Mulla on alkanut menemään hermot töissä. Hävettää ja on paha olo
Minulla on ihan kamala olo. Mulla menee hermot töissä koko ajan. Raivoan itsekseni ja kiroilen, purskahdan itkuun. En raivoa muille henkilökohtaisesti vaan itsekseni. Hävettää käytökseni ihan hirveästi. Voisin nukkua 12 tuntia putkeen ja silti olen kuolemanväsynyt. Mulla on ihan järkyttävä olo. Auttakaa, mitä voin tehdä. Olen romahtamispisteessä.
Kommentit (22)
Sovimies kirjoitti:
Milloin olet viimeksi saanut miestä? 🍆
Oletpa aika sika.
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio, liikunta ja lepo.
Nämä sitten ajallaan, ensin sinne työterveyteen ja saikkua. Ap et ole työkuntoinen.
Oikea mies kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Milloin olet viimeksi saanut miestä? 🍆
Oletpa aika sika.
Oletpa aika tyhmä vastaessasi tälläiseen.
Masennushan se siellä. Työterveydestä saat napit, sitten vaan zombiena takaisin hommiin.
Olet luultavasti liian kuormittunut. Menisin tuossa tilanteessa terkkarille. Ole armollinen itsellesi, tarvitset lepoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sitten ajallaan, ensin sinne työterveyteen ja saikkua. Ap et ole työkuntoinen.
Nämä on laitettava ensisijaisesti kuntoon. Sairasloma ei ole kuin hukkaan heitettyä aikaa, jos elämäntavat ei ole kunnossa.
Minä olen pari kertaa räjähtänyt myös työkaverille, kun ihan oikeasti hirveässä kiireessä hänellä on pokkaa istua kahvihuoneessa tunnin ajan kahvia hörppimässä ja selaa kännykkäänsä!? Olen tästä myös esimiehelle sanonut ja aina on luvannut ottaa asian puheeksi ja seurannutkin hänen taukojaan ja työtahtiaan, mutta jostain kumman syystä käytös ei muutu. Jos itsekin lyön hanskat tiskiin ja lorvin kahvihuoneessa, niin tulee huutia miksi työt ei tule tehdyksi ajallaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saikkua? Pillerit kouraan ja takaisin sorvin ääreen. Niin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että asiat korjaantuu nopeammin kun ravinto, liikunta ja lepo on tasapainossa. Sairaslomalla sohvalla makaaminen ei korjaa kenenkään olo tilaa. Ja mitä luulet, että lääkäri ehdottaa? Nuku vähän lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reseppi käteen ja takaisin sinne pulpetin ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä merkikään diagnoosikoodiksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pari kertaa räjähtänyt myös työkaverille, kun ihan oikeasti hirveässä kiireessä hänellä on pokkaa istua kahvihuoneessa tunnin ajan kahvia hörppimässä ja selaa kännykkäänsä!? Olen tästä myös esimiehelle sanonut ja aina on luvannut ottaa asian puheeksi ja seurannutkin hänen taukojaan ja työtahtiaan, mutta jostain kumman syystä käytös ei muutu. Jos itsekin lyön hanskat tiskiin ja lorvin kahvihuoneessa, niin tulee huutia miksi työt ei tule tehdyksi ajallaan :D
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että asiat korjaantuu nopeammin kun ravinto, liikunta ja lepo on tasapainossa. Sairaslomalla sohvalla makaaminen ei korjaa kenenkään olo tilaa. Ja mitä luulet, että lääkäri ehdottaa? Nuku vähän lisää?
Luulen että kuulostaa aika akuutille tilanteelle ja itse sain samanlaisessa tilanteessa passituksen työterveyden kautta sairauslomalle. Sitten kun oli vähän saanut levättyä ilman työ- ym.kuormitusta, oli helpompi laittaa nuo muut asiat kuntoon. Että kyllä se sohvalla makaaminen on joskus ihan paras lääke.
MASENNUSKYSELY (BDI-21)
"Tällä kyselyllä voit arvioida mahdollisia masennusoireitasi. Kyselyn voi täyttää riippumatta siitä, onko sinulla masennuksen diagnoosia vai ei."
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsearviointi/Pages/BDI.aspx
Luuletko oikeesti että saat täältä sen avun? No et saa, sen voin sanoa. Tarvitset ammatti-apua ja tiedät sen itsekkin ja äkkiä, ennenkuin tilanne lähtee käsistä.
Millainen on lepopulssi ja sydämen syke? Ruokahalu? Oletko kuumissasi vai paleletko?
Minä olin ihan raivopää kilpirauhasen liikatoiminnassa, mielessäni haukuin asiakkaat ja tappelin ystävieni kanssa, vaikken ollut koskaan aiemmin tehnyt mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeesti että saat täältä sen avun? No et saa, sen voin sanoa. Tarvitset ammatti-apua ja tiedät sen itsekkin ja äkkiä, ennenkuin tilanne lähtee käsistä.
Tottahan täältä avun saat. Palstallahan wannabepsykologit tsemppaavat toisiaan läpi vuoden. Varmaan niitä terapian perään ulisijoita.
Mars työterveyteen.