Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Annoin miehelle numeroni, missä vaiheessa voi todeta että
30.01.2020 |
ei soita. 3 päivää vai 2 viikkoa.
Kommentit (8)
Älä odottele. Elä elämääsi äläkä vahtaa kännykkää, josko soittaa tai ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Suhdetta ei ole ennenkuin on suhde.
Panoa haenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykyinen laittoi viestin kahden ja puolen viikon päästä tapaamisesta. Olin itse jo unohtanut koko tyypin kun se viesti tuli. Nähtiin kahden viikon päästä tästä ja sen jälkeen melkein joka päivä.
Ei tuohon ole mitään sääntöä. Jännittää niitä miehiäkin. Jos sullakin on numero, soita itse.
Jos ei viikon sisään kuuluisi mitään, en enää elättelisi toiveita. Itsekin tulee laitettua viestiä hyvin pian, mikäli kiinnostusta on.
Alue: Aihe vapaa
Kuukausi.