Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on alkanut menemään hermot töissä. Hävettää ja on paha olo

Vierailija
30.01.2020 |

Minulla on ihan kamala olo. Mulla menee hermot töissä koko ajan. Raivoan itsekseni ja kiroilen, purskahdan itkuun. En raivoa muille henkilökohtaisesti vaan itsekseni. Hävettää käytökseni ihan hirveästi. Voisin nukkua 12 tuntia putkeen ja silti olen kuolemanväsynyt. Mulla on ihan järkyttävä olo. Auttakaa, mitä voin tehdä. Olen romahtamispisteessä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars työterveyteen.

Vierailija
2/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntavat kuntoon.

Vierailija
4/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimies kirjoitti:

Milloin olet viimeksi saanut miestä? 🍆

Oletpa aika sika.

Vierailija
5/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä sitten ajallaan, ensin sinne työterveyteen ja saikkua. Ap et ole työkuntoinen.

Vierailija
6/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies kirjoitti:

Sovimies kirjoitti:

Milloin olet viimeksi saanut miestä? 🍆

Oletpa aika sika.

Oletpa aika tyhmä vastaessasi tälläiseen.

Vierailija
7/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennushan se siellä. Työterveydestä saat napit, sitten vaan zombiena takaisin hommiin.

Vierailija
8/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti liian kuormittunut. Menisin tuossa tilanteessa terkkarille. Ole armollinen itsellesi, tarvitset lepoa.

Vierailija
9/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä sitten ajallaan, ensin sinne työterveyteen ja saikkua. Ap et ole työkuntoinen.

Nämä on laitettava ensisijaisesti kuntoon. Sairasloma ei ole kuin hukkaan heitettyä aikaa, jos elämäntavat ei ole kunnossa.

Vierailija
10/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari kertaa räjähtänyt myös työkaverille, kun ihan oikeasti hirveässä kiireessä hänellä on pokkaa istua kahvihuoneessa tunnin ajan kahvia hörppimässä ja selaa kännykkäänsä!? Olen tästä myös esimiehelle sanonut ja aina on luvannut ottaa asian puheeksi ja seurannutkin hänen taukojaan ja työtahtiaan, mutta jostain kumman syystä käytös ei muutu. Jos itsekin lyön hanskat tiskiin ja lorvin kahvihuoneessa, niin tulee huutia miksi työt ei tule tehdyksi ajallaan :D

Vierailija
11/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saikkua? Pillerit kouraan ja takaisin sorvin ääreen. Niin se menee.

Vierailija
12/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että asiat korjaantuu nopeammin kun ravinto, liikunta ja lepo on tasapainossa. Sairaslomalla sohvalla makaaminen ei korjaa kenenkään olo tilaa. Ja mitä luulet, että lääkäri ehdottaa? Nuku vähän lisää?

Vierailija
13/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reseppi käteen ja takaisin sinne pulpetin ääreen.

Vierailija
14/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä merkikään diagnoosikoodiksi?

Vierailija
15/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari kertaa räjähtänyt myös työkaverille, kun ihan oikeasti hirveässä kiireessä hänellä on pokkaa istua kahvihuoneessa tunnin ajan kahvia hörppimässä ja selaa kännykkäänsä!? Olen tästä myös esimiehelle sanonut ja aina on luvannut ottaa asian puheeksi ja seurannutkin hänen taukojaan ja työtahtiaan, mutta jostain kumman syystä käytös ei muutu. Jos itsekin lyön hanskat tiskiin ja lorvin kahvihuoneessa, niin tulee huutia miksi työt ei tule tehdyksi ajallaan :D

Hih hih

Vierailija
16/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että asiat korjaantuu nopeammin kun ravinto, liikunta ja lepo on tasapainossa. Sairaslomalla sohvalla makaaminen ei korjaa kenenkään olo tilaa. Ja mitä luulet, että lääkäri ehdottaa? Nuku vähän lisää?

Luulen että kuulostaa aika akuutille tilanteelle ja itse sain samanlaisessa tilanteessa passituksen työterveyden kautta sairauslomalle. Sitten kun oli vähän saanut levättyä ilman työ- ym.kuormitusta, oli helpompi laittaa nuo muut asiat kuntoon. Että kyllä se sohvalla makaaminen on joskus ihan paras lääke.

Vierailija
17/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MASENNUSKYSELY (BDI-21)

"Tällä kyselyllä voit arvioida mahdollisia masennusoireitasi. Kyselyn voi täyttää riippumatta siitä, onko sinulla masennuksen diagnoosia vai ei."

https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsearviointi/Pages/BDI.aspx

Vierailija
18/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeesti että saat täältä sen avun? No et saa, sen voin sanoa. Tarvitset ammatti-apua ja tiedät sen itsekkin ja äkkiä, ennenkuin tilanne lähtee käsistä.

Vierailija
19/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on lepopulssi ja sydämen syke? Ruokahalu? Oletko kuumissasi vai paleletko? 

Minä olin ihan raivopää kilpirauhasen liikatoiminnassa, mielessäni haukuin asiakkaat ja tappelin ystävieni kanssa, vaikken ollut koskaan aiemmin tehnyt mitään sellaista. 

Vierailija
20/22 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeesti että saat täältä sen avun? No et saa, sen voin sanoa. Tarvitset ammatti-apua ja tiedät sen itsekkin ja äkkiä, ennenkuin tilanne lähtee käsistä.

Tottahan täältä avun saat. Palstallahan wannabepsykologit tsemppaavat toisiaan läpi vuoden. Varmaan niitä terapian perään ulisijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä