Tehkää arkku itsellenne. Vajaasärmäinenkin raakalauta 4" käy kun on tämä hätätilanne
Kommentit (12)
Suojaako varmasti!
Vai tarviiko tilkitä, ja jos niin millä? ettei happi loppuis.........
Ei käy kuormaliinat kun ne ei maadu. Manillaköyttä voi käyttää vaikkapa.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kuormaliinat kun ne ei maadu. Manillaköyttä voi käyttää vaikkapa.
Nehän kaivetaan 10-20 vuoden päästä ylös.
V i t t u minä teen hienon. Tammesta.
Sinulle. Maksua vastaan.
T: puuseppä (itse ajattelin elää tuonne 2050-luvulle asti)
Metsänomistajana minulla on aina tuon verran priimalautaa katon alla ja tietenkin höylättynä. Ajattelin tehdä leveistä kattolistoista kivat koristeet, jotta erotun naapureista.
Sukuhaudassa ei onneksi ole kaivinkonetta 20 v välein häiritsemässä.
Coronaan kupsahtaneet tumpataan uuniin ihan pussissa. Suotta ap alat arkkua itsellesi väsäämään.
Mulle pitää olla luomua. Hienoa puuta on turha polttaa krematoriossa tuollaisen syyn takia.Ikean lastulevyissä on niin paljon liimoja yms myrkkyä, että niistä ei kannata arkkua väsätä. Pahvilaatikko tukevasta pahvista paras. Muuttolaatikko tuonpuoleiseen.
Krematorio on ainut fiksu tapa luonnonsuojelun kannalta. Tuhkat voi laittaa maahan. Merta ei kannata saastuttaa tuhkalla, kun siellä on muovia hirveästi.
Yhtä tärkeä on myös kuolinsiivous, jotta sukulaisten ei tarvitse sotkuja selvittää. Paperit järjestykseen, turhat tavarat myyntiin ja kierrätykseen.
Suomeen on tilattu viime vuonna ruumispusseja ja lääkärit harjoitelleet katastrofin varalta.
Koronaviruksenko takia?
Eipä sitten ihme, miten välinpitämättömästi virallinen taho Suomessa asiaan suhtautuu.
Sitten kyseessä täytyy olla ihmisen kehittämä virus ja tämä lienee biologista sodankäyntiä, tai tahallista väestön harventamista.
- Kyyninen inhorealisti.
Lautaa menee n 50 metriä. 2,5" nauloja pari kiloa.