Minkä takia kassatyttö puhui iloisesti kassapojalle mutta minun tullessa kassalle hän muuttui töykeäksi?
Kommentit (18)
Koska kassatyttö ei tykkää siitä että tuollainen vanha mies katselee tyttöä himokkaasti.
Heillä oli juttu kesken?
Muistutit jotain toista iäkästä miestä, joka oli ahdistellut häntä?
Hänellä oli pää kipeä ja hänen oli vaikea olla ystävällinen?
Jos et muistanut kauppaan lähtiessäsi laittautua nuorekkaaksi? Ei tunnistanut sinua, kun et näyttänytkään kolmekymppiseltä, niin kuin tavallisesti.
Koska hänellä on eri rooli työkavereita ja asiakkaita varten.
Vanhempiin miehiin suhtaudutaan varmuuden vuoksi vähän torjuvasti, ettei kohta tule väärinkäsitystä ystävällisyydestä. Kassa"tyttö" on kumminkin aikuinen ihminen työpaikallaan. Asiallinen käytös asiakkaita kohtaan riittää.
Hänen on pakko, sillä jos hän ei pysy lujana, hän on mennyttä tyttöä, kun Hopeakettu hänet hurmaa ja vie jalat alta.
Tuo on tavallista kaupan kassoilla.
Kassat juttelee ja heittää huumoria toiselle kassalle silloinkin,kun vetelevät ostoksia kassaan, asiakkaalta.
Erittäin huonoa asiakaspalvelua, ikäänkuin asiakasta ei olisi olemassakaan tai asiakas olisi pelkkä kone.
Kysyinkin kerran eräältä kassalta, että oletko töissä täällä, vaiko ainoastaan juttelemassa työkavereittesi kanssa?
Kuitenkin asiakas tuo ne rahat kauppaan, joilla kassahenkilönkin palkka maksetaan.
Minua kassa ei tervehtinyt kun oli arvioinut että minä en tervehtisi. Järjestin klopille rökityksen.
Vierailija kirjoitti:
Kassat juttelee ja heittää huumoria toiselle kassalle silloinkin,kun vetelevät ostoksia kassaan, asiakkaalta.
Erittäin huonoa asiakaspalvelua, ikäänkuin asiakasta ei olisi olemassakaan tai asiakas olisi pelkkä kone.
Kysyinkin kerran eräältä kassalta, että oletko töissä täällä, vaiko ainoastaan juttelemassa työkavereittesi kanssa?
Kuitenkin asiakas tuo ne rahat kauppaan, joilla kassahenkilönkin palkka maksetaan.
Oletko harkinnut itsepalvelukassalle siirtymistä? Se varmasti antaisi sinulle täyden huomionsa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnallisessa hammashoidossa olen kokenut vastaavaa. Hl kertoi innoissaan hammashoitajalle jotain lomajuttujaan samalla kun sorkkivat suutani.
Minulla oli todella ulkopuolinen olo. Istuin siinä tuolissa ja olin heille vain yksi paikattava hammas. Siis sen hampaan kantoteline.
Kassalla tuommoinen ei minua kovin haittaa, kunhan tavarat tulee laskutettua oikein.
Käytän usein itsepalvelukassoja muutenkin, eikä sekään minua tervehdi eikä hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnallisessa hammashoidossa olen kokenut vastaavaa. Hl kertoi innoissaan hammashoitajalle jotain lomajuttujaan samalla kun sorkkivat suutani.
Minulla oli todella ulkopuolinen olo. Istuin siinä tuolissa ja olin heille vain yksi paikattava hammas. Siis sen hampaan kantoteline.
Kassalla tuommoinen ei minua kovin haittaa, kunhan tavarat tulee laskutettua oikein.
Käytän usein itsepalvelukassoja muutenkin, eikä sekään minua tervehdi eikä hymyile.
En osaisi kehittää hammaslääkärikäynnistä traumaa. Hieman hankalaa jutella potilaan kanssa, jolla on suu täynnä sormia, poria ja imureita.
Joskus he juttelevat minulle ja vaikea vastata, kun ei pysty kuin sanomaan "joo" tai "ei"..
Puhuttiin yhteisestä yöstä ja joku vanhus tuli keskeyttämään!
Kassatyttö
Mä kuuntelen mielelläni hammaslääkärin ja hoitajan jutustelua, se jotenkin rauhoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuuntelen mielelläni hammaslääkärin ja hoitajan jutustelua, se jotenkin rauhoittaa.
Sama täällä, vaikka aihe ei erityisemmin kiinnostaisikaan.
Anna kun arvaan: sama juttu oli yläasteella vuonna -79?
Keskeytit heidän juttutuokion.