Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muita kunnioitetaan kun he ovat vihaisia

Vierailija
31.01.2020 |

Mutta jos minä olen pahoittanut mieleni jostain ja tuon sen ilmi, minulle suututaan ja minä olen lopulta se, joka joutuu pyytämään anteeksi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytät silmälaseja.

Vierailija
2/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole tarpeeksi röyhkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaisessa tilanteessa tietynlaisten ihmisten kanssa halutaan vain, että se hemmetin hullu menisi mahdollisimman nopeasti pois. Eli voi vaikuttaa siltä, että oikein hullun kusipäisiä ihmisiä "kunnioitetaan".

Oikeasti kuitenkin löytävät kaiken edestään. Kosto kun hoidetaan hitaasti.

Vierailija
4/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on kasvatettu olemaan hiljaa ja häpeämään omia tunteitasi.

Niin minutkin.

Vierailija
5/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee luuvitonen nenään, niin se aiheuttaa kummasti kunnioituksen näyttelemistä.

ZinkZink

Vierailija
6/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollaisessa tilanteessa tietynlaisten ihmisten kanssa halutaan vain, että se hemmetin hullu menisi mahdollisimman nopeasti pois. Eli voi vaikuttaa siltä, että oikein hullun kusipäisiä ihmisiä "kunnioitetaan".

Täsmälleen näin. Yllättäen tällaisille ihmisille tulee kaikenlaisia ongelmia eteen.

Vierailija
7/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto on parasta kylmänä tarjoiltuna.

Vierailija
8/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Minut on totuttu tuntemaan kilttinä ihmisenä, vaikkakin lähimmät ihmiset tietävät myös että minulla on luja oma tahto tietyissä asioissa. Monesti törmään tuohon samaan ilmiöön, että muilla pitää olla oikeus suuttua, mutta jos minä suutun ja pidän puoleni, asia yritetään kääntää minua vastaan. Jotkut tietyt luonteet eivät kestä sitä että se kiltti tyyppi kenen päälle voi kaataa oman pskan olonsa, osaakin pitää puolensa ja vaatii samoja oikeuksia itselleenkin kuin mitä muilla on. 

Vierailija
9/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska peelojen ei kannatta alkaa pelleilemään.

Vierailija
10/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou yes, mikään ei ole niin varmaan kuin se että tulevaisuudessa takuulla edestä löytyy.

Vierailija
11/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ihminen pidättää itsellään oikeuden suuttua ja olla vihainen ja samalla epää muilta tämän oikeuden. Mun exät oli tällaisia ja se syö suhdetta paljon.

Nykyinen puoliso sanoi mulle yksi päivä tosi halventavan kommentin. Sanoin että jos et pyydä anteeksi, niin en voi jatkaa suhdetta. Hän meni itseensä ja lopulta pyysi anteeksi ja samalla ansaitsi minun kunnioituksen häntä kohtaan.

Vierailija
12/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou yes, mikään ei ole niin varmaan kuin se että tulevaisuudessa takuulla edestä löytyy.

Aina. Karma is a bitch.

Vierailija
13/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni ihminen pidättää itsellään oikeuden suuttua ja olla vihainen ja samalla epää muilta tämän oikeuden. Mun exät oli tällaisia ja se syö suhdetta paljon.

Nykyinen puoliso sanoi mulle yksi päivä tosi halventavan kommentin. Sanoin että jos et pyydä anteeksi, niin en voi jatkaa suhdetta. Hän meni itseensä ja lopulta pyysi anteeksi ja samalla ansaitsi minun kunnioituksen häntä kohtaan.

Se on vallankäyttötaktiikka.

Vierailija
14/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kunnioitetaan, ja olen huomannut että yleensä muutenkin vaikka olen pienikokoinen naisihminen. Saan tilaa, päälleni ei puhuta, ja jos osoitan suuttumusta tai muuta niin se otetaan vakavasti. Tiedän kyllä ihmisiä joilla on tuo ongelma ettei heitä oikein kunnioiteta, mutta en ole koskaan oikein saanut selville mikä siinä on, että esim. minut otetaan vakavasti, mutta suunnilleen ikäistäni työkaveriani kohdellaan kuin häntä ei olisi olemassakaan, aleteaan puhua päälle kun hän vielä puhuu, jos hän kertoo epäkohdista tai tunteiden loukkaantumisista niin väännellään naamaa ja väitetäänn vastaan tms.

En ole oikein muuta keksinyt kuin että kai ne ihmiset jotenkin vaistoaa että se työkaverini on heikkoitsetuntoinen ja herkkä, siinä missä minä olen itsetunnoltani hyvin vahva, ja myös sitä luonnetta että jos minulle aletaan perseilemään niin takaisin kyllä pesee ihan takuulla. Olen pehmeä ja ystävällinen niin kauan kuin minulle ollaan asiallisia mutta en mene yksin itkemään jos minulle joku on mulk_kumainen vaan puolustaudun taatusti. 

Vierailija
15/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tiedetä. Ehkä ilmaiset suuttumustasi eri tavalla kuin ne, joihin suhtaudutaan positiivisemmin. Voiha olla että olet kaikkien mielestä ikävä tyhjästä vinkuja, tai sitten et vain osaa pitää puoliasi tai lähipiirissäsi on kiusaajia. Ihan turha yrittää arvata netin välityksellä.

Vierailija
16/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina. Karma is a bitch.

Todellakin!!

Vierailija
17/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me tiedetä. Ehkä ilmaiset suuttumustasi eri tavalla kuin ne, joihin suhtaudutaan positiivisemmin. Voiha olla että olet kaikkien mielestä ikävä tyhjästä vinkuja, tai sitten et vain osaa pitää puoliasi tai lähipiirissäsi on kiusaajia. Ihan turha yrittää arvata netin välityksellä.

Kuluuko sinulla päivä nyt mukavasti huohottaen ja vinkuen ?

Vierailija
18/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä kunnioitetaan, ja olen huomannut että yleensä muutenkin vaikka olen pienikokoinen naisihminen. Saan tilaa, päälleni ei puhuta, ja jos osoitan suuttumusta tai muuta niin se otetaan vakavasti. Tiedän kyllä ihmisiä joilla on tuo ongelma ettei heitä oikein kunnioiteta, mutta en ole koskaan oikein saanut selville mikä siinä on, että esim. minut otetaan vakavasti, mutta suunnilleen ikäistäni työkaveriani kohdellaan kuin häntä ei olisi olemassakaan, aleteaan puhua päälle kun hän vielä puhuu, jos hän kertoo epäkohdista tai tunteiden loukkaantumisista niin väännellään naamaa ja väitetäänn vastaan tms.

En ole oikein muuta keksinyt kuin että kai ne ihmiset jotenkin vaistoaa että se työkaverini on heikkoitsetuntoinen ja herkkä, siinä missä minä olen itsetunnoltani hyvin vahva, ja myös sitä luonnetta että jos minulle aletaan perseilemään niin takaisin kyllä pesee ihan takuulla. Olen pehmeä ja ystävällinen niin kauan kuin minulle ollaan asiallisia mutta en mene yksin itkemään jos minulle joku on mulk_kumainen vaan puolustaudun taatusti. 

Tällaisia ihmisiä vihataan ja sabotoidaan selän takana. Et vain tajua sitä. Kuten sanottu, karma is a bitch. Eihän kukaan ala hullun kanssa tappelemaan, vaan hoitaa tilanteen muuten.

Vierailija
19/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kunnioiteta kun he ovat vihaisia.

Vihastuminen on heikkouden merkki. Älykäs ihminen osaa toimia toisin.

Vierailija
20/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku vihainen? Lähinnä huvittunut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi