata.
Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa että jannu on Hollywoodin kuvioissa mukana, koska nuoret kaunottarethan eivät tunnetusti hinkua sinne.
Ja kuulemma 10 miljoonaa taalaa Rennyn netto-omaisuus, mutta sekin on täysin epäoleellista tässä.
Kiina on Lauri Harjojalle uusi aluevaltaus.
Harlin antaa 50v miehelle uskoa että tulevaisuus näyttää oikein hyvältä
Rennyn kiinalainen tyttöystävä ei ole kovin kaunis. Länsimainen kaunotar ei vilkaisisikaan Rennyä joten hienoa, että viihtyy Kiinassa.
Katsoin just lehtikuvista etta onpa vahan "rupsahtanut". No toki ymmarrettavaa, kun tyyppi on jo 60. (Mihin se aika meni...)
Itse en huolisi, liikaa ikaeroa (olen kohta 45). Raha/valta/asema ei merkitse minulle mitaan.
Ei niitä naisia Renny kiinnosta yhtään enempää kuin joku köyhä versio Rennystä, vaan niitä kiinnostaa Rennyn maine ja rahat.
Renny on ikinuori, jotkut miehet vaan ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Harlin antaa 50v miehelle uskoa että tulevaisuus näyttää oikein hyvältä
Ei voi kuin nauraa tätä logiikkaa :D.
Aika pikku pennosia tuossa maailman ääressä ja ympyröissä. Saaneeko tuolla edes säällistä omakotitaloa Beverly Hillsistä hankittua.
Luuletko että Harlin itsensä, ulkonkönsä saati luonteesta vuoksi kiinnostaa? Ei, kyllä se on maine ja kuuluisuus ym. mikä joitain huonoitseuntoisia tyttöressuja kiinnostaa.
Ihan tyypillinen ikäisensä näköinen rupsu. Joopa joo ihan, kun papat väittäis, että lumi on vihreää😂😂 Nämä naikkoset roikkuu papassa siinä toivossa, että vois lohjeta paikka jossain roolissa..
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että Harlin itsensä, ulkonkönsä saati luonteesta vuoksi kiinnostaa? Ei, kyllä se on maine ja kuuluisuus ym. mikä joitain huonoitseuntoisia tyttöressuja kiinnostaa.
Itseasiassa, mita olen hanta seurannut FB:ssa ja muuten, niin vaikuttaa ihan kivalta ja alykkaalta tyypilta, jolla on ns. jalat maassa. Eli kylla se luonnekin saattaa kiinnostaa.
Miehillä riittää kysyntää vaikka ikää tulee