Muistatteko, kun vielä hetki sitten hoettiin, kuinka on erittäin epätodennäköistä koronaviruksen leviäminen Suomeen?
🤣
Ja kun sitä sitten Suomesta löytyikin, niin nyt hoetaan, että laajempi epidemia on erittäin epätodennäköistä.
On meillä Suomessa kyllä ihan toiveikasta aina tämä "virallinen totuus". 🤣
Tämä koronavirus on kuulkaa sikainfluenssa kakkonen. Sanokaa mun sanoneen.
Kommentit (8)
Mitä sillä on väliä, kun tarttuu lähinnä iäkkäisiin ja tappaa vain muutenkin jo sairaita ja huonokuntoisia?
Vain hyvin tyhmät uskoivat sen.
Sori.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä, kun tarttuu lähinnä iäkkäisiin ja tappaa vain muutenkin jo sairaita ja huonokuntoisia?
Minulla esimerkiksi on krooninen ihotauti, jota pidetään lymfoomasyövän esiasteena. Sain tämän taudin rajun influenssan jälkitautina 2 vuotta sitten. Koronavirus ja sen myötä toinen erittäin raju flunssa saattaisivat aiheuttaa sen, että ihotautini kehittyy syöväksi. Olen 27-vuotias enkä halua sairastua syöpään.
Kannattaa muistaa, että vaikka se tappaa vaan iäkkäitä, jälkitauteja tulee terveillekin ja ne voivat joskus olla elinikäisiä tai ainakin hyvin pitkäaikaisia.
Eli on sillä muitakin huonoja puolia jotka kannattaa muistaa. Minä olin influenssan iskiessä aivan terve, eikä suvussani kellään ollut tätä ihotautia.
En muista, että leviämistä Suomeen pidettiin epätodennäköisenä. Epätodennäköisenä pidettiin epidemian syntymistä Euroopassa ja Suomessa.
Se että täällä on yksi kiinalainen koronapotilas karanteenissa ei tarkoita että virus olisi "levinnyt suomeen". Olen kyllä huolissani että niin vielä tapahtuu, mutta käsitteistä nillittäminen
Kerrankin voivat Suomalaiset poliitikot ylpeänä todeta "Emme ole enää mikään lintukoto vaan tärkeä osa globaalia yhteisöä!".
Miehelläni oli silloin tuo sikainfluenssa. Ei tarttunut minuun ja lapseeni. Mies oli kyllä aika kipeä🤔