Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista että samoista horoskooppimerkeistä on täysin päinvastaisia kokemuksia ja kuvauksia?

Vierailija
30.01.2020 |

Onko systeemi jotenkin rikki?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea uskoa, että joku oikeasti uskoo horoskooppeihin (oli ne sitten "ammattilaisen" tekemiä tai lehtien yleishoroskooppeja). Onko tämä jokin vitsi, jota en vaan tajua?

Äläs muuta sano. Hyvin suurelta osalta ihmisiä puuttuu looginen ajattelu tai syy-seuraus-suhteiden ymmärtäminen. Näille juttu menee läpi, niin hassulta kuin se tuntuukin.

En tiedä, miksi tosiasioiden hyväksyminen on niin vaikeaa. Sitten kun esitetään salaliittoteoria, jokin vaihtoehtoinen hoitomuoto tai yksinkertaisesti silkka roska (kuten hölöskööpit) niin heti herää kiinnostus.

Vierailija
22/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea uskoa, että joku oikeasti uskoo horoskooppeihin (oli ne sitten "ammattilaisen" tekemiä tai lehtien yleishoroskooppeja). Onko tämä jokin vitsi, jota en vaan tajua?

Et ole vain kokenut valaistumista ja ymmärtänyt asiaa.

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit on ihan samanlaista satua kun ihmisen vaikutus ilmastoon. Joku vaan kerää molemmissa tyhmiltä rahat

Vierailija
24/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että joku uskoo horoskooppeihin?

Vierailija
25/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan paha silmä. Laita kristalli sängyn alle ja soita Astral TV:seen jos olkapäätä kolottaa.

Vierailija
26/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että joku uskoo horoskooppeihin?

Miten? No täten! Minun perheessä on maapallon yhteensopivin horoskooppiyhdistelmä. Horoskooppiyhdistelmäni uskoi minuun minä en siihen. Kokeilin uskoa ja se toimi. Riittääkö? Ei minun mielestä!

Yhteensopivuus on tasapainoa, tasapaino ei riitä koskaan koska se on kunnianhimoa.

Vierailija
27/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska horoskoopit ovat merkityksetöntä hömppää johon kukaan fiksu ei oikeasti usko.

Vierailija
28/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska horoskoopit ovat merkityksetöntä hömppää johon kukaan fiksu ei oikeasti usko.

Ajattelen mielummin aurinkoa kuin sinun mätää struktuuria jota oksennat palstalle.

Vierailija
29/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä vaiheessa kaivetaan ne nousevat merkit, ja kas, niin löytyy taas uusia luonteenpiirteitä joista saadaan edes joitain osumaan kohdalleen.

Plus kaikki muut lukemattomat tekijät joita sieltä kartalta löytyy ja jotka kumoavat ja selittävät asioita. Aina löytyy paljon osuvaa ja paikkansapitävää. Ja sitten on sellainenkin asia kuin progressio eli tämänhetkinen karttasi näyttää erilaiselta kuin se oli syntyessäsi.

Vierailija
30/30 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoiroskooppien suuri kysyntä on tuonut markkinoille henkilöitä, jotka keksivät horoskooppeja ilman aitoa osaamista ja tietämystä asiasta.

mies51v

Mikä suuri kysyntä? 😂 En tunne yhtäkään ihmistä joka olisi millään tavalla kiinnostunut horoskoopeista. Ellei sitten salaa yksin lue joskus kotona. Eihän niihin yksikään täysjärkinen usko, ehkä joskus teineinä vitsillä luettiin.

Mulla ja mun miehelläni on sama horoskooppimerkki ja ollaan hyvin, hyvin erilaisia ihmisiä. Eikä kumpaankaan siltikään sovi kyseisen merkin ns. peruskuvaus. Täyttä sontaa ne on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi