Tuo Bottas!
Ai että voi olla ärsyttävä tyyppi, ei mitään hienotunteisuutta Emiliaa kohtaan. Läpsystä vaihto ja jatkuvasti pitää poseerata tuon ärsyttävän tiffanynsä kanssa ihan kuin ei apinakin käsitä että se suhde ja on valmiiksi etsitty jo ennen eroa. En ole ikinä tykännyt tuosta pottapäästä, ja intuitio osui tälläkin kertaa nappiin.
No, nämä tämän tason miehet ei lopulta onnistu missään parisuhteessa. Emilia, olet voittaja tässä.
Kommentit (37)
Pettynyt87 kirjoitti:
Piti vielä pikaero ottaa ilman 6kk harkinta-aikaa. Ja sit alkuun väittää, että ihan kavereita vaan ollaan. Yök, pidin ennen niin mukavana ja herttaisena.
Ei se mikään pikaero ollut, kun kaksi vuotta jo asuivat erillään.
Pidin aiemmin Valtteria fiksuna ja joviaalina tyyppinä. Mutta niin sitä voi erehtyä!
Meni maku koko tyypistä kertaheitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nöyryytystä tuossa muka on? Edellinen suhde on virallisesti päätetty. Kai Valtteri saa seurustella kenen kanssa haluaa.
Oot oikeasti niin idiootti että luulet et tää Tiffany löyty sen jälkeen kun avioero astui voimaan?
Hehän ovat olleet kavereita jo vuosikausia. Ystävyys muuttui sitten rakkaudeksi, ja hyvä kun otti samantien eron.
Vierailija kirjoitti:
Haistan todella suurta kateutta ja katkeruutta ketjusta..
Mistä ihmeestä pitäisi olla kateellinen tai katkera??
En ole Emilia.
Millä Emilia itsensä elättää? Avioerossa ei tainnut rahaa saada avioehdon takia.
Ei kyllä kiinnostaisi pätkääkään elää puutteessa jossain etäsuhteessa vuosikausia kun olisi formulakuski, jolla on nuorena ja menestyvänä tsänssit tuhansiin naisiin.
Menee elämä hukkaan noin. Ensimmäisiä munakkaita tekoja valtterilta, jotta sitä alkaa jopa arvostamaan, eikä ole mikään munaton tossu!
Hyvä Valtteri!
Zinccis
No eihän nää Valtteri ja Emilia edes olleet pahemmin yhdessä. Käsitin, että Emilia on on ollut Suomessa hevostensa kanssa. Ei semmoinen suhde voi toimia, jos ei koskaan näe toisiaan.
Asuivat eri maassa. Mikä avioliitto se semmoinen on? Eli täysin ymmärrettävää. Emilia sai rikkaan elämän, vaikka avioehto olikin. 5 hevosta ja hieno asunto. Ja paljon muuta, mistä me ei edes tiedetä.
Tänne on tullut unohtuneen ketjun päätteeksi bottasin kehu viestejä ja emilian lyttäysviestejä. Juuri kun Ausseissa on aamu...
Mistä kukaan tietää noiden avioliitosta. Ehkä bottas on halunnutkin emilian himaan et voi häärätä. Ja miksi helv etis ketään nainen suostuisi kiertämään äijän duunissa. Ei ketään jos haluaa omankin elämän
Valtteri on pettäjä ja jättäjä. Olis hauska tietää onko Valtsun vanhemmat ylpeitä poikansa touhuista, näinkö tuli oma lapsi kasvatettua.
Kun mun mies petti minua niin hänen vanhempansa totesivat minulle, että olen lapsellinen kun pidin mykkäkoulua miehelle (koska olin shokissa, en kyennyt syömään, puhumaan, en mitään). Miehelleni sanoivat vain, että "omiamme ei jätetä". Eivät pahoitelleet poikansa touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Valtteri on pettäjä ja jättäjä. Olis hauska tietää onko Valtsun vanhemmat ylpeitä poikansa touhuista, näinkö tuli oma lapsi kasvatettua.
Kun mun mies petti minua niin hänen vanhempansa totesivat minulle, että olen lapsellinen kun pidin mykkäkoulua miehelle (koska olin shokissa, en kyennyt syömään, puhumaan, en mitään). Miehelleni sanoivat vain, että "omiamme ei jätetä". Eivät pahoitelleet poikansa touhuja.
Minä en nyt ymmärrä, että miksi sotkitte miehesi vanhemmat teidän kahden asioihin? Ja miksi miehesi vanhempiesi pitäisi olla pahoillaan poikansa puolesta? Mitä hittoa asia heille kuuluu? Ovatko he vastuussa poikansa tekemisistä?
Ei pettämisestä voi syyttää pettäjän vanhempia. Ei se aina ole kasvatuksesta kiinni. Jotkut pettää vaikka olisi hyvin kasvatettuja.
"Eroomme ei liity kolmansia osapuolia"
Ällistyttävää kommentointia tuosta etäsuhdeasiasta. Ihan tosissaanko pettäminen on teidän kirjoittajien mukaan ok, kun aviopuolisot asuvat hetkellisesti erillään? Avioliitto on avioliitto, riippumatta siitä kuinka paljon on välimatkaa. Jos alkaa tehdä vierasta noin kovasti mieli, tulee erota ensin, ei käydä paneskelemassa kaiken maailman tiffanyja. Eron jälkeen olisi myös kunnioittavaa edellistä puolisoa kohtaan pitää pieni somepaussi uuden rakkaan kanssa. Tosin ei kai tuommoinen likainen pettäjä tällaisia mieti.
Mistä tiedätte, että Bottas olisi pettänyt?
Eikös Valtteri ja Emilia eläneet etäsuhteessa? Etäsuhde ei ole oikea suhde. Se on suhde vain paperilla. Nyt kun aviopaperit on laitettu silppuriin, voi elää oikeassa parisuhteessa. Emiliaa tietysti harmittaa, että kallis ratsastusharrastus pitäisi rahoittaa omilla tuloilla, joten on järkyttynyt Valtterin päätöksestä olla maksamatta jatkossa heppalaskut.