En ole ikinä seurustellut
Olen 21-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut saati harrastanut seksiä. Minulla on paljon ystäviä ja käyn ulkona, mutta miehet eivät kiinnostu minusta ollenkaan. Mikä voisi olla syynä? Olen lihava, mutta olen tavannut lihavia naisia joilla on kumppani.
Kommentit (20)
Johtuu lihavuudesta. Laihdutus auttaa. Paljonko painat?
Olen 173cm ja 89kg. Pukeudun tavallisiin vaatteisiin, neuleisiin, neuletakkeihin ja farkkuihin. En ole mitenkään silmiinpistävän lihava, mutta kroppani on sellaista tanakkaa Justiina-mallia. Kasvot eivät ole kovin kauniit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lihavia miehiä ja naisia näkyy myös parisuhteessa paljonkin.
Oletko luonteeltasi tosikko, ujo, arka vai sosiaalinen ja nauravainen?
10 vuoden päästä (jos tuolla painolla siihen asti elät) alat olla miesten silmissä kiinnostava, kun aletaan etsiä vaimoa. Sitä ennen nautitaan kauniista ja hoikista.
Olen hoikka, etten sanoisi urheilullinen ja ikää minulla on 30 + vuotta, enkä minä(kään) ole eläessäni ollut parisuhteessa. Näinkin on voinut elää ja olla monin tavoin oikein hyvin ja erinomaisesti. Edelleen jaksan uskoa ja luottaa, että vielä joskus minäkin löydän ja kohtaan Sen oman rakkaan ja merkittävän kumppanini. Mutta sitä ennen nautiskelen ja iloitsen sinkkuelämästäni.
Olen melko ulospäinsuuntautunut, nauravainen ja iloinen, mutta riippuu täysin tilanteesta. Minun on helpompi puhua naisille ja miehiä usein vierastan, en siis itse ikinä lähesty miehiä tai puhu miehille kovin mielelläni. Näen yliopistolla joka päivä lihavampia ihmisiä kuin minä, mutta aika yksinäiseltä hekin vaikuttavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 173cm ja 89kg. Pukeudun tavallisiin vaatteisiin, neuleisiin, neuletakkeihin ja farkkuihin. En ole mitenkään silmiinpistävän lihava, mutta kroppani on sellaista tanakkaa Justiina-mallia. Kasvot eivät ole kovin kauniit.
Ap
Olen samanpituinen, 30 v "ap.tä" vanhempi, 15 kg kevyempi ja selvästi paksu kun katsoo peiliin tai mittanauhaa.
Joten tää on provo. Noilla lukemilla ap olisi selvästi lihava etenkin ollakseen noin nuori.
Tossa iässä painoin jotain 58 kg ja olin normaali, en edes mitenkään laiha.
Tää on taas yksi naisvihaprovo.
Sopivaa ihmistä ei ole sattunut kohdallesi. En usko että on ulkonäöstä kiinni, aina ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä (jos tuolla painolla siihen asti elät) alat olla miesten silmissä kiinnostava, kun aletaan etsiä vaimoa. Sitä ennen nautitaan kauniista ja hoikista.
Ai nautitaan?
Hutsut on asia erikseen. Kivat tytöt ja naiset
etsivät tarkkaan kuka kelpaa.
Ja kaikki tahtovat itsensä ikäisen parin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö-höpö..
Olen vähän yli 60,en ole koskaan seurustellut.
Itse olen hoikka, mutta kasvoiltani ruma. Olen myös kuullut vitsailua paperipussi päähän jne. Jos on kauniit ja iloiset kasvot, niin kyllä se helpottaa varmasti kummasti, vaikka olisi vähän lihavakin... Tällaisia havaintoja olen itse tehnyt ylhäisessä yksinäisyydessäni.
Vierailija kirjoitti:
Jos oletetaan, että aloittaja olisi ollut mies, kommenttisi olisi saanut seitsemän yläpeukkua ja kaksi alapeukkua.
En pidä itseäni missään nimessä normaalipainoisena tai hyvännäköisenä, tarkoitin etten ole keskivartalolihava vaan sellainen vanttera, miehekäs "kaappi" ja tasapaksu joka puolelta, näytän siis vartaloltani enemmän gorillamaiselta mieheltä kuin keskivartalolihavalta muumipyöreältä naiselta.
Ap
En tiedä johtuuko sinkkuus sinun kohdallasi ulkonäöstä vai jostain muusta, mutta halusin vain sanoa, ettet ole mikään poikkeus sen takia ettet ole vielä ollut parisuhteessa tuon ikäisenä. Itse seurustelin ensimmäisen kerran kun olin 23-vuotias ja olen ihan perusnätti ja hoikka ollut aina. Eikä siis ollut minun valinta odottaa noin kauan, aikaisemmin ei vain koskaan natsannut, vaikka itse olisin useammankin kerran ollut kiinnostunut.
Normaalit miehet kyllä tykkää että nainen on pehmeä eikä luuviulu.
Sen sijaan miehillä lihavuus on paha turnoff.
Miehen rasva% on (p. o. ) < naisilla.
Koska Irlanti huomataan heti, että vaan esität naista, olet u.l.i.
173cm naiselle sopiva paino voisi olla 50-60kg joten sulla on 30kg liikaa painoa, siksi miehet eivät kiinnostu.
Ihan normaalia vielä tuossa iässä