nt-ultrassa LA siirtyi yli viikolla aiemmaksi, ei ole mahdollista että tuolloin saanut alkunsa
Onko jotain syytä miksi sikiö olisi isompi kuin ovulaatiosta tai menkoista laskettu?
Neuvolan laskema LA aikaistui 9 päivällä, mutta mulla on lyhyt kierto ja neuvola laskee 28 päivän mukaan, joten tämä ihan ok. Mutta, ovulaatio oli kp 9 ja tästä laskettuna LA olisi 4 päivää myöhemmin mitä ultran mukaan. Eli mulla olisi ollut ovis jo kp 5, mulla oli tuolloin menkat ja tunsin oviksen kp 9, kp 19 tein myös plussan, eli 10 päivää oviksen jälkeen.
Miten ultra näyttää vauvan isommaksi mitä on? Voiko olla esim kiinnittynyt tosi aikaiseen? Kiertoni on 26 päivää
Kommentit (3)
Lyhyessä kuukautiskierrossa ovulaatio tulee tavallista aiemmin. Muutaman päivän heitto ultrassa on ihan normaalia. Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ekassa ultrassa laskettuaika aikaistunut lähes viikolla ja sitten rakenneultrassa todetaan aina lähes viikon pienempi sikiö. Eli en vetäisi mitään paniikkia viikosta sinne tai tänne.
Ovulaatio voi olla aikaistunut. Tai joku mitta otettu vähän väärin. Meillä siirtyi samassa ultrassa laskettu aika, vaikka mun mielestä ei voinut pitää paikkansa, ja kas vain, syntyi aika lailla oman, alkuperäisen arvioni mukaisena laskettuna.
Se on down. Siirretään hedelmöittymistä aikaisemmaksi niin niskaturvotusta ei muka ole.