Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jäät vaille, jos lopetat leivän syönnin?

Vierailija
29.01.2020 |

Kerro meille

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle, miksi minun pitäisi lopettaa leivän syönti kun olen normaalipainoinen, hyväkuntoinen ja tunnen vointi i hyväksi.

Enimmäkseen syön ruisleipää tai näkkäriä, joskus sämpylöitä, en koskaan vaaleita hiivaleipiä.

Onko joku käskenyt sun lopettaa leivän syönnin? Miksi et kysy häneltä itseltään, vaan täältä?

Kysyin ap:n takana olevalta ryhmältä ("kertokaa meille").

Päättelin kysymyksen asettelusta, että heidän mielestään leipää ei pitäisi syödä ja että he peräävät syitä sille, miksi kuitenkin syön leipää.

Ehkä päättelin väärin. Mutta ehkäpä he, siis ap:n takana olevat kysyjät, avaavat hiukan kysymyksensä taustaa.

Vierailija
42/47 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta punaisen lihan syöminen, lopeta alkoholin käyttö, lopeta tupakointi, lopeta leivän syönti!

Naiminen oli pakko lopettaa, kun ei enää seisonut verenpainelääkityksen takia. Lääkäri ehdotti potenssipillereitä. Sain reseptin, mutta puoliso kielsi ostamasta, koska jos en kiihotu hänestä itsestään, hänen seksuaalsuutensa  takia, kemiallisesti aikaansaatu kiihotus on valheellista (mikä pitää todellakin paikkansa).

Leivättömässä pöydässä  nyt istutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuituja ja hitaita hiilareita, joita suolisto ja aivot tarvitsevat. Aapee ei vanhaksi elä ja senkin ajan vain märisee.

Miten ap:n elinikä kuuluu tähän asiaan?

Vierailija
44/47 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kaksi vuotta sitten kaikkien viljojen käytön ja samalla meni leipä. Menetin sinä yhden suurimmista herkuistani, sillä rakastin Vaasan ruispaloja ja Reissumiestä yli kaiken. Samalla kuitenkin menetin jatkuvan väsymyksen, ummetuksen, 10 kiloa elopainoa, syömisen jälkeisen pahan olon ja kaikki syömiseen liittyvät pakkoajatukset. Oloni on parempi kuin koskaan.

Voitte miinustaa minkä jaksatte, mutta minä elän jatkossakin näin. Muut voitte elää myös miten tykkäätte.

En kyllä usko että leipä on ollut se joka elämäsi on noin sekaisin saanut. Kyllä siinä on ollut muutakin. Toki voit usko niin jos haluat. Yksittäinen ruoka aines ei sekoita elumistöä noin pahasti jos muut perusasiat on kunnossa ja ilmeisesti sinulla ei ole ollut. Paitsi, jos on keliakia.

Sinä voit olla uskomatta, mutta näin kävi. Elimistöt on erilaisia.

Niinpä, ja jokainen elää, syö ja juo niinkuin parhaakseen näkee. Ei muiden syyllistäminen tätä maailmaa muuta. Hyvä jos olet itse löytänyt sen tavan miten elää. Jollekkin toiselle se on jokin muu asia.

Vierailija
45/47 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että teet niin tai näin niin joka asiasta syyllistetään. No, minä olen sen ikäinen että elän ihan omaa eläämää, en kenenkään toisen...niin ja syö leipää ja muutenkin sitä mitä mieli tekee.

Vierailija
46/47 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kaksi vuotta sitten kaikkien viljojen käytön ja samalla meni leipä. Menetin sinä yhden suurimmista herkuistani, sillä rakastin Vaasan ruispaloja ja Reissumiestä yli kaiken. Samalla kuitenkin menetin jatkuvan väsymyksen, ummetuksen, 10 kiloa elopainoa, syömisen jälkeisen pahan olon ja kaikki syömiseen liittyvät pakkoajatukset. Oloni on parempi kuin koskaan.

Voitte miinustaa minkä jaksatte, mutta minä elän jatkossakin näin. Muut voitte elää myös miten tykkäätte.

En kyllä usko että leipä on ollut se joka elämäsi on noin sekaisin saanut. Kyllä siinä on ollut muutakin. Toki voit usko niin jos haluat. Yksittäinen ruoka aines ei sekoita elumistöä noin pahasti jos muut perusasiat on kunnossa ja ilmeisesti sinulla ei ole ollut. Paitsi, jos on keliakia.

Sinä voit olla uskomatta, mutta näin kävi. Elimistöt on erilaisia.

Niinpä, ja jokainen elää, syö ja juo niinkuin parhaakseen näkee. Ei muiden syyllistäminen tätä maailmaa muuta. Hyvä jos olet itse löytänyt sen tavan miten elää. Jollekkin toiselle se on jokin muu asia.

Juuri näin! Viisaita sanoja sinulla :)

Vierailija
47/47 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-illan lämppärit! Meidän perheen perinne :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi