Entä jos mies omaksuu asenteen ettei puhu kenellekään mitään ellei toinen aloita keskustelua?
Kommentit (7)
Olen nainen, ja minulla on ollut tuo asenne syntymästäni lähtien. Nyt aikuisena en edes vastaa jos joku kysyy jotain.
Onkohan meillä sama mies kierroksissa? 😁
Olen tutustunut kivaan mieheen, joka on kyllä aina iloinen minut nähdessään ja juttelee vapautuneesti, jos minä teen aloitteen. Flirttiäkin on, jos minä aloitan. Sama jatkuu viestimisessä: mies vastaa aina ja nopeasti, on hymiöitä ja kaikkea, mutta itse hän ei keskustelua aloita. Olemme jopa pussailleet, minun aloitteesta tietenkin. Ihan oli mukana siinäkin, mutta passiivisena.
Oma lopputulemani oli, että antaa olla. En halua miestä, jota joudun kannattelemaan ja houkuttelemaan mukaan kaikkeen.
Mies kuolee yksinäisenä ja neitsyenä. Prostituutio toimii niin, että miehen on pakko tehdä aloite ja puhua naiselle ensin. Eivät ne prostituoidut haaskaa aikaansa siihen, että lähtisivät etsimään "mykkiä" peräkammarinpoikia (miehiä, jotka eivät puhu kenellekään mitään ellei toinen aloita keskustelua).
Vierailija kirjoitti:
Mies kuolee yksinäisenä ja neitsyenä. Prostituutio toimii niin, että miehen on pakko tehdä aloite ja puhua naiselle ensin. Eivät ne prostituoidut haaskaa aikaansa siihen, että lähtisivät etsimään "mykkiä" peräkammarinpoikia (miehiä, jotka eivät puhu kenellekään mitään ellei toinen aloita keskustelua).
Miksi miehen pitäisi kuolla neitsyenä jos kerran on Thaimaa?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne prostituoidut haaskaa aikaansa siihen, että lähtisivät etsimään "mykkiä" peräkammarinpoikia (miehiä, jotka eivät puhu kenellekään mitään ellei toinen aloita keskustelua).
Et ole käynyt punaisten lyhtyjen alueilla? Siellähän ne kadunkulmissa huutelee ja suorastaan ahdistelee ohikulkevia miehiä. Edes naisensa kanssa käsikynkkää liikkuvat eivät ole turvassa ehdotuksilta.
Hyvä asenne.