Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia kassatyttö puhui iloisesti kassapojalle mutta minun tullessa kassalle hän muuttui töykeäksi?

Vierailija
30.01.2020 |

M50

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytit heidän juttutuokion.

Vierailija
2/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kassatyttö ei tykkää siitä että tuollainen vanha mies katselee tyttöä himokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli juttu kesken?

Muistutit jotain toista iäkästä miestä, joka oli ahdistellut häntä?

Hänellä oli pää kipeä ja hänen oli vaikea olla ystävällinen?

Vierailija
4/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuntematon ihminen. 

Vierailija
5/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän? 

Vierailija
6/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muistanut kauppaan lähtiessäsi laittautua nuorekkaaksi? Ei tunnistanut sinua, kun et näyttänytkään kolmekymppiseltä, niin kuin tavallisesti.

Vierailija
7/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänellä on eri rooli työkavereita ja asiakkaita varten.

Vanhempiin miehiin suhtaudutaan varmuuden vuoksi vähän torjuvasti, ettei kohta tule väärinkäsitystä ystävällisyydestä. Kassa"tyttö" on kumminkin aikuinen ihminen työpaikallaan. Asiallinen käytös asiakkaita kohtaan riittää.

Vierailija
8/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen on pakko, sillä jos hän ei pysy lujana, hän on mennyttä tyttöä, kun Hopeakettu hänet hurmaa ja vie jalat alta.

Vierailija
9/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tavallista kaupan kassoilla.

Kassat juttelee ja heittää huumoria toiselle kassalle silloinkin,kun vetelevät ostoksia kassaan, asiakkaalta.

Erittäin huonoa asiakaspalvelua, ikäänkuin asiakasta ei olisi olemassakaan tai asiakas olisi pelkkä kone.

Kysyinkin kerran eräältä kassalta, että oletko töissä täällä, vaiko ainoastaan juttelemassa työkavereittesi kanssa?

Kuitenkin asiakas tuo ne rahat kauppaan, joilla kassahenkilönkin palkka maksetaan.

Vierailija
10/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kassa ei tervehtinyt kun oli arvioinut että minä en tervehtisi. Järjestin klopille rökityksen.

Vierailija
11/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassat juttelee ja heittää huumoria toiselle kassalle silloinkin,kun vetelevät ostoksia kassaan, asiakkaalta.

Erittäin huonoa asiakaspalvelua, ikäänkuin asiakasta ei olisi olemassakaan tai asiakas olisi pelkkä kone.

Kysyinkin kerran eräältä kassalta, että oletko töissä täällä, vaiko ainoastaan juttelemassa työkavereittesi kanssa?

Kuitenkin asiakas tuo ne rahat kauppaan, joilla kassahenkilönkin palkka maksetaan.

Oletko harkinnut itsepalvelukassalle siirtymistä? Se varmasti antaisi sinulle täyden huomionsa.

Vierailija
12/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnallisessa hammashoidossa olen kokenut vastaavaa. Hl kertoi innoissaan hammashoitajalle jotain lomajuttujaan samalla kun sorkkivat suutani.

Minulla oli todella ulkopuolinen olo. Istuin siinä tuolissa ja olin heille vain yksi paikattava hammas. Siis sen hampaan kantoteline.

Kassalla tuommoinen ei minua kovin haittaa, kunhan tavarat tulee laskutettua oikein.

Käytän usein itsepalvelukassoja muutenkin, eikä sekään minua tervehdi eikä hymyile.

Vierailija
13/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnallisessa hammashoidossa olen kokenut vastaavaa. Hl kertoi innoissaan hammashoitajalle jotain lomajuttujaan samalla kun sorkkivat suutani.

Minulla oli todella ulkopuolinen olo. Istuin siinä tuolissa ja olin heille vain yksi paikattava hammas. Siis sen hampaan kantoteline.

Kassalla tuommoinen ei minua kovin haittaa, kunhan tavarat tulee laskutettua oikein.

Käytän usein itsepalvelukassoja muutenkin, eikä sekään minua tervehdi eikä hymyile.

En osaisi kehittää hammaslääkärikäynnistä traumaa. Hieman hankalaa jutella potilaan kanssa, jolla on suu täynnä sormia, poria ja imureita.

Joskus he juttelevat minulle ja vaikea vastata, kun ei pysty kuin sanomaan "joo" tai "ei"..

Vierailija
14/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin yhteisestä yöstä ja joku vanhus tuli keskeyttämään!

Kassatyttö

Vierailija
15/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen mielelläni hammaslääkärin ja hoitajan jutustelua, se jotenkin rauhoittaa.

Vierailija
16/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuuntelen mielelläni hammaslääkärin ja hoitajan jutustelua, se jotenkin rauhoittaa.

Sama täällä, vaikka aihe ei erityisemmin kiinnostaisikaan.

Vierailija
17/18 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: sama juttu oli yläasteella vuonna -79?

Vierailija
18/18 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up