Isac Elliot iski virolaisen puuman
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät voi sietää sitä, että naiselle on nuorempi mies ja heti alkaa puuman huutelu. Nykyisin on hyvin tavallista, että nainen on muutaman vuoden vanhempi.
Aloittaja on 30-v nainen. Pitäisin itseänikin aika puumana jos 20-vuotiaan kanssa vehtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät voi sietää sitä, että naiselle on nuorempi mies ja heti alkaa puuman huutelu. Nykyisin on hyvin tavallista, että nainen on muutaman vuoden vanhempi.
Erikoista, kun moni mies haaveilee vanhemmasta naisesta.
mies51v
Alle 30v ei kyllä ole mikään puuma :D odotin jotain 40v naista otsikon perusteella. Aika ällöä tuo joka tapauksessa on. 19-22v miehet on useimmiten vielä aika pentuja
Miksei puhuta asioista niitten oikeilla nimillä? Tämä nainen on pedofiili.
Ja täällä vielä sitten suomalaiset naiset puolustamassa hänen käytöstään. Yök.
Ohis, mutta hitsi että vironkielinen poppi kuulostaa suomalaisen korviin hauskalta :D Tässä on tuon naisen uusin kappale ja nätisti laulaa :
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta hitsi että vironkielinen poppi kuulostaa suomalaisen korviin hauskalta :D Tässä on tuon naisen uusin kappale ja nätisti laulaa :
Tuo on kyllä vissiin vaan cover anna puun ”keho puhuu” biisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
No minun mies on muutaman vuoden minua nuorempi. Ei olla iän takia yhdessä, vaan koska kolahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä vissiin vaan cover anna puun ”keho puhuu” biisistä
Nyysivät kappaleetki meiltä :D
Kerrankin kaunis nainen. Miksei kukaan muu suomalainen miesartisti ole ehtinyt häntä bongaamaan..? Hyvä Isac.
Ööh tai siis virolainen ped-ofiili iski suomalaisen lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kyllä kaunis. Isac taas melko mitäänsanomaton.
Tuuli on kyllä puhaltanut liian kauan samasta suunnasta naisen leukaluuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kaunis nainen. Miksei kukaan muu suomalainen miesartisti ole ehtinyt häntä bongaamaan..? Hyvä Isac.
Kyllähän tästä aplodit melkeen pitäs antaa, että sai kerran virolaista julkkisnaista..jos nyt edes sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Itse seurustelen 10v nuoremman miehen kanssa. Mieheni ihastui henkiseen kypsyyteen, elämänkokemukseen ym. Kuuleppas katkera setö, kun monetkin nuoremmat miehet haaveilevat vanhemmasta naisesta, eikä oikuttelevasta pissis prinsessasta.. NAISELLA ja tytöllä on ero
"Puuma" iskee nuorempia, ei toiste päin.
Vierailija kirjoitti:
Kato viimein Isac saanut jonkun julkkisnaisen lankeemaan. Ei syttynyt Zara Larssonit eikä edes Nelli Matula suorasukaisista somevihjailuista huolimatta.
Onko se larssonia yrittänyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Itse seurustelen 10v nuoremman miehen kanssa. Mieheni ihastui henkiseen kypsyyteen, elämänkokemukseen ym. Kuuleppas katkera setö, kun monetkin nuoremmat miehet haaveilevat vanhemmasta naisesta, eikä oikuttelevasta pissis prinsessasta.. NAISELLA ja tytöllä on ero
Niin on pojalla ja miehelläkin :D Oli pakko
No huhhuh. Oonko mäkin nyt joku puuma kun olen 20v naisena ihastunut 16v poikaan? On se kumma, että jos roolit olisi toisinpäin niin se olisi normaalia, mutta silloin kun nainen on vanhempi niin se on pedofiliaa.
Miksi tuosta Iisakki Sonnista tulee niin epämiellyttävät vibat...
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Oonko mäkin nyt joku puuma kun olen 20v naisena ihastunut 16v poikaan? On se kumma, että jos roolit olisi toisinpäin niin se olisi normaalia, mutta silloin kun nainen on vanhempi niin se on pedofiliaa.
No onhan se näissä touhuissa rajoilla aina kun se toinen osapuoli on hyvin nuori vielä. Jos tuo ihastuksesi olisi 15 ja häneen koskisit niin se rikkoisi jo lakia. Sama kummin päin sukupuolet.