En ymmärrä Nutellaa syöviä ihmisiä
Mitä järkeä syödä sellaista mössöä? Että ottaa päähän niin, että meinaa suoni katketa päästä.
Kommentit (18)
Muakin vi#uttaa ihan hulluna! Taidan repiä kaikki hiukseni päästä yksitellen. Hitto soikoon että muakin ottaa niin pattiin tuo.
Joo mä meinaan laittaa itteni narun jatkeeksi kun on niin kauhea juttu tuo....
Ja kuks voi juoda olitta? Hyi kitkerää lientä.
Nutella maistuu hyvältä.
Miksi tämä asia on ap sinulle näin kova paikka? Oletko hakenut ammatti-apua Nutella-ahdistukseesi?
Ei kai sitä kukaan syökään järjen takia.
Jo on ymmärrys heikoissa kantimissa jos ei tajua että makuja on monia.
En minäkään, mutta en ymmärrä vain siksi koska se on sairaan pahan makuista.
Nutella on ihan karmean makuista ja niin makeaa, että ajatuskin sattuu hampaisiin.
Mutta ei siitä sen kummempaa aggressiota nouse. Laihanpuoleinen pikkuveljeni vetää Nutellaa lusikalla suoraan purkista ja se on mulle ihan ok, niin kauan kuin kukaan ei pakota mua syömään moista mönjää.
Mikä siinä nyt noin nyppii? Jokainen saa syödä mitä haluaa eikä sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois.
Enhän minäkään raahaa saunan taakse lahdattavaksi niitä jotka syö pinaattisoppaa (vaikka aihetta kyllä olis)
Yritä kestää😊
Ällöttävän makeaa sotkua, hampaisiin sattuu pelkkä ajatuskin.
Silti täytyy sanoa että Nutella-kakku on hyvää :) Täytyykin etsiä resepti taas ja tehdä viikonlopuksi.
Leipaseppa tällainen, nam.
https://lunnileipoo.com/2015/05/07/nutella-juustokakku/?fbclid=IwAR0OiU…
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
tuo tute sisältää sokeria ja palmuöljyä. jkainen terveydestään hulta pitävä tietää että sokeri ja palmuöljy ovat parhainta mahdollista superfoodia.
Mä en ymmärrä suolakurkkuja ym. syöviä ihmisiä! Enkä marmeladikarkkeja syöviä ihmisiä! Tai sushia, tai, tai, tai... En ymmärrä ihmisiä, jotka tykkää jostain, mistä mä en!!!
Hyvä kun muistutit, täytyy hakea Lidlistä