Miesystävän kommentti "mikset sä voi käyttää kuukuppia niinkuin muutkin naiset, kun roskis on aina täynnä sun menkkarättejä"
Kuppi ei sovi minulle koska olen anatomisesti "väärän" mallinen käyttääkseni sitä. Mies valitti että vessan roskis on aina täynnä menkkarättejäni, vaikkei se nyt ihan aina sitä sentään ole, koska kuukautiset tulevat kerran kuussa (yllätys) Eikä usko että kuppi ei sovi minulle "no se on vaan tekosyy" hitto että menee hermo tuohon jankkaamiseen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Osta miehelle anustappi ja käske käyttämään sitä aina kun sinulla on kuukautiset.
Ihmisillä on jotenkin hämmentävän huono anatomian taju. Pylly on pylly. Se on eri asia kuin vagina. Kuukuppi on kuukautissuoja. Sitä käytetään ettei tule sotkua. Anustappia käytetään siksi että se tuntuu kivalta.
Samoin ne naiset, jotka ovat aina vertaamassa synnytystä melonin kakkaamiseen, voisivat itse kakata melonin ja tutkia, tuntuuko se samalta kuin synnytys.
T. Huumorintajuton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän miesystäväsi tietää että muutkin naiset käyttävät kuukuppeja??
En minäkään käytä, enkä tule käyttämäänkään, ikinä.
Niin, mistä miehet ylipäätään tietävät että naisilla on kuukautiset...?
Lukekaa tuo narsistien huvittavimmat tempaukset ketju, kyllä näitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Miehiä ei oikeasti kiinnosta.
Tiedätkös kuule, monella miehellä on harvinaisen vahvoja mielipiteitä tästä asiasta, josta he eivät tiedä eikä tajua hevon helvvettiä! :D
Mutta vois ne siteet kääräistä paperiin vähintään, en itsekään tykkäisi katsella muiden eritteitä.
Kukaan mies ei edes katso vessan roskikseen.
Minulla on virtsaputken pää emättimen sisäpuolella, enkä sen takia oikein pysty käyttämään kuukuppia tai tampoonia. Tulee tulehduksia herkästi ja hankaa.
Ällöttäviähän ne on, en minäkään halua nähdä edes omiani silmissäni. Kääri ne siihen muoviin ja ylipäätään tyhjennä roskis päivittäin äläkä jätä niitä siihen päällimmäiseksi killumaan.