Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vasta nyt monen vuoden etsinnän jälkeen löytänyt itselleni sopivan hiussävyn. Muita?

Vierailija
30.01.2020 |

Vuosia värjännyt hiuksia, yleensä vaaleaksi ja käyttänyt hopeashampoota. Mikä ei itselleni sovi. Nyt hiukset lämpimän vaaleat ja sävy sopii aivan todella hyvin ihooni ja silmiini. Miten hukkasinkaan vuosia hopeashampoo hurmassa. Oma värini on siis jotain vaalean ja strawberry blonden väliltä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt useita itselleni sopivia sävyjä. Kaikki luonnollisia. Hiusteni väri muuttuu kokoajan. Ikä, hormonit, auringonvalo yms vaikuttavat. Pidän niistä sävyistä, joita olen saanut, sillä ne sopivat hyvin ihoni sävyyn. Harmaata en ole vielä saanut.

Vierailija
2/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se löytyi kun lopetin värjäämisen ja annoin oman värin tulla esiin. Harmittaa se melkein 20v jonka tuhlasin rahaa värjäyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strawberry blonde 😂 Etkö voi käyttää nimitystä "mansikkablondi", kun muutenkin kirjoitat suomeksi?

Vierailija
4/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö meikkivoidetta? Jos käytät niin et voi puhua mistään omasta ihonsävystä. Siinä vaiheessa voit kun annat ihosi olla luonnontilassa.

Vierailija
5/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mansikkablondi?

Vierailija
6/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se löytyi kun lopetin värjäämisen ja annoin oman värin tulla esiin. Harmittaa se melkein 20v jonka tuhlasin rahaa värjäyksiin.

Sama täällä. Maantienruskea luonnollinen sävy, mutta miten tämä saakin ihon näyttämään luonnollisen kauniilta ja korostaa silmien ruskeaa. Enne punaisena/mustana taisin näyttää lähinnä kalpealta nistiltä tai jotain.

Vierailija
7/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin hiusten värjäyksen, kun tulin raskaaksi. Olin silloin 30 vuotias ja olin värjännyt hiuksia taukoamatta 15 vuotta.

Nyt olen mennyt omalla värilläni ilman yhtäkään värjäystä 13 vuotta ja olen niin tyytyväinen omaan väriini! Sopii itselleni parhaiten.

Niin se luonto onkin tarkoittanut, oma luonnollinen väri sopii kasvoihin parhaiten.

Vierailija
8/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mansikkablondi?

Naisten teennäiseen lässytykseen sopivampi nimitys kuin punertava blondi.

Vierailija
9/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Maantienruskea luonnollinen sävy, mutta miten tämä saakin ihon näyttämään luonnollisen kauniilta ja korostaa silmien ruskeaa. Enne punaisena/mustana taisin näyttää lähinnä kalpealta nistiltä tai jotain.

Sama väri mulla. Sopii ihoon ja silmiin kaikista parhaiten.

2

Vierailija
10/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi tehdä hiusväristä näin suuren numeron.

Vierailija
11/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mansikkablondi" on sopivan feminiininen sana jolla on helppo saada naiset hihkumaan innosta.

Vierailija
12/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis yritin kasvattaa omaa väriä. Puol vuotta kasvatinkin. Ja sit hetken mielijohteesta värjäsin vaalean harmaan ruskeaksi. Nyt raidoitettu lämpimän vaaleaksi ja toivon että seuraavan kerran voin laittaa vain hyvin kevyitä ja ohuita raitoja ja siitä kaavattaa oman värini.

Ap

Vierailija
13/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän oksennusta suuhun aloitusviestin lässytyksestä. Ei ihme että naisia pidetään vähän yksinkertaisina.

Vierailija
14/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään, kaikki sävyt kokeiltu. Myös oma väri.

Nyt pukkaa harmaata ja ei sovi sekään. 🤔

Vierailija
15/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että tuhkanvaalea ei itse asiassa sovi monelle, vaikka moni niin luulee. Lämpimämpi vaalean sävy/beigeen vivahtava sopii meille kalpeille suomalaisille.

Vierailija
16/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan naisellinen ketju. "Tämä sävy korostaa silmieni väriä"🤣 kuka v.t.tu tällasia miettii?

Vierailija
17/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharmaa hiusväri on ihan kauhea hiirulaisväri. Ei siihen kiinnitä mitään huomiota.

Vierailija
18/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan naisellinen ketju. "Tämä sävy korostaa silmieni väriä"🤣 kuka v.t.tu tällasia miettii?

Sunki kannattais miettiä ja katsoa sinne peiliin välillä 😅

Vierailija
19/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin hiusten värjäyksen, kun tulin raskaaksi. Olin silloin 30 vuotias ja olin värjännyt hiuksia taukoamatta 15 vuotta.

Nyt olen mennyt omalla värilläni ilman yhtäkään värjäystä 13 vuotta ja olen niin tyytyväinen omaan väriini! Sopii itselleni parhaiten.

Niin se luonto onkin tarkoittanut, oma luonnollinen väri sopii kasvoihin parhaiten.

Sä ja sun luontos. Mikään luonto ei ole miettinyt mitään sopivuuksia vaan kaikki on kiinni geeneistä ja niiden sekoittumisesta. Ei ihme että naisia pidetään vähän vajaaälyisinä.

Vierailija
20/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunki kannattais miettiä ja katsoa sinne peiliin välillä 😅

Minkä takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän