Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vasta nyt monen vuoden etsinnän jälkeen löytänyt itselleni sopivan hiussävyn. Muita?

Vierailija
30.01.2020 |

Vuosia värjännyt hiuksia, yleensä vaaleaksi ja käyttänyt hopeashampoota. Mikä ei itselleni sovi. Nyt hiukset lämpimän vaaleat ja sävy sopii aivan todella hyvin ihooni ja silmiini. Miten hukkasinkaan vuosia hopeashampoo hurmassa. Oma värini on siis jotain vaalean ja strawberry blonden väliltä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on paljon sopivia sävyjä, kaikki kuitenkin kylmiä. Ihan blondi ei sovi, näytän ihan omituisen sävyttömältä niin. Mutta väriasteikolla tummuus 7-asteisesta (värisarjoissa usein nimellä Dark Blonde, vaikka suomalaisen silmään se on enemmän vaaleanruskea kuin blondi) 3-asteiseen (tummanruskea) toimii. Ja sävyt joko ihan neutraaleja tai kylmiä kuten mahonginruskea, viileänruskea, mustanruskea. Heti jos tulee kultaa tai punaisuutta mukaan näytän sairaalta. Ja luonnonvärini on kellertävänpunertava, ja näytän siinä kamalalta.

Vierailija
22/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on paljon sopivia sävyjä, kaikki kuitenkin kylmiä. Ihan blondi ei sovi, näytän ihan omituisen sävyttömältä niin. Mutta väriasteikolla tummuus 7-asteisesta (värisarjoissa usein nimellä Dark Blonde, vaikka suomalaisen silmään se on enemmän vaaleanruskea kuin blondi) 3-asteiseen (tummanruskea) toimii. Ja sävyt joko ihan neutraaleja tai kylmiä kuten mahonginruskea, viileänruskea, mustanruskea. Heti jos tulee kultaa tai punaisuutta mukaan näytän sairaalta. Ja luonnonvärini on kellertävänpunertava, ja näytän siinä kamalalta.

Jännä että oma hiussävy ei sovi. En ole koskaan nähnyt. Itselläni paras on blondi, oon kokeillut tummanruskeaa ja teki kalpeaksi plus ainainen värjääminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ei voi tieteellisesti todistaa ei ole mikään fakta. Tämä siis näille kommentoijille, jotka väittävät että "oma luonnollinen hiusväri sopii kaikille parhaiten". Se on makuasia mikä sopii kenenkin mielestä kenellekin, ei mikään tieteellinen fakta. Lakatkaa olemasta typeriä.

Vierailija
24/24 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän oksennusta suuhun aloitusviestin lässytyksestä. Ei ihme että naisia pidetään vähän yksinkertaisina.

Tuollaisten amerikasta mukailtujen idiomien toistelu sen sijaan antaa ihmisestä todella fiksun kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme